Index / Drop je eigen teksten / | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Eyo tis nu leuk en wel laat, dus ik ga opzoek naar een weiland van een boer die de teugels laat gaan, ik had heel veel gesmookt, dat kan zelfs me beugel niet aan, die draad zit lossig en er zit een breuk in het staal, maar oke ik had geen sleutel nodig voor die leukere stal, ik zocht het zwakste paard uit en neukte hem daar, ik zet me leven op het spel want het is heus een gevaar, als ik hem niet goed bevredig geeft ie mischien een beuk op me paal, en ik heb hem met wortels betaalt, genoeg voor zeven(zeuven) pk zoveel wortels zelf de schimmel van sinterklaas die wil nog neuken vandaag, eyo ik wil er opzich niks mee zeggen, maar ehhm stoeprand en tomas hebben me geinspireerd ![]() oja special thnx naar LoYaL omdat ik aanders nooit op die zeven(zeuven) uitspraak was gekomen!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2008 @ 22:55:20 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
kankerhard gek! mijn avond is weer goed :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
sprakeloos ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
haha en dan ook echt die advertentie er onder over paarden![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: getinspired schreef op 19-03-2008 @ 22:55 sprakeloos haha touché, maar deze was niet voor jou yo die op me myspace rustug is voor jou kijk dannn http://www.myspace.com/ltweezer ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Haha echt nice ![]() | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eleonore schreef op 19-03-2008 @ 22:56 haha en dan ook echt die advertentie er onder over paarden ![]() Hout Stal? Paardenstallen op maat gemaakt Uw paard staat centraal! BOHA.nl/Paardenstallen ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 19-03-2008 @ 22:58 (...) haha touché, maar deze was niet voor jou yo die op me myspace rustug is voor jou kijk dannn http://www.myspace.com/ltweezer haha duh, maar kheb je myspace ff gecheckt, nice ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
dope tekst mayne ![]() props ---------------------------------------- argh | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha, dat filmpje is kk ziek ja ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Jezus, tweezer ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Mc_Sphinx Zoekt een leven op Google! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 20-03-2008 @ 22:39 dope tekst mayne ![]() props mijn menig ![]() ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe kk gek ben je | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
want we gaan paaaaarden neuken, paaaaaarden neuken, paaaaaaaaarden neuken is fijn.. ---------------------------------------- argh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Dope hoor. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
l2 doe mij een mp3tje van rustug dan? | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ey thnx voor et tjekken, en seubie, ik wel em je wel pasen. verzin maar wat of pm je email. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
dont do drugs tom-tom-crassssshhh! ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Viezerik. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Pm em maar l2 | ||
Index / Drop je eigen teksten / |