Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
sungman
er is daar nog onraad sire
Gepost door sungman op zondag 23-03-2008 om 10:49:11
Ik heb in Fruity Loops een stukje piano muziek geschreven, maar het lukt me niet zo goed om het te laten klinken alsof het echt met gevoel gespeeld wordt.
Nu wil ik de noten in de piano roll dus eigenlijk converteren naar bladmuziek (zodat ik het zelf in kan spelen).
Weet iemand of dat kan, of hoe je dat moet doen, of dat daar speciale plugins voor zijn?
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zondag 23-03-2008 om 11:44:00
dat kan je toch wel zelf lijkt me?
het is precies hetzelfde als met een piano

andersom kon ik de vraag nog begrijpen, maar nu heb je bladmuziek niet eens nodig
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
sungman
er is daar nog onraad sire
Gepost door sungman op zondag 23-03-2008 om 12:58:11
oh ik heb de vraag niet helemaal precies geformuleerd.
ik kan inderdaad wel zelf elke noot op een notenbalk gaan tekenen, maar ik vroeg me af of er een plugin of zo is, waarmee dat automatisch gedaan wordt (maw, druk op een knop en er wordt bijvoorbeeld een pdf gegenereerd met daarin de bladmuziek).
n00t
Gepost door n00t op zondag 23-03-2008 om 17:07:21
in Cubase kan je dat heel netjes automatisch regelen. Score editor zo uit mijn hoofd
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0055 sec.