Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
-- geen bullshit -- geen hoi, doei, dag -- beetje op niveau blijven -- niet alles melden wat je gaat doen -- geen gescheld of beef -- niet spammen -- gewoon netjes houden -- maker van de 500e post zal een nieuw topic openen -- topic opener zal deze en bovenstaande regels in de startpost opnemen Voor 1 keertje effe geen domme titel.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 16:28:16 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wie wil verkering met mij? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hebben we al toch? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Geen titel is best wel verfrissend ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Wie maakt NoApo nou rood en wat betekend het.. De loser van het forum? ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 01-04-2008 @ 16:33 Hebben we al toch? zeker, ik heb dat stemmen gedaan... wacht we spammen ook hier. http://www.nujij.nl/stoute-kim-feenstra.2256204.lynkx [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 16:34:40 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben rood ---------------------------------------- niet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nu nog een bijschrift: forumloser ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
hoe kan noapo nou weer rood zijn | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Omdat hij zo'n geweldige 1 april grap had ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
geweldig ook![]() ![]() maar ik heb nog steeds dezelfde rechten xD dus wees maar niet bang ---------------------------------------- niet | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Kindjes, bah. ---------------------------------------- Sabr | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
lol | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha shit Forum Admin? Verwijder mijn account dan maar, iemand van mijn niveau hoort dan niet meer op dit forum thuis. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Ja maar.. het is toch ook Forum Moderator, niet Forum Admin? ---------------------------------------- Sabr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Hitkrant? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 01-04-2008 @ 16:40 Haha shit Forum Admin? Verwijder mijn account dan maar, iemand van mijn niveau hoort dan niet meer op dit forum thuis. niet zielig doen ik kan niks hoor ---------------------------------------- niet | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
jongens jullie horen het debat over fitna te kijken!![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
lol, tis een grapje van spade of dap, lekker druk maken om niks, noobies | ||
Out is rozeeeeeeeeeeeeh! ---------------------------------------- Sabr | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
en maffedodo paars ---------------------------------------- niet | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
ik wil ook een kleur | ||
Ey laat me dat kleurtje houden, vet kinky! ---------------------------------------- Sabr | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
zjoerd jij bent al zwart![]() mag k ook mn kleurtje houden pleassseeeee [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 16:44:03 ] ---------------------------------------- niet | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil blauw, ik wil blauw ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Sohee, overal kleurtjes. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 01-04-2008 @ 16:43 ik wil ook een kleur Ben de moeilijste niet vandaag ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Mag ik nu dan eindelijk mijn geel en groen om de letter? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
sbu, kale man, ik wil mn roze kleurtje houden, dat mag vast niet he? ---------------------------------------- Sabr | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
yes! mijn dag is weer goed | ||
![]() | ![]() |
hahahahahaha wat de frak | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil er zo snel mogelijk af. Ik schaam me dood. Echt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 16:46:03 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
ik wil zwart! | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 01-04-2008 @ 16:45 Ik wil er zo snel mogelijk af. Ik schaam me dood. Echt. hehe ---------------------------------------- niet | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Kleurtjes zijn voor kanzloosen. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Doe die van mij dan rood-zwart-rood. Amsterdamse stijlen. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
haha mag mijn naam doorzichtig voor ff ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Zjoerd heeft dezelfde roze, nouhou! ---------------------------------------- Sabr | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
roze is voor die eckte eckte | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Zjoerd, mede eckte eckte ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
xD geweldig ---------------------------------------- niet | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
hihi | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Dit is een stuk vrolijker, laten zo. Geef ons de optie zelf. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Tis een beetje tmf chat gevoel zo ;x ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zjoerd is een homo's. | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Regenboogforumpje. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
is het niet een idee als ik een topic open. waar je jouw ideeen kan plaatsen zodat NLHIPHOP doper word. voordat ik de topic open wil ik wel weten of het een aardig idee. edit: groetjess [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2008 @ 16:54:50 ] ---------------------------------------- niet | ||
Quote: livio schreef op 01-04-2008 @ 16:49 Zjoerd is een homo's. een eckte eckte. ---------------------------------------- Sabr | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |