Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
FOtooos!!!! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
shit wat kom jij popijopi doen dan pannekoek je bent kanker lelijk dus doe niet alsof je mooi bent...damn gek ---------------------------------------- .... | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
oe ooeee | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 21-03-2008 @ 23:16 shit wat kom jij popijopi doen dan pannekoek je bent kanker lelijk dus doe niet alsof je mooi bent...damn gek En de beste reactie van de maand award gaat naar... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
en daar gaat het om. Als je maar mooi bent............ ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zo iritaties hier jezus ---------------------------------------- .... | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Arihasj doe nou eens normaal | ||
![]() | ![]() |
i am very normal at the moment boy ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 21-03-2008 @ 23:16 shit wat kom jij popijopi doen dan pannekoek je bent kanker lelijk dus doe niet alsof je mooi bent...damn gek De pot verwijt de ketel? Maar moet dit topic nou ook al een extra titel krijgen? Gewoon editten toch, meteen topic sluiten is nog beter, want blijkbaar zijn ze toch te kiddy hier. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Shit word lelijk.... ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 21-03-2008 @ 23:14 FOtooos!!!! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
![]() Omdat jullie het niet na kunnen laten kinderachtig te doen, whoopsasa. ---------------------------------------- Sabr | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nais.. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Is dat je echte haarkleur? En ook je eigen kleur ogen? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Die ogen hebben een fucking mooie kleur.. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Oogkleur wel, haarkleur niet - ben kastanje/ donkerbruin van mezelf. And thanks Tariq. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Ook dope combo. Donker haar/lichte ogen is baas. | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 22-03-2008 @ 00:11 ![]() Omdat jullie het niet na kunnen laten kinderachtig te doen, whoopsasa. the eyes chico, they never lie! ![]() ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
![]() | ![]() |
![]() deze voor je aars! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Quote: SLM040 schreef op 22-03-2008 @ 00:17 Ook dope combo. Donker haar/lichte ogen is baas. Haha, bij mij is het gewoon noodzaak dat ik het verf, 1 grijze plek op mn hoofje, echt arelaxt op je 21ste maar goed. Doen jullie eens foto's! ---------------------------------------- Sabr | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
.. Nou nee ![]() Morgen weer me haar deraf standje 2.. ![]() nu is het nog kuif ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Ari is baas! ---------------------------------------- Sabr | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Rallic jy bent die kat toch? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Nou bitch maar terug outshining. ![]() ![]() ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Quote: United schreef op 22-03-2008 @ 00:31 Nou bitch maar terug outshining. ![]() ![]() Ik heb iets gemist? ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Welke tiener disco was je? | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Rodenburg - house - Vato gonzales. - ter informatie, ik was daar dus niet voor mezelf me ex < moest zonodig derheen en ik hou niet zo van alleen bij haar thuiszitten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2008 @ 00:35:05 ] ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
wajow rodenburg. dat is brabant ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
![]() 2 Zomers terug toen mijn armen nog in shape waren. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
United, waarom maak je een excuus voor zon gay opmerking van SLM, hijs niet zo stoer hoor ![]() grapje hoor slm | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
/care ook al was hij herman, ik had hetzelfde gezegd ? ---------------------------------------- Oke oke. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Quote: Rallic schreef op 22-03-2008 @ 00:24 ![]() Bazen! ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
![]() I am watching you, gek! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Sorry maar moet ff iets kwijt. United, waarom draag je je petje als een marokkaan? ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
![]() | ![]() |
omdat die dat mooi vind staan, hebben marrokanen die manier van een petje dragen opgeeist ofzo? altijd van dat domme gelul | ||
FOTOOOO'S, jezus, lastig he?![]() Avatar in het groot ofzo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2008 @ 01:05:39 ] ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
de ironie van die post outshining | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
foto dan![]() ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
Mijn oudste zus, ik ben dat kleine ding in het wit. @ Outshining, whatup dan met je bruine oog op die laatste foto? [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2008 @ 01:07:48 ] | ||
![]() | ![]() |
\geen jongere foto van je zus dan? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
Foto is met tel gemaakt en daarbij bewerkt.. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
sepia noemen ze die sjit togg? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
Aight op die fiets, en nee geen recente foto's van mijn zus. Zou daarbij ook niet weten waarom wel. Mijn jongste zus en wederom ik als klein pasgeboren kind. | ||
![]() | ![]() |
kerel doe es een recentere pica van 1 van je zussen dan ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
Waarom? Het topic heet Member fototopic. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Als we toch oude foto's droppen ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
true... enigzins gefrustreerd omdat me band nog steeds lek is... ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
![]() slechte kwaliteit i know.. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |