Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
voetbalvrouwen is tof! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
www.aprobeatz.nl www.aprofourz.mp3 www.beatjevanapro.nl ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
ivp015 | ![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 30-03-2008 @ 20:56 die heeft de pizzacoureur al op gegeten hoor. ![]() hehe denk het idd ook. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/media/2008/03/lieke_van_lexmond_op_liefdespa.html Kijk, die verslagger zegt "zij" i.p.v. "zei". Dat wel meerdere keren. Tjonge jonge. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 30-03-2008 @ 21:11 http://www.nieuwnieuws.nl/archives/media/2008/03/lieke_van_lexmond_op_liefdespa.html Kijk, die verslagger zegt "zij" i.p.v. "zei". Dat wel meerdere keren. Tjonge jonge. En jij SCHRIJFT verslagger en geen verslaggever... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Dat is straat. Nu heeft hij er 1 verbeterd, de andere fout staat er nog. Hahaha. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2008 @ 21:19:28 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
ja tjekte net ook voetbalvrouwen, die slemiel van een vrouw kenker wanhopig en bezopen het Heros lied gezongen wehehe | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ik net ook weer gecheckt, wel gelachen ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Stelletje wijven. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Ja precies. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
hahaha, enof, sukkels! | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
reaper is veel leuker! ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
maar voor de wereld zijn we niets meer dan een kinderziekte dope track ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
ben aant gissen van waar die ookalweer is | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Surya en Timmy V - op dit rotsblok ---------------------------------------- argh | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
veelplegers![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
weurdjes ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
ohja, dat die shit op luisterpaal stond is wel echt goeie zaken doen | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
zijn zeker terug![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
scheur je string af als snoeppapier met mijn tanden, kijk mama zonder handen ---------------------------------------- argh | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
duvel toch? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
yup, met Opge op de track eens was het lente ---------------------------------------- argh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Bear Grylls op Discovery. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
hoe heet die docu, al van een tijdje terug over die man die met beren leefde samen met zijn vrouw enzo? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
watsdat ---------------------------------------- argh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je bedoelt die kerel die uiteindelijk is opgegeten door beren? Dat is Grizzly Man. Indrukwekkende docu. Bear Grylls, is de Ultimate Survival man. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja die! dankje![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
sven kramer bij paul gek ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
jurassic 5 blijft de shit ---------------------------------------- argh | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Er zijn toch maar 2 van die Jurassic Park films? Of waar heb je et over.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
haha Maffe Dodo.. Jurassic 5 is een hiphop groep | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha classic opmerking ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
er is ook een Jurassic Park 3 dacht ik ---------------------------------------- beng! | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
klopt ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 30-03-2008 @ 22:28 haha classic opmerking ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ken die shit niet.. Effe torrentje.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
hahahahah maffe, dayum ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Is er een shop in den bosch die na 12uur nog geopend is? Niet dringend..gewoon voor volgende keer, ik zit er meestal overdag. | ||
![]() | ![]() |
ja meerdere, hoe was het bij de way? [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2008 @ 22:40:40 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Ah kun je ze eens noemen, en de evt. tijden? | ||
![]() | ![]() |
meetpoint volgens mij tot 2 uur en anders 1 uur uhm chip n dale tot 1 volgens mij en uhm speak easy ook tot 2 uur. deze liggen in het centrum [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2008 @ 22:47:20 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
na de ster Steen op 3 zag ik net damn wat ie nu weer allemaal te zeggen heeft ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 30-03-2008 @ 23:22 na de ster Steen op 3 zag ik net damn wat ie nu weer allemaal te zeggen heeft ![]() Ja, ik ga nu kijken. Thanks Ari! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
hhahahahahaha @ steen, ga kapot hier | ||
![]() | ![]() |
damn whhaha wat een gast he mn moeder ging ook kanker zeggen ik had laatst nog een blinde gast helemaal gebracht..terwijl ik helemaal neit die kant op moest whhaa t einde is cool ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
HAHAHA die steen... Is dit URBNN? Dat urban programma? KANKER! HEB IK DAAR AAN MEEGEDAAN? OPKANKERE! ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha dat einde.. urbnn? urban? wat heb ik daar aan meegewerkt? kaaanker | ||
![]() | ![]() |
ook vet dat ie vermiste katten postertjes verzameld ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een tripper is dat, totaal ontspoord.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
kut ik heb het gemist haha had het nog wel opgezet om half maar langzaamaan ging de tv zachter en de muziek harder | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |