Index / Drop je eigen audio / | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
Yaw, weer even een iets oudere track, die pas vorig weekend is opgenomen en nu is "gemixt" ... stonede shit met martyre zoals het hoort de beat is een oude van Dobleye, maar dat mogen jullie niet weten want hij schaamt zich ervoor! piessssteach owja http://www.myspace.com/steachofobie ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Deze is kankervet gek, fucking dope. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Hmja, ik vind die beat helemaal niks. Maar de raps zijn wel lekker en zo.. | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, die '04-'05 shit ofzo.. Best een dope track los van de beat ![]() ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe dope! leuk concept ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
OfNiet fanfaré ![]() |
![]() | ![]() |
Eerste mc is wel dope,fransman vind ik wat minder. ---------------------------------------- 9 3 | ||
mafcase zie signature ![]() |
![]() | ![]() |
vond die andere track doper van jullie 2. zou wel eens aan de beat kunnen liggen idd haha steach komt dope die franse gast vind ik ook dope man (vooral op die andere track). hoe ken je hem? ---------------------------------------- BEATS! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Deze is tof man, die beat vind ik niet eens zo kut, zit wel een lekkere sfeer in in ieder geval ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
thanks joh en andere> ik heb hem ontmoet op de camping in 2002 ofzo... ben rond 2005 door hem begonnen te rappen (kwam daar vaker aangezien hij en vrienden daar ook altijd kwamen en dat gezellig was) maar hij heeft me dus geinspireerd zelf te beginnen en dus vind ik het erg dope nu gewoon tracks met hem te fixen om de maand ofzo ![]() ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
FinD | ![]() | ![]() |
Nice man, ik vind die beat ook best relax en dope flows check je pm Steach. | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, toch nog thanks voor de complimentjes wat betreft de beat.. Ik vind em zelf niet zo, omdat ik weet dat ik inmiddels veel beter kan. Verwacht dus veel dopere shit wanneer 'dé Steach & Dobleye EP' komt over een tijdje... ![]() ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
lekker trackie jonges ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
danke schon KICK ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
kvind de beat nog best wel hard.. ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind de beat ook niet echt verkeerd eigenlijk. (raps ook niet) [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2008 @ 16:44:10 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
vond ik ook, vooral live doet ie wel ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zowel beat als raps zijn tof. Martyre slaap overigens wel een beetje, vind andere dingen toffer. | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
ja opname was nogal.. hoe zeg je het... STONED ![]() ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
Index / Drop je eigen audio / |