Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
wtf is ov niet geldig? Kanker dat gaat me weer iets van 20 euro kosten bitches. Pff ik ga me kamer maar is opruimen echt een tering bende. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Jspr, is het al een beetje druk in de stad? ivm met bloemetjesmarkt, sjeweet! ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Weet ik niet, ik ben ook nog lang niet van plan om te gaan kijken![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
bloemetjes | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Het schijnt dat er dit jaar een primeur is op de bloemetjesmartk. Ze hebben namelijk vanaf nu ook cactussen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hmm, nu breng je me echt aan het twijfelen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
D-on | ![]() | ![]() |
De cactus is wel de Chuck Norris onder de planten ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik dacht dat finger gewoon een grap maakte maar het is nog echt zo ook. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Dude... waarom denk je dat het anders de bloemetjesmarkt heet? Of probeer je ook altijd een tweedehands computer te halen op de kaasmarkt? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ja man dan stikt het altijd van de duitsers en file's, een kut dag om met de auto de stad in te gaan. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind de bloemetjes markt meer een naam omdat het vandaag lente is geworden. Maar je vergelijking is leuk hehe. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Gast om 04:30 een bloedneus krijgen in het donker is niet echt plezant. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Weekend alleen thuis zijn met je oudere zus ook niet... ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Is ze te doen? | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Is het gisteren niet lente geworden? Het weer staat er in ieder geval niet naar! Sneeuw + hagel als de mofo En nu schijnt de zon weer, wat een kikkerland ook he En Replay, proficiat! ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
word@buster gister was kermis hierzo, niemand was er, hele avond fukkin regen echt alle atracties waren leeg ![]() ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zeg je wat je denk? Of praat je na wat je hooort.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Slowchat gaat langzaam vandaag :o ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Slowchat he | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wie komt mijn topic closen dan? ---------------------------------------- .... | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
En terecht dat het gebeurd is! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nohhh helemaal niet iedereen krijgt van mij altijd een topic ![]() als het spade was oehh! ---------------------------------------- .... | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Kermis is toch saai, botsauto's doen pijn, thuiszitten niet, jonko ook niet. conclusie ; ga bij iemand binnen waar je mag smoken, dan heb je een geweldige dag. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
het is de enige moderator die jaarlijks zijn eigen verjaardagtopic in ere herstelt. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
spade was et sowieso nie want et was vannacht al gebeurd | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
leyla? die heeft elk jaar topic, en schaduw ook? nja spade ook niet, want van spade mag toch wel.. maar ooklekker boeiend ![]() ik ben gewoon net wakker, op me eigen verjaardag gewoon te lang slapen ![]() mja zo ff boodschappen doen en dan doodchillen ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 21-03-2008 @ 13:13 het is de enige moderator die jaarlijks zijn eigen verjaardagtopic in ere herstelt. solve the mystery, sherlock's homeboy | ||
![]() | ![]() |
Replay heeft 2 keuzes gegeven. 1 Daarvan is juist. In mijn zin kun je aflezen welk geslacht het moet zijn. Solve it yourself sherlock. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Thuisjongen ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Ow en gefeliciteerd natuurlijk Replay. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik haat schaduw![]() ---------------------------------------- .... | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 21-03-2008 @ 13:22 Thuisjongen ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
yo waddup alles cool | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
ja met jou boks ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Kankerlang geslapen.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Tof! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha iedereen hier genieten van een vrije dag terwijl je eigelijk school/werk zou hebben geslapen tot half 1 ofzo hier ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
ik ook! | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 21-03-2008 @ 13:49 Tof! Ik heb 'n beetje de hersenspinsels op je website gelezen, tof! Nu moet ik aan 't werk. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Snaba_Dog schreef op 21-03-2008 @ 13:50 hahaha iedereen hier genieten van een vrije dag terwijl je eigelijk school/werk zou hebben geslapen tot half 1 ofzo hier Ik ben standaard vrij op vrijdag ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Naad schreef op 21-03-2008 @ 13:55 (...) Ik heb 'n beetje de hersenspinsels op je website gelezen, tof! Nu moet ik aan 't werk. Over die website gesproken ... Morgen staat-ie online, de vernieuwde versie. Vandaag kun je de lay-out al zien... http://www.ozcanakyol.nl ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 21-03-2008 @ 13:57 (...) Ik ben standaard vrij op vrijdag balen dat goeie vrijdag niet op donderdag valt dan voor mij ![]() ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
![]() | ![]() |
Ik zie dat je klaar bent voor een samenwerking ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Jaha, daar zit je dan met een peuk en een lucifer maar geen pakje om hem langs af te strijken. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ey SLM, is je ep voor BC leden gratis? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wie gebruikt er dan ook lucifers ---------------------------------------- .... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 21-03-2008 @ 14:04 Ik zie dat je klaar bent voor een samenwerking ![]() Juist, dan zoeken we eerdaags een wijf uit die we beiden lekker vinden. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet niet man Zjoerd, de download is sowieso gratis. Wat doe jij dan als je geen aansteker hebt Replay? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik bedoel gewoon echt de cd versie slm![]() Oja en probeer het gasfornuis | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 21-03-2008 @ 14:12 (...) Juist, dan zoeken we eerdaags een wijf uit die we beiden lekker vinden. Moet wel weer een type Vialet zijn. Vrij onbekend, maar gruwelijk lekker. Het liefst Nederlands natuurlijk. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |