Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 31-03-2008 @ 12:43 (...) ![]() Ik had bijna dezelfde begroting met Willem II ^^ Hoe kom je daaraan? | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
ik zag in de krant dat buijs te koop stond, die wil ik wel hebben wie is feyenoord? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
doe eens een gok ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hij staat op de transferlijst. Je kan altijd naar Communicatie-->Managerslijst. Daar heb je een overzicht en kun je zelf bieden op een speler, als je niet genoeg geld hebt bijv. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Beter gaan jullie gewoon een Xbox 360 aanschaffen en Fifa 08 spelen yo ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 31-03-2008 @ 14:48 ik zag in de krant dat buijs te koop stond, die wil ik wel hebben wie is feyenoord? Ikkuh nuccah | ||
![]() | ![]() |
ik ehb alleen geen do meer, stadionuitbreiding gedaan, denk niet dat je m wegdoet voor 2k ofwel![]() mayb heb ik een speler die ik wel wegdoe in ruil voor buijs, allebij helft vd prijs | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Welk team ben je? | ||
![]() | ![]() |
roda | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Je hebt geen spelers waar ik iets aan heb helaas. | ||
![]() | ![]() |
gehehe ok thx voort tjekken | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is echt dope, kan niet wachten tot die wedstrijden beginnen! En veel plezier met die Hongaar Dodo ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
dviseur spelerszaken Ik heb een geweldige tip voor je, waarmee je al je wedstrijden vanaf nu gaat winnen! Laat me even nadenken over wat het ook alweer was... Verdraaid, ik ben het vergeten! Maar het was echt een gouden tip, ik zweer het je! Misschien weet ik het morgen weer... haha ow lol. Heb zin in de wedstrijden! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ik had graag nog 1 of 2 dagen extra voorbereiding gehad, maar ik denk dat het wel goed komt. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 31-03-2008 @ 16:43 En veel plezier met die Hongaar Dodo ![]() Yeah, mooi talentje toch. En lekker een binnenlandse aankoop. Hoef ik nie te scouten. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Garcia Garcia en De Jong zijn verbetert met de training, Koenders jammergenoeg nog niet. Jammer dat ik zo'n smalle selectie heb want ik kan bijna niemand verkopen ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Damn, ik wil nog een dope middenvelder ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Delorge, Manucharyan, Mitea, Korhn-Dehli, Colin, Gentenaar en Heijblok verkoop ik sowieso nog, daar mag altijd op geboden worden. Even ter informatie he. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Ik zit te denken wat ik met Gaucho's bod ga doen... ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
Kun je oneindig lang transfers maken het hele seizoen door? ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Jep. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zit nu wel met bijna 12 miljoen op de bank maar ik heb geen idee wie ik nu moet kopen die echt een versterking is. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb alle 4 de trainers gewoon, alle spelers staan uit de opstelling en van de reservebank af, en toch als ik op trainen klik ga ik weer terug naar de startpagina zeg maar zonder dat er eits gebeurd, en als ik dan terug ga naar training staat er dat er geen spelers geselcteerd zijn? ---------------------------------------- argh | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Delorge, toprechtsbuiten. Tevens wil ik Colin aanraden, perfect voor de rechtsback en eventueel het centrum. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Dat van bigfoot is wel iets raars? Ik heb nergens problemen mee. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Voor mensen die geïntereseerd zijn in Delorge, kijk even bij Vincken die jonger en beter is. Over de prijs kan onderhandeld worden. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
die darley is een diamantje, 18 jaar en 70 (keeper) heb verder altijd de roover, holla en matavz in training. | ||
![]() | ![]() |
Colin wil ik misschien wel voor een redelijk prijsje overnemen ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Wat acht jij een redelijk prijsje? Ben bereid em voor je achter te houden natuurlijk. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
ja nu nog niet ... moet eerst even een aanvallend talent hebben. Als ik die binnen heb wil ik weer een verdedigende impuls hebben voor mijn team dus dan kan je wel een bodje verwachten ---------------------------------------- beng! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 31-03-2008 @ 18:34 ik heb alle 4 de trainers gewoon, alle spelers staan uit de opstelling en van de reservebank af, en toch als ik op trainen klik ga ik weer terug naar de startpagina zeg maar zonder dat er eits gebeurd, en als ik dan terug ga naar training staat er dat er geen spelers geselcteerd zijn? ---------------------------------------- argh | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Geen idee wat dat is Bigfoot, nooit gehad, wel vreemd. Zou je op het osm forum moeten kijken. En Gaucho, dan beloof ik niet dat ik em zo lang achterhou. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Deze shit kost geld ofniet ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 31-03-2008 @ 19:02 Geen idee wat dat is Bigfoot, nooit gehad, wel vreemd. Zou je op het osm forum moeten kijken. En Gaucho, dan beloof ik niet dat ik em zo lang achterhou. vroeg ik ook niet. Ik wilde alleen zeggen dat Colin best bruikbaar is voor clubs als Heracles,VVV ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Vroeg je niet, maar ik had et wel aangeboden ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
aaa, skaddie toch! als dank krijg je een virtuele pak slaag in week 14 ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Moet je niet op rekenen, in Amsterdam zijn we voor niemand bang! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Dadre schreef op 31-03-2008 @ 19:03 Deze shit kost geld ofniet No. Kan geld kosten, zullen we maar zeggen, maar meedoen opzich kost niets. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
shittt hoe sommige gaan hierrr hahaha jespre met je ik had grraag nog 2 voorbereidings dagenn hahaha... Mijn spelers hebben gewoon tegen de pers verlult dat ik een acohol en drugprobleem heb.. de plaatselijke bredaa'se kranten staan er vol mee.. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
vanacht eerste wedstrijd toch? lekker getraind weer, 2 spelers met 2 omhoog en de andere 2 met 1 punt omhoog ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
kan je na de start van de competitie ook nog spelers kopen? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
jep ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
waarom is lazovic zo belachelijk duur? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
hij hoopt dat ie verkocht word door de computer zeg maar, denk ik ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ait hehe ja heeft iemand dan misschien nog een aanvaller boven de 82 voor iets van 11 miljoen ofzo? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
loyal-mc en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan? ![]() |
![]() | ![]() |
mijn 2e wedstrijd ehb ik gewoon verloren met 4 - 0 ![]() @ mixxman: ik heb er wel denk 1 staan alleen ik speel 'n spaanse competitie, ik weet niet of het erg is.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 11:12:12 ] ---------------------------------------- je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Slory mag je voor 11 miljoen wel hebben. Hij heeft 83. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
nais ja moet nog ff een speler verkopen dus koop hem later vandaag of morgen ofzo. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Is goed, dan kan ik Kalou halen. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
We spelen wel meerdere seizoenen ook toch he? :x Dan heb ik komend seizoen ook wat geld ^^ Iemand nog een goeie aanvaller te koop (rond de 70) voor rond de 2mil? ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |