Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
jonge zal ik het gewoon over jou hebben? moet je wel om tien voor negen in de klas staan | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 06-04-2008 @ 23:01 patrick Haha, dat zou op zich wel echt een koningsstreek zijn, een hele spreekbeurt over Patrick van der Eem. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Replay was altijd op tijd klaar begrijp ik![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg het je joran | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja k was altijd optijd klaar ja k werkte voor mijn cijfers..en vond het altijd heel lullig als mensen een even hoog cijfer kregen als mij terwijl ze der niks voor gedaan hadden ---------------------------------------- .... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 06-04-2008 @ 23:03 Replay was altijd op tijd klaar begrijp ik ![]() totdat je bezig bent met de presentatie en dan valt het op zich allemaal wel weer mee, ik ken het ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Harley Davidson and the Marlboro man, whut! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog nooit iets gedaan en ben niet voor niets afgestroomd naar mavo, maar nja nu doe ik nog steeds niks en haal ook hogere cijfers dan het gemiddelde. dat is ook niet echt iets wat je motiveert om wel iets te doen; want je haalt toch wel een goed cijfer. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb nog nooit wat gedaan en ik ga nu met gemak over naar 2e4 jaars Psychologie. Dat ligt niet aan de andere mensen Replay, maar aan je eigen manier. Als zij dat resultaat halen met minder werk, zijn ze misschien wat sneller van begrip ofzo. Ik snap wel dat er mensen zijn die 't snel afraffelen, maar blijkbaar snappen ze het dan goed genoeg. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Tetrahydrocannabinol! Peace out | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 06-04-2008 @ 23:08 Ik heb nog nooit wat gedaan en ik ga nu met gemak over naar 2e4 jaars Psychologie. Dat ligt niet aan de andere mensen Replay, maar aan je eigen manier. Als zij dat resultaat halen met minder werk, zijn ze misschien wat sneller van begrip ofzo. Ik snap wel dat er mensen zijn die 't snel afraffelen, maar blijkbaar snappen ze het dan goed genoeg. nee dat is niet wat ik bedoel ik ben 2 dagen aan het werk schrijf me eigen verhaal, kopieer niks van internet zorg dat het echt iets van mijzelf is, heb k geen moeite mee heb k zo gedaan, als k die goeie motivatie had, was k binen 2 uur klaar geweest, maar k doel meer op mensen die geen fok doen en de laatste dag een presentatie van internet halen of niet eens een eigen idee hebben, en kk veel hulp van andere nodig hebben om een presentatie in elkaar te zetten over iets waar ze zelf eigenlijk niks over gelezen hebben. en daar dan hetzelfde cijfer als mij voor krijgen ik die er wat voor doe, en die ander die er niks voor doet dus. ---------------------------------------- .... | ||
Frenkie17 Stillestorm ![]() |
![]() | ![]() |
wat gaat iedereen doen op koninginne dag? smoken 4life?! ---------------------------------------- $.. I'm no Alcapone or Corleone But i'm well known for the hitout on the Microphone..$ | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga replay playen op koninginnedag! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Op een bootje door Amsterdam. Leugens Replay, ik heb laatst zelfs nog een opdracht voor je bedacht die je de volgende dag moest presenteren ![]() | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
staan wat restocked limited edition dingetjes op freshcotton ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hehe Gordon @ rtl 4. Blijft lachen die gast. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
livio, jij hebt mijn idee bedacht ja, maar ik heb het wel zelf uitgewerkt maar je hebt gelijk, leugens van mij! koningendag rock ik arnheemmmmm ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
en dan gaat ze mij playen! | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Hop,computerzooi besteld. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 06-04-2008 @ 23:12 ik ga replay playen op koninginnedag! zoek me maar en spreek me maar aan ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
weet niet hoor, kben erg verlegen ![]() | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
En geef haar zoontje 'n snoepje. | ||
![]() | ![]() |
geef haar gewoon een breezer, dan naar de wc toch!? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Aftrekken en vingeren in een steegje achter de Mac. | ||
![]() | ![]() |
liviosnapt. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Die chick bij spuiten en slikken lijkt echt op Angelina Jolie. Geile trut. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
wow ja nu je 't zegt | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja echt he , ik kijk t ook viel mij ook op | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Nee man, raar hoofd heeft ze. Ik vind Spuiten en Slikken niet zo dope meer overigens.. het is echt een soort Pauw en Witteman over drugs geworden. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ze heeft wel iets van der weg maar ze is echt vies man. ---------------------------------------- .... | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
nog kwartiertje en dan is steen weer op tv ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
De ene keer lijkt ze niet echt knap, de andere keer zeer goed. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ts dan ook minder leuk om aan te zien zonder sophie | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Een chick moet niet knap lijken, maar zijn. Net keek ze wel even geil tho. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind dr ook vervelend, wat overigens niet wegneemt dat ik dr niet zou doen. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Naad schreef op 06-04-2008 @ 23:23 En geef haar zoontje 'n snoepje. een snoepje, hij heeft niet eens tanden ---------------------------------------- .... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
O ja, da's waar ook. Een speen dan. | ||
![]() | ![]() |
hahah fake-orgasm, geil. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ze keek wel kanker geil, wayoow maar ze deed niet echt zo geil haha, maar @ naad k geef hem wel een speen [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2008 @ 23:56:00 ] ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet niet wat jij geil vindt![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga morgen lekker een piece zetten. | ||
![]() | ![]() |
meer een sarcastische geil opmerking. ik wil ook een speen ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
moet je eentje kopen!!! ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Botoxlipjes, dat dan weer wel. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Hoera, Steen kijken. | ||
![]() | ![]() |
fuck speen, kijk wel steen. .... dus | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Whaddup met al die reclames op de publieke omroep Oh nu begint het ![]() URBAN URBAN WOOOOHP ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
haha turk, wat een gast wel ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Kanker sterretjes ![]() rotjoch lekker dan ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
haha ik ga stuk | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |