Index / Drop je eigen audio / | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
In een late-night "battle" tussen deKing en mijzelf over wie Aapje's nieuwe cyberverkering zou worden.. trok Kadee aan het kortste eind door vroeg te gaan slapen.. jammer joh! Titel: Aapje is Lief! Beat: Chielos Lyrics: deking Afmix track: Chielos Download hier Lyrics: en cyberkus maakt me wakker, me kussen trilt ervan "heb over je gedroomd enzo, en ik vind je ill en spang" en ik ben in de stad en ze krijgt van mij maar geen genoeg want ze belt me constant, om mij de groeten te doen en de aap komt uit de mouw wanneer ze eindelijk voor de cam zit en ik slaap niet echt gauw als ze met dr hoofd op me scherm zit ik hoor verhalen die me steeds maar weer blijven verbazen maar ik ga niet haten als re-ill die geen praatjes kan maken ik kijk in haar ogen, via de high-tech webcam cyberbitch is de shit, en wanneer ik weer aan zet ben doe ik mijn broek naar beneden en laat ik mijn piemel zien en ze schrikt drvan, is wat bang, als ze die kilo's ziet en haar zusje komt binnen, we starten een cyber-trio vlak voordat we beginnen, stijgt erbijmij vijf kilo 't beeldscherm is niet zo scherp want bedekt door wat vlekken dus vind je 't niet erg als ik mijn beeldscherm af ga bekken Enjoy! | ||
![]() | ![]() |
-- skup -- | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
haha kick bitches, shit is haarrruuud ![]() | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Niceee! ![]() | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Beat is dope, rap kan veel beter. Maar toch een leuk gebaar. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
diss naar mij ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik voel me echt vereerd ![]() | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Beat is hard Raps zijn best wel slecht om eerlijk te zijn Geen haat ofzo 1 ......... ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
wat buster zegt, niet slecht, niet goed maar voor een humor track maakt het ook niet uit toch ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
ach ja.. kun je nagaan dat mensen nog steeds tapen met een headset...@deking en dan mag ome chielos het weer afmixen... Al met al ff een 10 minuten trackie van 16bars van ons beiden en het was het meer dan waard, tog aapje? ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
jazekerrrrr bc ![]() | ||
![]() | ![]() |
haha rijms zijn ook niet goed, maar dit is in 10 minuten geschreven om 4 uur 's nachts met een aangeschoten kop? ghehe edit: niet om smoesjes te bedenken verder hoor, alleen is wel zo. En ik vind m dope ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2008 @ 18:10:57 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet werken aan je articulatie, dit is echt kut. Beat is wel nice. | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
Die beat is kk nice. En in deking zit ergens wel potentie voor een dope stilo. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
De hormonen aan het werk ![]() | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
nu je het zegt heb ik al 4 van die "ik vind je lief, leuk, geil" of wat de fak dan ook track gezien. Kankerlame eigenlijk. Beter komt er dit weekend nog een track van "ga is dood". | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
haha zjost, love is in the air ![]() en ik ben gewoon echt echt echt leuk ![]() | ||
![]() | ![]() |
second that.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: zjost schreef op 05-04-2008 @ 19:10 nu je het zegt heb ik al 4 van die "ik vind je lief, leuk, geil" of wat de fak dan ook track gezien. Kankerlame eigenlijk. Beter komt er dit weekend nog een track van "ga is dood". wat? van mij? check anders mn 'Fuck Bitches' haha ![]() | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
haha nee niet alle 4 van jou. | ||
Index / Drop je eigen audio / |