Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 05-04-2008 @ 02:13 haha WAAA ik ga je dissen wedden wedden ! jij gaat mij dissen op mn eigen track?? das best knap.. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
next-level shit wel te verstaan | ||
![]() | ![]() |
komen zo 16 bars aan van de king... zal zelf ook een beatje bakken.. 16 bars is zo gedaan... | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga de stad in, adios ---------------------------------------- beng! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
tozz internethosselaaars zijn flink bezig hierzo.. ik ga ete en biertje zoeken | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Venterrrrr | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja maar ik ben dan ook gewoon de moeite waard he ![]() succes met je bier en eten zoeken ! | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben uitjes. Truste. | ||
![]() | ![]() |
hier alvast de beat aapje.. heb em net aan king gepaasd... http://www.speedyshare.com/839713918.html | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
doei@naad oke zal even luisteren edit :haha k dacht ff ' i was made for loving you baby' dat deuntje ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 02:42:14 ] | ||
![]() | ![]() |
helaas.. ben wat dat betreft wel iets origineler ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ooh ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
snap ik.. maar tis tog veel leuker om een origineel iets te hebben, ipv iets wat al eerder is gemaakt! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hangt er vanaf. als t speciaal voor mij wordt gemaakt is het sowieso leuk. (of het nou al eerder was uitgevonden ofniet, als je een stofzuiger voor me ontwerpt met vette printjes enz vind k dat ook chill) nja dit deuntje leek er wel wat op maar dan anders had mij niet uitgemaakt hoor. ben niet zo'n .. ding.. met noten op mn zang. verder no offence naar je beat hoor, vind hem lekker klinken lijkt net alsof k hem niet leuk vind ofzo , maar vind ik dus wel ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 02:53:11 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ik heb gehoord chicks worden toch geiler van mijn beats it's all good | ||
![]() | ![]() |
haha.. ok.. lang leve de Chielos Massa Productie... Nu ist wachten op King.. hopen dat ie net zo snel taped als dat ie praat hier op t forum.. mag ik de boel ook straks weer afmixen... vraag em wel ff op msn hoe ver hij is.. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
@vent maak jij nu ook speciaal voor mij een beat dan ![]() @bc oke haha ja achja tsja ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 02:56:23 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
haha nee ben je gek edit; en denk je dat bc die hele beat fftjes in 10 minuten heeft gefixt? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 02:56:49 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Shit man ik heb gewoon gezien dat er bij mij beats niet tegen te dweilen is. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja wel een beetje hoor vent ![]() + weet ik toch niet, zie ik eruit alsof ik verstand heb van beats maken ? zou t niet mogelijk zijn dan ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 02:58:13 ] | ||
![]() | ![]() |
ehm @ vent.. ja.. net even in 10 minuutjes.. voorwerk in de zin van samplen en shit doet wonderen.. ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
haha if so zou dat niet veel goeds betekenen voor hem want dit vind ik vetter dan eerdere dingen die ik van hem heb gehoord en hahahahaha finger ![]() edit: Ja maar BC samplen is onderdeel van het beatmaken vind ik man.. zeker als je ze ook al geknipt had is het niet echt eerlijk haha want dan is het ff alles achter elkaar zetten drums/bas toevoegen whoppaaaa [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 03:00:59 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik heb het gevoel dat ik morgen afspraken of verplichtingen heb maar naar mijn weten kan ik lekker de hele dag in mn nest liggen. | ||
![]() | ![]() |
niet veel goeds.. man..je weet niet waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest.. en is ook nie erg.. Chielos EP2 hevig in de maak... meer daar later over... --Edit - ff drums en bass toevoefgen is voor mij ook een kwestie van inspelen.. dus al met al vind ik dat ik t nog best wel netjes heb gedaan in 10 minuten... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 03:03:46 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 05-04-2008 @ 02:57 ja wel een beetje hoor vent ![]() + weet ik toch niet, zie ik eruit alsof ik verstand heb van beats maken ? zou t niet mogelijk zijn dan ? zoals hij net verklaarde.. op die manier is 't wel mogelijk.. anders noooit maar goed ik heb wel is een beat gemaakt door aan 1 knopje te draaien dus ik win die battle toch wel wie het snelste beats kan maken hehehe | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
![]() ik kan ook een beat maken.. nee toch niet. | ||
![]() | ![]() |
je kan t allicht proberen... misschien een nwe hobby? -- edit @ vent.. label is nu volledig up and running.. misschien ff op termijn een afspraak plannen? spreek je wel op msn daarover... [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 03:07:39 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
apro is de winnaar in dat geval die nakt gewoon een beat. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
@bc ja. waar veel geld in gaat zitten, geld wat ik niet heb, en dan kom ik op straat te staan, en dan heb ik geen dak dus dan ben ik dakloos en wat moet ik dan ? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
++--------=-23=-==\ [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 03:12:43 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
noooooh k lees niet zo'n aardige tekst van deking ![]() | ||
![]() | ![]() |
BC haat me ![]() edit: aapje ook ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 03:12:20 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
neehoorrr ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
slapen is voor pussy's!!! ik ga slapen.. doei | ||
![]() | ![]() |
pussy! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
gelukkig ga ik zometeen slapen ik ben kapoet | ||
![]() | ![]() |
-- verplaatst naar hier -- [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 03:41:51 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahha nais ![]() | ||
![]() | ![]() |
en en en? heb er natuurlijk extra moeite voor gedaan.. ook gezien de afmix... wie wordt het?? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hm . kan ik jullie niet beide doen ? t ene nachtje bc en t andere nachtje deking ? | ||
![]() | ![]() |
shit is kanker gruwelijk ![]() | ||
![]() | ![]() |
haha ook goed.. ipv kadee? dus kadee eruit en king en ik in? niet dat kadee die extra moeite heeft genomen om wakker te blijven en een tracj te fixen? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
indd, kadee eruit maaree nu ga ik slapen wie trapt af en mag eerste nachtje bij mij ? | ||
![]() | ![]() |
haha idd die lambal ging gwoon offline edit: kben pitten, trusten ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 03:34:40 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
nja dan slaap ik wel alleen hoor. doei ![]() | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 05-04-2008 @ 03:06 apro is de winnaar in dat geval die nakt gewoon een beat. HUH?volgens mij moet dat noapo zijn Finger.. Word mijn goede naam ff door het slijk gehaald.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 07:58:40 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
ach gut jongen toch... | ||
![]() | ![]() |
Mooie site BC.. Ik eis een rektificatie op de frontpage..van Finger. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 08:49:54 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
dankje (no)apro.. ![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |