Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
film? een brabbelende mongool zie ik ---------------------------------------- joahh | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Versta me niet verkeerd, ik heb respect voor iedereen die aan die filmpkes heeft meegedaan en ik trek hun skillz niet in twijfel, maar ik vind hier niks aan. Als L2N niet eens moeite doet om recht te staan als hij freestyled of totaal geen moeite doet om te intoneren, dan voel ik em niet. Verder niets dan liefde voor dit duo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2008 @ 20:30:37 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
dge begin eerst eens niet die kanker filmpjes met je smoel te posten, nerd | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Whahahaha... dat zijn 2 fragmentjes die nieteens in de film zitten... waren niet de moeite waard! ![]() Wilde alleen even testje doen qua beeld/sound en uploadtijd.. Wat een negatief gelul hier altijd man... het liefste beginnen mensen al te haten voor er uberhaupt iets gepost om commentaar op te geven... ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
alsnog mensen moeten gewoon niet praten simons kankernerd alsje naar je vader kijkt ziej e een mongool | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hahaha hoor dat scharminkeltje dan ---------------------------------------- joahh | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
hoe ver ben je met renderen dan ciebie.. en ga je em op youtube knallen? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
What is up met dat fokt op irritante geluid in de aftiteling? | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Kanker man.. wat saai. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Zijn die 2 filmjes bij elkaar de hele movie of niet? anders kan ik namelijk wel helpen met het distribueren aangezien ik een 100mbit seedbox tot mn beschikking heb. (dus max snelheid van 10mb/s up en down ongeveer) [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2008 @ 15:01:52 ] ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Dadre homie, volgens mij is cb aan het slapen enz, maar hij gaat het denkik op internet zetten, mocht ie een probleem hebben, wijs ik hem ff op je attendheid. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Iscool, ligt er ook aan hoe hij het wil gaan verspreiden. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Naad schreef op 26-03-2008 @ 11:52 Kanker man.. wat saai. you gotta be the dumbest mawfu.. die 2 vorige zijn niet de film samen.. maar 2 stukkies die er niet in zijn gekomen.. jongeeee anders was toch niet al die fuss about 2 korte filmpjes jongeeee | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
jezus... dat renderen duurde mad lang, en het uploaden gaat ook niet echt snel... Was ik ook nog in coma gepleurt na een weekend niet te hebben geslapen.. sorry guys!! Thanx voor het aanbod dadre... maar is (nu) niet nodig! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben benieuwd. maarrehh CB... Quote: Zjoerd schreef op 25-03-2008 @ 13:36 Off-topic: CB Finest check je mail eens! | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: CB-finest schreef op 26-03-2008 @ 17:23 jezus... dat renderen duurde mad lang, en het uploaden gaat ook niet echt snel... Was ik ook nog in coma gepleurt na een weekend niet te hebben geslapen.. sorry guys!! Thanx voor het aanbod dadre... maar is (nu) niet nodig! ![]() Is goed, als ik die shit moet mirroren door middel van torrents ofzo hoor ik het wel, ben benieuwd naar het resultaat. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
jezus kanker duurt dat uploaden al 2 dagen | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
kk vent laat die shit gewoon, je ziet het wel als het er is ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
gelijk fronten.. i'm just sayin volgens mij is cb weer in coma gevallen heheh | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
haha dinsdag topic maken kom ik vandaag terug nog geen "film" ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ze hebben goed naar wilders gekeken ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Na het kijken van de film is hij in een zeer diepe slaap gevallen. R.I.P | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ja en zijn kapsel is ook al vergelijkbaar.. ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hou je bek joh simon ga lekker ergens anders haten en popijopi doen tot jezelf ooit eens een track dropt en niet met kk shit waar je nu mee komt, want lennon kan jou aan op 40 km afstand ---------------------------------------- .... | ||
Lugubermens 30-04-'45 ![]() |
![]() | ![]() |
bradder! ik ken l2n uit de straten van osdorp... ik woon daarook maar tezzzz man wat zijn dit voor freestyles... zo kan je niet representen man je moet je best doen ouwe!!!! tezzz man! tfoealik!! ---------------------------------------- Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk! | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
hee Lüg! ---------------------------------------- Fok 't | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 29-03-2008 @ 02:01 hou je bek joh simon ga lekker ergens anders haten en popijopi doen tot jezelf ooit eens een track dropt en niet met kk shit waar je nu mee komt, want lennon kan jou aan op 40 km afstand Ga jij es voor je kind zorgen ofzo met je domme opmerkingen de laatste tijd. Je mag blij zijn dat je hebt aangepapt met de leiding want je bent echt hopeloos bezig. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 30-06-2007 @ 19:13 Wat een zinloze opmerkingen. Je hoeft dat jong niet direct de grond in te trappen hoor. ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Heet dit topic Dax , L2n & Replay: "The movie!!! XXXL" (directors kut)? Nee, en l2n kennende kan hij dat zelf wel uitpraten. En wat de fok moet jij altijd dingen gaan zoeken die ik eerder heb gepost, eerst die foto, nu ga je een oud topic doorzoeken, get a life man. Alsof jij je altijd aan je eigen woord houdt, ga toch fietsen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2008 @ 15:34:05 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ben je naast een kerel wakker geworden ofzo? Ik kwam die tekst toevallig tegen en had niet de intentie je te kwetsen suikersnuitje. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Dan is het toeval, maar je hebt eerder zoiets geflikt![]() ![]() snoesje [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2008 @ 15:46:06 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hahaha shit te droog, dat suikersnuitje ook ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
ik slaap op deze shit maynn ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hehe jesper baas.. .. en replay ga aub niet zeuren ait, jij doet zelf niks anders dan haten dus ga je niet als een hypocriete teef gedragen ik bedoel ik kom hier net als de meeste hier gewoon af en toe ff wat nieuwe schijt checke.. beetje auwehoere en thats it neem me niet zo serieus meneer Geert ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zit je dan jspr en ik hebben al lang die one love weer hoor beetje bij blijven ---------------------------------------- .... | ||
Lugubermens 30-04-'45 ![]() |
![]() | ![]() |
tezzz man! ---------------------------------------- Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
gaat het niet om replay.. bekijk het grote plaatje, je weet toch, westside ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
gewoon niet fokken met lennon dat is alles wat ik je zei je weet best. niks met haten maken of zeik opmerkingen en jij moet ook niet zo popijopie nu komen doen hoor, doe eens lief dan. kheb je niks gedaan... maar zeiken in een topic dat al lang offtopic is is best kk dom dus ik kap er mee brada ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Waneer komt de ''The movie!! '' dan Offtopic: Wie is Lennon? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
wilde gok: l2n? ---------------------------------------- hoi | ||
Jere | ![]() | ![]() |
Ik voel een tweede Fitna tafareel opkomen. Hoe lang gaat het nog duren tot de release? Worden er kamervragen gesteld? In de Kamer van Cokehandel wellicht? (koop die shit trouwens!) ---------------------------------------- www.jere-me.com | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
kijk iedereen stoer doen hierzo ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Maar ik had em al wel verwacht. Fakkelteit tafarelen. Verder zie je mij nie fronten trouwes. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
is 1 april grap dit ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Jonge dan verklap je em 57 minuten te vroeg.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Check 'm vandaag wel effe, toch vroeger vrij ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ja maar hij staat er nog niet hoor | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
nou komt er dan nog wat van aapjes, btje lekker maken en niks posten.. ![]() | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 [2] 3 ] |