Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-05-2001 om 21:11:15
Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om met een aantal gratis e-mail diensten te registreren op dit forum. Onderandere hotmail.com en yahoo.com worden geblokkeerd evenals *.mine.nu *.homeip.net en enkele adressen.

Na het registreren is het WEL mogelijk om een hotmail adres oid in je profiel te zetten. Het adres gebruikt bij registratie is alleen voor de forumcrew beschikbaar.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 31-01-2002 om 00:17:07
Na dat het best lang mogelijk was wel weer @hotmail adressen en dergelijke te gebruiken bij het registreren. Is dit sinds 23.58 gisteravond niet meer mogelijk.

Oa. @hotmail, @dolfijn, @msn, @yahoo adressen zijn niet meer te gebruiken. Als mede zo'n 100 andere gratis email providers.

Na registratie kan je wel weer een gratis adres opgeven.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
araphor Gepost door araphor op donderdag 31-01-2002 om 12:36:07
PANIEK!
Alternative Gepost door Alternative op donderdag 31-01-2002 om 13:26:24
Hoe komt dat dan???
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 31-01-2002 om 18:06:54
Alternative schreef:
> Hoe komt dat dan???

Omdat ik dat zo ingesteld heb.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.