Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
kben wel echt een nationalist, lekker alle andere landen kut vinden en klagen, heerlijk toch. ---------------------------------------- hoi | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Kvind nederland echt de bombdiggedy | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 09-04-2008 @ 23:52 (...) hm, ik ben hier nu weer drie weken, en ik heb het eigenlijk alweer gezien... Hell yeah Rep it.(GAnG SIGNS) hahaha ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 09-04-2008 @ 23:55 Kvind nederland echt de bombdiggedy wurd! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind Nederland best, maar zou overal wel kunnen aarden denk ik. held. | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 09-04-2008 @ 23:56 Ik vind Nederland best, maar zou overal wel kunnen aarden denk ik. held. Get tha fuck outta here met held ahhahah ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
"We're sorry, this video is no longer available" Weet je welk programma ik echt haat... "My Super Sweet Sixteen" Damn wat zijn die tyfus bitches verwend... [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2008 @ 23:59:42 ] ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ligt aan beiden dan en het is zeker tijd voor verandering ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
Zal wel weer 2 uur worden vannacht.. maar gelukkig dan wel met een of meerdere verses af ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jij weet niets lilweezy. | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
no1uknow![]() |
![]() | ![]() |
Niemand "Niets om mee te spelen" van Klaas? ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Deze muziek komt pas van de straten, daar kan hiphop nog een puntje aan zuigen. | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
LMFAO het was kort but i am out bye [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2008 @ 00:02:26 ] ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
idem. hoi | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
he he, doegggg hoor! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
urban yo! | ||
![]() | ![]() |
ik heb een microfoon besteld | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Wanneer komen je tracks over de toonbanken rollen? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
over weekje drop ik dan wel iets denk ik, weet niet wanneer die binnen komt | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Naaaaaaaaaaais! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hey superdpoerrrrrrrr box van thomassssss [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2008 @ 00:15:14 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
"heeey deeeeeking" hoi replay! | ||
![]() | ![]() |
Ik zal binnekort ook maar eens wat droppen hier dan... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Pfoe, klaar met werken. | ||
![]() | ![]() |
Waar werk je dan? | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 10-04-2008 @ 00:13 hey superdpoerrrrrrrr box van thomassssss hoi ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 10-04-2008 @ 00:14 "heeey deeeeeking" hoi replay! ow jij wil ook weer aandacht hoor.. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Ja dus? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
idd nurdje | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -Profix schreef op 10-04-2008 @ 00:16 Waar werk je dan? Supermarkt. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
niks dus wanneer ben je in arnhem? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Nu heb ik het gevoel dat je me gaat slaan als ik daar ben ![]() Ehr, weet niet,.,. met koninginnedag dus | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja was ook wel een uitdagende opmerking... ik ben morgenavond in nijmegen...beetje chillen ofzoooo ben jij der ook? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Echt tering mongolisch dat ik bij c1000 3,70 verdien en nu bij jumbo 2 weken werk en 4,70 krijg.. | ||
![]() | ![]() |
Donderdag? Hmm nee ben bang van niet. Vrijdag ochtend 2 examens | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
oke mooi dan hoef ik je dus niet te zien ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Auw Ennehr dat hoeft sowieso niet hoor, de kans dat je me tegenkomt is sowieso klein | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -Profix schreef op 10-04-2008 @ 00:25 Echt tering mongolisch dat ik bij c1000 3,70 verdien en nu bij jumbo 2 weken werk en 4,70 krijg.. Jumbo is kankergierig. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ghehe kvond hem wel hard![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
gepfstk! en als ik nou wel was gekomen? wat had je dan gezegd heh!? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dan had k het jammer gevonden![]() haha nohh, just a joke my littlle friendddd ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wadappusss ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Chillllll ja, met jou dan? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Wie weet er 'n goeie site om DVD covers en zo te downloaden? | ||
![]() | ![]() |
ik moet sportreflectie uitprinten, en zitten foto's bij, en die gaan trippen bij de printer. Dus ik denk, print t ops chool uit, en nu doet hotmail kut bij een bijlage toevoegen. Als je t wou weten | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ja lekker, tentamens achter de rug, dus nu weer een paar weken rustig aan. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 10-04-2008 @ 00:35 ik moet sportreflectie uitprinten, en zitten foto's bij, en die gaan trippen bij de printer. Dus ik denk, print t ops chool uit, en nu doet hotmail kut bij een bijlage toevoegen. Als je t wou weten USB stick yo! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 10-04-2008 @ 00:35 ik moet sportreflectie uitprinten, en zitten foto's bij, en die gaan trippen bij de printer. Dus ik denk, print t ops chool uit, en nu doet hotmail kut bij een bijlage toevoegen. Als je t wou weten yousendit.com | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 10-04-2008 @ 00:35 Als je t wou weten Mwah, eigenlijk niet nee. Toch bedankt voor deze nutteloze informatie. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |