Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
CRAP BUSTED!!!! ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
crapbuster! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
nohhh gourmetten is lekkah! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Gasten, ik ben in een knuffelbui Ik hou van jullie allemaal, ik ken jullie zo kort. maar echt, ik geniet van jullie sarcasme, sadisme, ironie, etcetra, ik wil zeggen IK HOU VAN JULLIE. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
DutchNelson is vaagooo ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 23-03-2008 @ 18:48 crapbuster! ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
homos | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Quote: United schreef op 23-03-2008 @ 18:57 Gasten, ik ben in een knuffelbui Ik hou van jullie allemaal, ik ken jullie zo kort. maar echt, ik geniet van jullie sarcasme, sadisme, ironie, etcetra, ik wil zeggen IK HOU VAN JULLIE. Crackhead | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Wie wilt een relatie met mij. ![]() ---------------------------------------- Oke oke. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 23-03-2008 @ 19:08 homos ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
wij hadden toch al relatie ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Ja, maar.. je zei toch .. dat.. we . ook met anderen mensen mochten flirten ? ![]() En ik had alleen een neukrelatie met je ! ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
ohja neukrelatie was het! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Den Haag - Een 36-jarige Hagenaar heeft zaterdagmiddag de politie ingeschakeld, omdat hij ontevreden was over de diensten van een prostituee. Hij had van tevoren een afspraak gemaakt met het 20-jarige 'meisje van plezier' over het te betalen bedrag. Toen hij meer wilde dan afgesproken, brak de vrouw het liefdesspel af. Volgens RTV West heeft bemiddeling van de politie niet geholpen. De Hagenaar is teleurgesteld vertrokken. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hahaah frankie frankie frankie ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Excel is de shit. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 23-03-2008 @ 19:24 Den Haag - Een 36-jarige Hagenaar heeft zaterdagmiddag de politie ingeschakeld, omdat hij ontevreden was over de diensten van een prostituee. Hij had van tevoren een afspraak gemaakt met het 20-jarige 'meisje van plezier' over het te betalen bedrag. Toen hij meer wilde dan afgesproken, brak de vrouw het liefdesspel af. Volgens RTV West heeft bemiddeling van de politie niet geholpen. De Hagenaar is teleurgesteld vertrokken. Echt die kankermedia verdraaid ook alles. Ik ben bijna 22, godverdomme ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
SBU luistert naar Dennis! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
True, true... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
fo sho? | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 23-03-2008 @ 19:46 (...) Echt die kankermedia verdraaid ook alles. Ik ben bijna 22, godverdomme toy! media is meervoud | ||
![]() | ![]() |
wat nou | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
nou wat. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
jonge ga fietse clown | ||
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 23-03-2008 @ 19:51 (...) toy! media is meervoud Sorry ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 23-03-2008 @ 20:05 jonge ga fietse clown Penny vraagt wat er is.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 23-03-2008 @ 20:05 jonge ga fietse clown <3 reallove ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 23-03-2008 @ 20:08 (...) Penny vraagt wat er is.. hehe zeg m dat er niet te spitte valt op die beat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
en wat eten we vandaaaaaaaaaag? ---------------------------------------- .... | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Op elke beat valt te spitten prutser ![]() | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
http://www.boomerang.nl/werk/boeker/met-je-vinger-in-je-holland/ stem maar even op die omdat jullie allemaal in dat shirt willen rondlopen ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
![]() | ![]() |
ik wil schrijven maar weet geen onderwerp :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 23-03-2008 @ 19:46 (...) Echt die kankermedia verdraaid ook alles. Ik ben bijna 22, godverdomme hahah ik moest lachen ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 23-03-2008 @ 20:30 Op elke beat valt te spitten prutser ![]() hehe jeah i know k bak er niks van apro is way te next level voor me | ||
![]() | ![]() |
Haha Thomas dat herken ik :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
oh maar k was inet serieus | ||
![]() | ![]() |
Maar ik wel ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
shit man, pizza shoarma is zooooo lekkker![]() ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
replay ik was vandaag nog in velp! ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat deed je daar? kwam je me zoeken ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ja.. maarrrr niks gevonden ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
misschien keek je over dr heen | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik kijk altijd borsthoogte man.. dus dan is de kans groot dat ik er overheen kijk idd ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja grappig! ben je al weer thuis of nog in velp? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
best leuk toch | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
alweer thuis.. moest even met mn broer spul verhuizen.. koelkast, nieuwe tv etc ik dacht nog heel ff van zal ik bellen? maar toch maar niet ---------------------------------------- joahh | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Musss is stiekem Fan van Feyenoord. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
Quote: leugens | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
en jij bent stiekem homo | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |