Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
yoo mensen, weer en nieuw toernooi en dit zijn de voorrondes regels: -diss iedereen die meedoet aan dit toernooi, -16 bars -beat mag je zelf weten, -deadline vrijdag 11 april deelnemers: -Bigfoot -Spirit -Jthag -Twister -lay-on -mank-g -Iminic -spelbreker -pascool -Jos de Boss -de ridder -Mario -Naad -Chester ----------------- succes [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2008 @ 11:19:39 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
dodelijn nubie | ||
![]() | ![]() |
he?? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
deadline! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
een deadline ? | ||
![]() | ![]() |
haha oowja check edit ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
spannend! spirit gaat rippen ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
kut, te laat en zo | ||
![]() | ![]() |
nee man kan nog, iedereen die nog wil meedoen kan dat hier nog zeggen tot vrijdag dan schrijf ik je erbij ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ok, I'm in. Iedereen dissen in 16 bars... hmkay. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2008 @ 18:00:05 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 03-04-2008 @ 17:51 spannend! spirit gaat rippen Thnx for believing in me mayne ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is de deal met inzenden? PM-en naar Sam of hier droppen? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Krijg je 'n mindere beoordeling als je niet iedereen meeneemt in je verse? | ||
![]() | ![]() |
tuurlijk niet, gewoon 16 bars schreeuwen, en de 8 dopeste gaan door, iedereen dissen zegt sam alleen om beetje richtlijnen te geven, gewoon 16 dope zinnetjes maken en je kan verder hobbelen | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ok, moet wel lukken dan. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
uhm ja, dus het mag ook gewoon een brag en boast zijn? beetje skills testen of zo? ---------------------------------------- argh | ||
BAR-T beter doe je normaal.. |
![]() | ![]() |
als het nog kan In.. zo niet.. dan alsnog maar zo echt niet dan jammer maar zo wel dan fijn ofso ---------------------------------------- http://www.sexy-lena.com/?uid=427833 | ||
![]() | ![]() |
iedereen kan nog mee doen het zijn voorrondes, gewoon je track voor volgende week vrijdag inleveren en je doet mee, ja bigfoot gewoon bragge/dissen ... lijkt me niet dat we in de voorrondes al naar punches gaan kijken, gewoon beetje skills tonen en bij de beste 8 zitten dan kun je je druk maken om punches en ander gezeur | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
dope, all out dan gewoon ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Kom ik aan met mijn al afgemaakte tekst over iedereen... ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
komt voor elkaar ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Chester doet ook nog mee!!! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon hier droppen? De mijne is klaar. | ||
![]() | ![]() |
nee mijn inbox!! alles word tegelijk gepost ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
Okay. Je hebt PM. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ook gestuurd ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
bigsammie heeft een pmie | ||
![]() | ![]() |
lekker ik heb er al 4 binnen nu!! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Biggie heeft alweer een pm! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
heb hem ook ingestuurd ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb de mijne ook gestuurd ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Ik tape hem morgen als het goed is, maar ik kan misschien niet daar terecht... anders wordt het vrijdagavond als dat tenminste kan... Ik neem iig aan dat de deadline vrijdag om 23:59:59 is ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2008 @ 19:20:36 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
kan je ze ook nu al droppen? want als ze allemaal tegelijk komen zal maar de helft gefeed worden en zo ---------------------------------------- argh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is niet de bedoeling Big ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
hoezo niet? zou toch beter werken? anders word nooit alles geluisterd en zo en is het gwn voten of wat? ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Als je nu dingen eerder dropt worden die eerdere dingen al gefeed en kan men bevooroordeeld raken, of anderen passen snel hun tekst aan omdat ze weten dat iemand anders beter is... ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ja oke, nm dan, my bad ---------------------------------------- argh | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga niet meer kunnen droppen, mic is kapot geketst. Edit: misschien nog wel. laat me nog ff staan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2008 @ 12:38:11 ] | ||
BasiK_013 RealistiK Records |
![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 09-04-2008 @ 19:19 Ik tape hem morgen als het goed is, maar ik kan misschien niet daar terecht... anders wordt het vrijdagavond als dat tenminste kan... Ik neem iig aan dat de deadline vrijdag om 23:59:59 is ![]() Vanavond bij mij Tapen kan , Dus Twist is morge klaar ---------------------------------------- Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat | ||
![]() | ![]() |
ej iminicie en spelbraker wel droppen tering lijers anders word et weer zon lame toernooi | ||
![]() | ![]() |
Oeh, was dit alweer vergeten... Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om veel moeite te doen voor de voorronde. Pfff, we shall see. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
jonge .. fucking voorronde man, dat haal je door alleen maar 4 lines neer te zetten | ||
![]() | ![]() |
Ja, je hebt wel gelijk, schrijf nu wel even een tekstje. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
cheers | ||
![]() | ![]() |
ik verleng dit ff tot zondag, want ik moet morgen avond werken, en zaterdag avond feest, dus geen tijd om het online te gooien, dus tot zondag, peacee ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
stuur het dan naar iemand anders ---------------------------------------- argh | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
woord naar pascool, iminic en spelbreker moeten sowiezo droppen ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Nah, efkes wat getaped jongens, verwacht er lekker veel van. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 10-04-2008 @ 20:30 stuur het dan naar iemand anders zoals ik al zei gaat nietlukken want ik ben niet thuis, de we wachten tot zondag, dan post ik alles wat ik heb, niet zo ongeduldig ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
mijn ding is sowieso voor zondag af ![]() normale zaak props naar eldizzy voor het late chillen en het schreeuwen in het park, big up! ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: [1] 2 ] |