Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 01-04-2008 om 17:44:20
amateuristisch kutfilmpje is het, vind ik jammer aangezien hij best wel een punt had kunnen maken.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op dinsdag 01-04-2008 om 17:49:47
er komen gene korans deze kant op maar mensen hahahahaha die pechtold
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op dinsdag 01-04-2008 om 17:50:43
Lijkt wel alsof de hele Tweede Kamer tegen Wilders is .....
Je kan zeggen wat je wilt, maar de basis van Wilders is gewoon de waarheid
Hij heeft alleen een beeld van zichzelf als 'racist' of 'extremist' gecreërd en daarom zijn zoveel mensen tegen hem
Maar de fundering van zijn ideeën is gewoon de waarheid
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op dinsdag 01-04-2008 om 17:53:09
woord
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 01-04-2008 om 17:57:47
Quote:
Buster schreef op 01-04-2008 @ 17:50
Lijkt wel alsof de hele Tweede Kamer tegen Wilders is .....
Je kan zeggen wat je wilt, maar de basis van Wilders is gewoon de waarheid
Hij heeft alleen een beeld van zichzelf als 'racist' of 'extremist' gecreërd en daarom zijn zoveel mensen tegen hem
Maar de fundering van zijn ideeën is gewoon de waarheid


Zou je dat kunnen toelichten?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op dinsdag 01-04-2008 om 17:58:53
dat kan ik ook, omdat hij een kemphaan is, mensen worden daar moe van

maar de basis is strijd voor NL identiteit, basis is basis, ik vinnem faktap maar wat hij zegt klopt, niet dat ik het ermee eens ben..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 17:59:32 ]
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 01-04-2008 om 17:59:15
En daar had de heer Marijnissen wel een goed punt imho.

En meteen zegt Wilders weer dat hij tegen discriminatie is, maar daar kan hij na dat betoog gewoon niet meer omheen imho, beetje slap weer, kom er dan ook voor uit gewoon.

En dan nog tegen de Islam zijn maar niet tegen de Moslims, erg jammer die hypocrisie.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 18:01:07 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 01-04-2008 om 18:01:27
Wilders creert zijn eigen waarheid. Misschien neemt hij de waarheid als fundering (ook lang niet altijd het geval), maar verdraait hem zo dat het geen waarheid meer is. Ik vind alle haat tegen die man gegrond. Fitna is een grote mislukking, het laat alleen de pure simpelheid van deze man zien.En ga nou alsjeblieft niet zeggen dat deze man wel slim is en dat wij het allemaal niet snappen. Bullshit.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 01-04-2008 om 18:01:45
Quote:
spelbreker schreef op 01-04-2008 @ 17:58
dat kan ik ook, omdat hij een kemphaan is, mensen worden daar moe van

maar de basis is strijd voor NL identiteit, basis is basis, ik vinnem faktap maar wat hij zegt klopt, niet dat ik het ermee eens ben..


Wat bedoel je precies met de Nederlandse identiteit dan? En wat heeft de doorsnee moslim in Nederland afschilderen als een terrorist daarmee te maken?

Ik heb het debat trouwens niet gezien, dus misschien snap ik daarom niet alles
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op dinsdag 01-04-2008 om 18:02:36
fitna vindik een dondersgroot suc6, hij zal probably kiezers winnen en het punt is dat we erover praten, denk neit dat hij verw8 had dat mensen zouden zeggen oh heeft ie toch gelijk


@ liquid
wilders wil blank zien
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 18:03:14 ]
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 01-04-2008 om 18:08:29
Nou liquid daar kan ik wel een antwoord opgeven. Kijk hier in het westen kijken we vanuit een westers perspectief naar het Oosten, waardoor ons beeld van het Oosten niet klopt. We hebben allemaal een discours dat de waarheid nou eenmaal filtert. Door onze cultuur naast die van de Oosterse/Islamtische cultuur te leggen kunnen wij ons zelf identificeren. Wilders is slechts een persoon met een tunnelvisie die de druk op de Islam/Oosten wil leggen om zo onze aandacht te verstigen op dat gedeelte van de samenleving. Zie het als de zondebok zodat de aandacht bij andere gevoelige punten minder wordt. Ook kan dit leiden tot een sterkere indentificatie met de eigen cultuur, omdat de verschillen tussen de culturen extra benadrukt worden. Maar ik zie hier verder niks groots achter en ik schat dat de meeste Nederlanders ook wel door het oppervlakkige beeld van wilders heen zullen kijken.


zoiezo is ons beeld van het oosten enorm beinvloed door de media endergelijke. Kijk maar naar de bad guys in hollywood films en zelfs de afschildering van Oosterse mensen in tekenfilms. Het lijkt misschien onschuldig maar het beinvloed enorm. Ook de beelden op tv hoe vaak zie je wel niet mannen met geweren zwaaien, die vlaggen verbranden enzovoort. We hebben echt maar een eenzijdig beeld en wilders probeert dat nog erger te maken,
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 18:13:15 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op dinsdag 01-04-2008 om 18:14:09
Woord
Ik denk elke inwoner van Nederland vindt dat extreme moslims een bedreiging voor de samenleving vormen, dat is duidelijk ..
Wilders is de zegsman van de Nederlandse bevolking, maar zijn ideeën zijn misschien net iets té rechts voor de bevolking om er 100% achter te staan
Ik ben het ook niet eens met veel van zijn ideeën, maar de fundering van zijn doen en denken (de 'extreme' islamisering van Nederland de kop in drukken) is iets waar veel mensen op gewacht hebben, waaronder ikzelf ..
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 01-04-2008 om 18:20:42
"U bent niet alleen een pyromaan, maar ook boos als de eigenaar de brandweer belt"
En zo ist, zeg et em Mark ! ^^
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 01-04-2008 om 18:26:42
Quote:
Ik denk elke inwoner van Nederland vindt dat extreme moslims een bedreiging voor de samenleving vormen, dat is duidelijk ..


Tuurlijk vind ik Moslimfundamentalisten wel een probleem, maar een 'bedreiging voor de samenleving' vind ik veel te groot klinken. Noem me naïef, maar ik heb nog nooit in m'n leven last gehad van fundamentalisme (van welke religie dan ook).

Ik zeg zeker niet dat er geen probleem is, maar het wordt door politiek Den Haag, met Wilders voorop, véél te groot opgeblazen.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 01-04-2008 om 18:29:54
Quote:
V.I.P. schreef op 01-04-2008 @ 18:26
(...)

Tuurlijk vind ik Moslimfundamentalisten wel een probleem, maar een 'bedreiging voor de samenleving' vind ik veel te groot klinken. Noem me naïef, maar ik heb nog nooit in m'n leven last gehad van fundamentalisme (van welke religie dan ook).

Ik zeg zeker niet dat er geen probleem is, maar het wordt door politiek Den Haag, met Wilders voorop, véél te groot opgeblazen.

Woord.
Helaas geniet de media ook nog is van een "gezamelijke vijand" en worden op die manier de "westerling" en de Moslim meer en meer tegen elkaar opgezet.

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 01-04-2008 om 18:30:35
Quote:
mixxman schreef op 01-04-2008 @ 18:08
Nou liquid daar kan ik wel een antwoord opgeven. Kijk hier in het westen kijken we vanuit een westers perspectief naar het Oosten, waardoor ons beeld van het Oosten niet klopt. We hebben allemaal een discours dat de waarheid nou eenmaal filtert. Door onze cultuur naast die van de Oosterse/Islamtische cultuur te leggen kunnen wij ons zelf identificeren. Wilders is slechts een persoon met een tunnelvisie die de druk op de Islam/Oosten wil leggen om zo onze aandacht te verstigen op dat gedeelte van de samenleving. Zie het als de zondebok zodat de aandacht bij andere gevoelige punten minder wordt. Ook kan dit leiden tot een sterkere indentificatie met de eigen cultuur, omdat de verschillen tussen de culturen extra benadrukt worden. Maar ik zie hier verder niks groots achter en ik schat dat de meeste Nederlanders ook wel door het oppervlakkige beeld van wilders heen zullen kijken.


zoiezo is ons beeld van het oosten enorm beinvloed door de media endergelijke. Kijk maar naar de bad guys in hollywood films en zelfs de afschildering van Oosterse mensen in tekenfilms. Het lijkt misschien onschuldig maar het beinvloed enorm. Ook de beelden op tv hoe vaak zie je wel niet mannen met geweren zwaaien, die vlaggen verbranden enzovoort. We hebben echt maar een eenzijdig beeld en wilders probeert dat nog erger te maken,


Dat weet ik wel, sowieso is dat hele ''onze cultuur'' en ''hun cultuur'' een erg simplistische gedachte. Ik was gewoon benieuwd of die jongen waar ik het aan vroeg (ben de naam ff kwijt) ook een antwoord kon geven die wat dieper ging dan een standaard opmerking

Enne, Buster, je bent het helemaal met hem eens, maar vervolgens kom je met een mening die er best tegenover staat?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 01-04-2008 om 18:33:57
hehe ja ok. Ja het is inderdaad wel een simplistische gedachte, maar zonder die gedachte kan je ook geen identificatie hebben. Ik bedoel we vergelijken onszelf altijd met anderen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 01-04-2008 om 18:35:05
is de SP al geweest in 't debat trouwens?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 18:37:04 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op dinsdag 01-04-2008 om 18:35:55
Njah als ze gewoon starten met hun hoofddoek afdoen en shit en gewoon 1 ID hebben dan is er al een hoop minder gezeik.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 01-04-2008 om 18:37:04
Nu lult Wilders wel extreem krom zeg, op dit moment kan je hem toch echt niet serieus nemen..
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 01-04-2008 om 18:38:16
Quote:
mixxman schreef op 01-04-2008 @ 18:33
hehe ja ok. Ja het is inderdaad wel een simplistische gedachte, maar zonder die gedachte kan je ook geen identificatie hebben. Ik bedoel we vergelijken onszelf altijd met anderen.


Tsja, ik vergelijk mezelf als persoon met Pietje als persoon.
Niet mezelf als ''De Nederlander'' versus Achmed ''De Oosterling/Moslim''. De meeste mensen hebben nog nooit nagedacht over identiteit en wat de Nederlandse identiteit dan wel niet precies inhoud, maar als je dan iemand met een burqa ziet wel meteen roepen dat de Nederlandse identiteit in gevaar is
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op dinsdag 01-04-2008 om 18:38:43
Dat was na zijn edit, en in het eerste stuk van hem zitten een aantal zaken waar ik het mee eens ben, zoals dat Wilders een tunnelvisie heeft

@ V.I.P: Oke, je hebt er geen last van. Maar toch hebben moslims meer invloed op wat er in Nederland gebeurd dan je denkt. Ze hoeven maar een keer met de vuist te schudden en Nederland biedt spontaan zijn excuses aan over wat dan ook.
Net zoals die strip tentoonstelling die is afgelast omdat bepaalde mensen vinden dat het tot aanstoot jegens de moslims leid... Een strip tentoonstelling!
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 01-04-2008 om 18:40:11
nee ok dat snap ik maar ik bedoel ook vergelijken in algemene zin en niet zozeer perse met de moslimcultuur. Toch denken wij vanuit een westersevisie dat is gewoon ons discours en daaraan kan je niet ontsnappen. Dus ik denk dat een groot deel ook in ons onderbewust zijn zit.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 01-04-2008 om 18:41:45
Quote:
Buster schreef op 01-04-2008 @ 18:38
@ V.I.P: Oke, je hebt er geen last van. Maar toch hebben moslims meer invloed op wat er in Nederland gebeurd dan je denkt. Ze hoeven maar een keer met de vuist te schudden en Nederland biedt spontaan zijn excuses aan over wat dan ook.
Net zoals die strip tentoonstelling die is afgelast omdat bepaalde mensen vinden dat het tot aanstoot jegens de moslims leid... Een strip tentoonstelling!


Ja dat is fout natuurlijk, en zelfs volkomen belachelijk. Maar om dat nou een 'bedreiging voor de samenleving' te noemen...

Ik blijf erbij dat de politiek er véél te heftig op reageert, en echte problemen - milieu, onderwijs, openbaar vervoer, werkeloosheid - ondergeschikt maakt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 18:44:01 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op dinsdag 01-04-2008 om 18:44:31
Bedreiging is misschien een groot woord.... 'Hindering' dan?
Vrijheid van meningsuiting vergaat volledig wanneer een moslim zich aangesproken voelt en dat vind ik persoonlijk nogal hinderlijk
Maar ik ben niet in de wieg gelegd om politieke statements te maken, dus vergeef me als ik naïef overkom
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 01-04-2008 om 18:44:38
Veel mensen lijken echt een bijna fobie te hebben voor de Islam en zien een bedreiging in elke ''tegemoetkoming'' aan moslims. Niet dat het niet onzinnig is om dan een tentoonstelling te verbieden ofzo, maar als een stel Friezen een anti-Friesland ding proberen tegen te houden, dan boeit niemand dat.

Zet je TV uit en ga eens naar buiten
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 01-04-2008 om 18:46:38
@ Liquid

Buiten gaat het ook haast nergens anders meer over
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op dinsdag 01-04-2008 om 18:48:44
Luister anders eens naar deze man


----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 01-04-2008 om 18:50:08
Haha, ik bedoelde meer dat de meeste mensen die zoveel zorgen hebben over een Islamtische verovering oid, elke avond trouw het nieuws kijken en vanuit hun stoel even een mening vormen over de Islam en moslims. En dan 0 islamitische mensen in hun vrienden/kennissenkring hebben.

Maar goed, tijd om buiten nieuwe mensen op te zoeken dan Weazel
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 01-04-2008 om 19:06:55
Quote:
Buster schreef op 01-04-2008 @ 18:48
Luister anders eens naar deze man



Ik heb de eerste drie minuten gekeken, daarna had ik er genoeg van. Een paar dingen die me opvielen:

- De spreker doet alsof de hele Islam, dus álle Moslims, één blok vormt dat de Westerse Wereld bedreigd. Hij zet Nederlandse (of Europese) Moslims in dezelfde groep als de regering van Iran, wat natuurlijk belachelijk is. Uiteraard is er in Iran heel veel mis, en worden er moorden gepleegd, en wordt dat gedaan uit naam van de Islam (een makkelijk excuus voor de regering). Maar de belevingswereld van een 'Westerse' Moslim en een Moslim uit Iran (of een Moslim uit Iran en eentje uit Indonesië, of waar dan ook) is zo compleet verschillend, dat dat een belachelijke vergelijking is. De enige overeenkomst is dat ze dezelfde godsdienst hebben.

- Ten tweede zegt hij dat het dagelijkse nieuws al voldoende bewijs is om aan te tonen dat de Islam gewelddadig is. Als ik naar het nieuws kijk, zie ik inderdaad altijd aanslagen, moorden en onderdrukking. Maar dat gebeurt ook door de Christelijke regering van Amerika of door atheïstische dierenrechtenactivisten, om maar twee groepen te noemen. Sowieso kun je je wel afvragen hoe objectief het nieuws nog is (zeker de tabloids in Engeland, die op Telegraaf-niveau zijn).

- Als laatste vind ik het ook wel opvallend dat hij het een grote misdaad, of zelfs 'civilization phobia', vindt als andere mensen 'zijn' cultuur 'aanvallen'. Los van het feit dat het erg onduidelijk is wat het begrip 'cultuur' nu precies inhoudt (om het maar niet te hebben over het aanvallen van cultuur), is het natuurlijk erg krom dat hij niet wil dat het met zijn cultuur gebeurt, maar dat hij Islam-bashen dan blijkbaar weer geen probleem vindt.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op dinsdag 01-04-2008 om 19:18:45
tja die engelsman is een prima spreker. en hij maakt prima gebruik van zijn vrijheid van meningsuiting door het lukraak op internet te pleuren. en begint perfect op te dreunen wat een intelligent persoon die braaf het nieuws kijkt voor een mening heeft.

so be it, toch doet me dit denken aan een week geleden, toen zat ik nog lekker op een tussendoorvakantie in barcelona bij een vriend van mij. Hij is sowieso al nooit zo gecharmeerd van het nieuws geweest en dat was in spanje niet anders. en spaans kan ik toch niet, dus het gaat compleet langs je heen, maar geloof me je mist geen fuck. neem 2 weken 'nieuws bericht vrij' en je merkt dat de eerste keer dat je weer een simpelzielen blaadje als de spits o.i.d. openslaat je je helemaal kapot irriteerd aan hoe hier al het nutteloze nieuws in je gezicht gesmeerd wordt, stampvol met schreeuwerige titels die je vertellen hoe kut het allemaal wel niet gaat.

en uiteindelijk zie je precies voor je wat er opgeblazen wordt.
een kerel met een raar hoofd en geverfd haar maakt een filmpje met windwos movie maker en het is WERELDNIEUWS!

leer mensheid relativeren.
----------------------------------------
myspace
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op dinsdag 01-04-2008 om 19:25:05
Quote:
V.I.P. schreef op 01-04-2008 @ 19:06
(...)

Ik heb de eerste drie minuten gekeken, daarna had ik er genoeg van. Een paar dingen die me opvielen:

- De spreker doet alsof de hele Islam, dus álle Moslims, één blok vormt dat de Westerse Wereld bedreigd. Hij zet Nederlandse (of Europese) Moslims in dezelfde groep als de regering van Iran, wat natuurlijk belachelijk is. Uiteraard is er in Iran heel veel mis, en worden er moorden gepleegd, en wordt dat gedaan uit naam van de Islam (een makkelijk excuus voor de regering). Maar de belevingswereld van een 'Westerse' Moslim en een Moslim uit Iran (of een Moslim uit Iran en eentje uit Indonesië, of waar dan ook) is zo compleet verschillend, dat dat een belachelijke vergelijking is. De enige overeenkomst is dat ze dezelfde godsdienst hebben.

- Ten tweede zegt hij dat het dagelijkse nieuws al voldoende bewijs is om aan te tonen dat de Islam gewelddadig is. Als ik naar het nieuws kijk, zie ik inderdaad altijd aanslagen, moorden en onderdrukking. Maar dat gebeurt ook door de Christelijke regering van Amerika of door atheïstische dierenrechtenactivisten, om maar twee groepen te noemen. Sowieso kun je je wel afvragen hoe objectief het nieuws nog is (zeker de tabloids in Engeland, die op Telegraaf-niveau zijn).

- Als laatste vind ik het ook wel opvallend dat hij het een grote misdaad, of zelfs 'civilization phobia', vindt als andere mensen 'zijn' cultuur 'aanvallen'. Los van het feit dat het erg onduidelijk is wat het begrip 'cultuur' nu precies inhoudt (om het maar niet te hebben over het aanvallen van cultuur), is het natuurlijk erg krom dat hij niet wil dat het met zijn cultuur gebeurt, maar dat hij Islam-bashen dan blijkbaar weer geen probleem vindt.


Dat dacht ik dus EXACT toen ik het filmpje had gezien.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 01-04-2008 om 19:34:01
ik heb deze link eerder gepost. De visie van deze man is erg interessant. Op sommige punten vind ik dat hij te ver gaat, maar hij heeft wel goede punten. Heb voor mn studie over die gast geschreven er zat ook een artikel van hem bij. Hij heeft de term orientalisme zeg maar bedacht. Is een docu van 4 delen van 10 min dus in totaal 40.

https://www.youtube.com/watch?v=xwCOSkXR_Cw&feature=related
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 19:34:15 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 01-04-2008 om 21:27:44
Wilders zit flink in de hoek atm, benieuwd hoe die hier uit gaat komen.
Als die nou zo nog iedereen leugenaar noemt gaat z'n geloofwaardigheid zelf onder de 0.0 ><

Edit:
En ja hoor, Wilders noemt weer iedereen leugenaar, maar het bewijs ligt nu voor z'n neus
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 22:06:13 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 01-04-2008 om 22:20:45
Ik heb zo goed als het hele debat gezien, en dat kleine beetje eensheid DAT ik nog had met Wilders, is nu ook verdwenen. Leugenaar, sensationist. Klaar.

Ik wil wel de Koran verbieden, maar dan wel via de moeilijke weg, is wat hij zegt. BULLSHIT!
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op woensdag 02-04-2008 om 00:36:58
Quote:
Twister schreef op 01-04-2008 @ 22:20
Ik heb zo goed als het hele debat gezien, en dat kleine beetje eensheid DAT ik nog had met Wilders, is nu ook verdwenen. Leugenaar, sensationist. Klaar.

Ik wil wel de Koran verbieden, maar dan wel via de moeilijke weg, is wat hij zegt. BULLSHIT!


ghehe ik zei het toch tegen jullie dat ie alles bij elkaar lult..
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op woensdag 02-04-2008 om 00:40:32
Quote:
loyal-mc schreef op 02-04-2008 @ 00:36
(...)

ghehe ik zei het toch tegen jullie dat ie alles bij elkaar lult..


Je hebt idd onze ogen geopend..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op woensdag 02-04-2008 om 00:54:45
Quote:
Doopro schreef op 27-03-2008 @ 23:02
Deze man praat de waarheid



hey buster, tijd om wat eens bij te leren
daar word je mss wel iets slimmer van (hoop ik)
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op woensdag 02-04-2008 om 00:58:40
rallic, hij heeft gewoon zwaar gelijk man..!!
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op woensdag 02-04-2008 om 01:00:32
sowieso
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 02-04-2008 om 01:15:13
ik ga het filmpje nog helemaal bekijken, maar het is toch té logisch dat er weinig mensen zijn die erge kritiek op moslims hebben en tegelijkertijd moslim zijn? Alsof je als niet moslim geen kritiek mag hebben...

Ik ben t eens met m dat er teveel onzin wordt gepraat, vaak dan. Alleen net als vaker, deze man ziet veel dingen ook raar en fout.
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op woensdag 02-04-2008 om 10:47:43
Quote:
Rallic schreef op 02-04-2008 @ 00:54
(...)

hey buster, tijd om wat eens bij te leren
daar word je mss wel iets slimmer van (hoop ik)


Heeft toch niets met mijn intelligentie te maken..?
Die man heeft zeker gelijk, maar de dingen die hij zegt hebben niet echt betrekking op de situatie rondom Wilders.
Ik heb Wilders nog nooit over 'moslimterrorisme' horen praten, maar wel over de 'islamisering van Nederland' en dat zijn twee verschillende dingen..
Maar goed, als jij jezelf slimmer beschouwt omdat jij een andere kijk op dingen hebt, so be it...
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op woensdag 02-04-2008 om 10:51:42
Ik heb 'm nog steeds niet gekeken eigenlijk. Schijnt niet zo boeiend geweest te zijn, toch?
Hoe dan ook, staat 'ie nog ergens op internet? Want LiveLeak heeft 'm verwijderd.
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op woensdag 02-04-2008 om 11:02:34
Gewoon op youtube
https://www.youtube.com/watch?v=bCrCsTMokTU
Stelt idd niet veel voor
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 05-04-2008 om 17:25:44
Rapper Salah Edin sleept Wilders voor de rechter
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 17:26:50 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 05-04-2008 om 18:54:08
Gaap.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Weazel
Gepost door Weazel op zaterdag 05-04-2008 om 18:56:05
Ik had er al zoveel over gelezen dat ik em nog steeds niet heb gezien.
Binnenkort alsnog maar eens doen.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 18-04-2008 om 22:34:59
Salah Edin leeft mee met Wilders

Salah Edin wenst Geert Wilders niets slechts toe. "Om eerlijk te zijn over Wilders, hij heeft het al moeilijk", zo vertelt hij aan Novum Nieuws. "Kijk naar zijn levensstijl, dat is niet het leven dat ik zou willen leiden, met alle respect." De PVV-leider moet een schadevergoeding betalen aan de rapper, voor het gebruik van diens foto in 'Fitna'.

Edin ziet geen heil in het zwartmaken van Wilders. "Hij is heel slim geweest in het promoten van zijn film, dat heeft geen Hollywoodfilm voor elkaar weten te krijgen. Hij doet zijn dingen netjes, marketingwise heb ik wel respect voor hem. Maar waar hij voor staat en het inhoudelijke, daar sta ik absoluut niet achter."
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op vrijdag 18-04-2008 om 22:44:16
Salah moet gewoon z'n bek houden en zich niet meer met dit onderwerp bemoeien. Die man z'n uitspraken hebben minder baat dan die van Wilders.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 18-04-2008 om 23:38:59
WIlders is koel ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0232 sec.