Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Is dat pittig ofzo? | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Mwah. Niet echt. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Waar smaakt het naar dan? Want ik hou wel van tosti's dus ik wil het uitproberen. Maar niet voor ik weet waar het ongeveer naar smaakt. ![]() | ||
FinD | ![]() | ![]() |
Tosti's zijn dope.. Ik doe altijd pizza quick sauce erop met kaas en eventueel salami als ik luxe ga doen/en we het hebben. | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Koop het gewoon ![]() | ||
FinD | ![]() | ![]() |
Is best lekker volgens mij, ik noem het altijd kleine salami plakjes maar dat zijn het dus zo te zien niet.. maar slm, doe een keer kopen. ies nice | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Of kijk de plaatselijke slager eens lief aan ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Ja maar.. maar.. chorizo is varkensvlees en dat eet ik niet yo, too bad. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Eet je alleen noten en vijgen? ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Ik doe als die vrouw bij DWDD, heeeeehehehe. Nee man, ik eet gewoon geen varkensvlees.. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Oh je hebt het dus gezien, dat scheelt een uitleg... Maar ben je moslima, of gewoon uit principe? ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
De Huilende Rappers slapen niet.. uit principe. | ||
Principekwestie. ---------------------------------------- Sabr | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Turkse Pizza besteld. Nu ga ik slapen. Truste. Kusje voor Outshining, en 'n spaarvarken erbij. | ||
Quote: Naad schreef op 27-03-2008 @ 01:10 Turkse Pizza besteld. Nu ga ik slapen. Truste. Kusje voor Outshining, en 'n spaarvarken erbij. Zomaar een kusje, wauw! Slaap lekker enzo ---------------------------------------- Sabr | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
iemand nog wakker? film was dope, heb t idee dat ik m al een keer had gezien, maar ik herrinerde me dingen niet ofzo. Die kerel die johnny speelde, ken m ergens van.. wie kan me vertellen waarvan? ( Film: Alpha Dog ) | ||
NLSFLOW Literatuur ![]() |
![]() | ![]() |
jooo leroy, nog wakker?! ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
NLSFLOW Literatuur ![]() |
![]() | ![]() |
ff nachtje doorhalen met me maten hier... ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Moet zometeen weer naar school! ![]() | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
[quote]Juudet schreef op 27-03-2008 @ 07:47 Moet zometeen weer naar werk! ![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Wat voor werk doe je? | ||
![]() | ![]() |
Ik ben lijstenmaker..en fulltime cannabist. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Ow shit ik moet nu weg! Nouja laterr! Succes op het werk ![]() | ||
![]() | ![]() |
Dank u,jij op school ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Nobody Beats The Drum zijn echt toffe gasten hehe, wat een relaxte middag, word opzeker wel een grappig filmpje ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Ik ben benieuwd Moezol! ---------------------------------------- Sabr | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Deze blijft ook lekker: ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
D-on | ![]() | ![]() |
video doet 't niet ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 27-03-2008 @ 11:04 video doet 't niet ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Klotegesprekken voeren is vandaag helemaal mijn ding geloof ik, damn. ---------------------------------------- Sabr | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Wiskunde-examens ook niet voor mij geloof ik . | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dan maar een biertje ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Bier is vies . Ik neem wel lekker melk . | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen moet ik van 9 tot 11 naar school, daarna mag ik eindelijk weer eens een doordeweeks alcoholistendag gaan voeren ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RRAM schreef op 27-03-2008 @ 11:45 Bier is vies . Ik neem wel lekker melk . mijn melk is zuur gadverdamme nam ik net even een grote slok ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Neppe redbulls voor leven. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Pas maar op voor ehm, salmonella? Legionella ? Voedselvergiftiging ? Ik neem mn melk wel in de vorm van ijskoffie ![]() Energydrink van de Jumbo van 29 cent is de shit . | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ijskoffie is de shit![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Café Smooth! ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ik rock de café fresco maar die in blikjes is ook wel te doen ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
koffie zoals het hoort jo, heet en zwart die eckte arbeiders stijl | ||
Dat is ook lekker maar ik heb 's ochtends geen tijd om koffie te zetten, wel om langs de Super te lopen. ---------------------------------------- Sabr | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Word . Of langs de koelkast . | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb vandaaag lekker starbucks gedronken thatss soo nice xD ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
DeEkte | ![]() | ![]() |
Ik was vorig weekend toevallig in new york en daar was een starbucks met vijfhonderd miljoen soorten koffie en toen zei ik tegen dat blonde meisjes dat ze maar wat lekkers moest geven en gaf ze iets vies. | ||
![]() | ![]() |
5honderd milj!![]() hehe zit je met je superdeB koffie [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2008 @ 12:27:44 ] | ||
DeEkte | ![]() | ![]() |
misschien was het iets minder maar echt heel veel. ;p | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
koffie is sowieso smerig ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
ja pcies, hier is het zwart, of met melk en/of suiker koffie is ook iets wat je moet waarderen fzo ik vind daty zo cliche praatje maar tis wel zo denkik [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2008 @ 12:30:40 ] | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
Dat moet je oowk niet zeggen je moet vragen om iets met caramel erin Ik neem nooit die zwarte koffie van strabucks die is zoo sterk en ik hou niet van koffie [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2008 @ 12:31:45 ] ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |