Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
phetips Gepost door phetips op dinsdag 01-04-2008 om 14:51:42
nlhiphop.nl,
Heb op mijn laatste beat geen feedback gekregen. Aight begrijpelijk, ik ben nieuw en de track was misschien een beetje te ver van het hip-hop bedje af. Nog een poging:














Juudet
Klein maar fijn.
Gepost door Juudet op dinsdag 01-04-2008 om 14:55:06
Misschien moet je dan meer feeden?
Nouja over je beat, ik vind m wel oke..
Het begin is wel grappig, maar hij word later nogal saai.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 01-04-2008 om 14:56:50
klinkt heeeel goedkoop standaard geluiden enz.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
phetips Gepost door phetips op dinsdag 01-04-2008 om 15:03:35
Thanks voor feedback. Hij is inderdaad te eentonig, en de geluidjes zijn ook wat droog ja. Dit is een van m'n eerste beats met fruity loops; ben me aan het verdiepen in Reason nu om een beetje van die vlakke FL sound af te komen.

Iemand nog wat te zeggen op m'n andere beat (wederom met FL)?














aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 01-04-2008 om 15:05:27
Ach jahoor nu ligt het aan FL,dat ligt niet aan FL maar aan jou.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
phetips Gepost door phetips op dinsdag 01-04-2008 om 15:06:37
Je begrijpt me verkeerd. Wat ik bedoelde is dat ik geen held ben met FL. Maar dat ik me nu serieus aan het verdiepen ben in de mogelijkheden van Reason; zoals ik nooit bij FL heb gedaan.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 01-04-2008 om 15:09:49
hoelang heb je fl gebruikt
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
phetips Gepost door phetips op dinsdag 01-04-2008 om 15:17:50
Maandje of twee. Meer voor de lol. Ik heb me hier de eerste keer voorgesteld als beginner en dat ben ik ook. Ik wil nu wat serieuzer proberen _echte_ beats te maken met reason.

niet denken dat ik mezelf prof vind ofzo
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 01-04-2008 om 15:22:01
Veel oefenen en proberen en dan maakt het niet zoveel uit wat voor programma je gebruikt en als je met Reason verdergaat zou ik je aanraden om wat tutorials op het net te zoeken en datzelfde uitproberen,leer je snel van..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
phetips Gepost door phetips op dinsdag 01-04-2008 om 15:27:36
Heb het boek "Reason 4 Power!" gekocht. Dik boek waar alles heel duidelijk in staat. En tuurlijk blijft het altijd oefenen, boek of niet.

thx voor je reactie
Juudet
Klein maar fijn.
Gepost door Juudet op dinsdag 01-04-2008 om 15:29:01
Zoals apro zegt inderdaad, gewoon blijven oefenen!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.