Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 06-09-2008 om 13:04:18
hebt er zin in, stap om 2 uur op de trein, hoop op tijd te zijn voor jiggy maar hangt af van de rij ofcourse.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 06-09-2008 om 13:21:25

klinkt leuk ...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Soldaat Gepost door Soldaat op zaterdag 06-09-2008 om 13:26:14
Als jullie langs Hoogeveen vliegen, schreef nog ff soldaat uit de trein aight!!!!
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 07-09-2008 om 12:21:38
Hoe was dit?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op zondag 07-09-2008 om 12:32:55
Ik vond het wel weer fucking dope. Hoogtepunten; black moon en toch weer ty en rico en sticks... gewoon omdat et ziek los ging. Ook al waren het weer dezelfde shows als altijd.
Mr lif moeten missen omdat ie in de file stond ofzo? En moest de trein halen. Heel jammer.... maar helaas. Weet iemand of ie nog gekomen is?
Cartes en kleine jay waren fucking dope. MO en Brakko ook. Pete philly niet mijn ding om live te checken tussen al die dikke hiphop. Wel om thuis te luisteren.
Jiggy dje was wel chill. Zo moeilijk helaas gemist. Winne was niet geweldig maar wel leuk.
Verder helemaal geen rij bij de deur tot mijn verbazing. Stond binnen 2 min binnen. Chill. Graffiti was wel dope maar niet grensverleggend. Skaters niet gecheckt. Maar die basketballers jogne. Wat een lui. Zieke moves en tricks. Hoop dat iemand daar nog filmpjes van heeft gemaakt. Eten en drinken goed geregeld. Niet lang wachten ofzo, wel duur. Weet niet wat ik vergeet. Maar ik vond et een fuckign dope dag.
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 07-09-2008 om 12:37:10
Fuck man ik had gehoopt dat het geen reet aan zou zijn Volgend jaar beter. Kleine Jay & Cartes moeten echt snel weer naar Groningen komen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 07-09-2008 om 12:42:15
Ik denk dat ik dit topic heel erg ga vermijden
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 07-09-2008 om 12:47:15
uh ohw. Leyla is vreemdgegaan met de halve back stage om zo dicht mogelijk bij Jiggy in de buurt te komen en heeft er achteraf spijt van omdat
Jiggy al naar huis was.

Of niet?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 07-09-2008 om 12:48:55
Ley was niet eens aanwezig

Maar anders was wat jij zegt idd wel gebeurd ja!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 07-09-2008 om 12:51:56
het was dope man, ben kkbrak dus ga weer pitten
----------------------------------------
Jos de Boss
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op zondag 07-09-2008 om 12:55:42
Was echt heel dope ja. Weet iemand hoe dat nummer van Rico, Sticks en A.R.T. heeft met dat gabberding erin gemixed heet? Shit was hard!
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 07-09-2008 om 13:03:13
Was gezellig daar in Zwolle, wel helemaal kapot van dit doorhaalweekend, damn. Optredens waren dope, was weer een tijd geleden dat ik Sticks & Rico live had gezien, het blijft toch altijd weer hard.
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
boris
Gepost door boris op zondag 07-09-2008 om 13:08:17
Je zag er idd behoorlijk brak uit monn-e Heel dope feest, jammer van Pete Philly, na een half uur wachten nog gaar geluid. Verder was alles wel dope.
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Twan_
Gepost door Twan_ op zondag 07-09-2008 om 13:52:29
Quote:
Paupert schreef op 07-09-2008 @ 12:55
Was echt heel dope ja. Weet iemand hoe dat nummer van Rico, Sticks en A.R.T. heeft met dat gabberding erin gemixed heet? Shit was hard!
https://www.youtube.com/watch?v=uEO7PUnfwPM
boris
Gepost door boris op zondag 07-09-2008 om 13:59:31
Ja dat was dus best wel ontzettend gaar
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 07-09-2008 om 14:03:36
Was weer een koel feessie Alleen beetje jammer van lui die met bier over je camera gaan gooien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2008 @ 14:49:56 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SalariS Gepost door SalariS op zondag 07-09-2008 om 14:04:19
het was weer dope in zwolle hoor!

+ Jiggy Djé + Spacekees + Turk (zo vroeg ingeroosterd, toch een harde show!)
+ Typhoon
+ Sticks & Rico (+ Ty)
+ Cartes & Kleine Jay
+ M.O. & Brakko
+ Geluid @ main stage, was beter dan vorig jaar.

- Audio Elixer (niet mijn ding, geluid was ook nog eens fokkop)
- Geluid @ hijs stage
- eten was duur
- Mr. Lif vertraging (moest de trein halen, helaas gemist)

Pete Philly helaas gemist. Blaxtar en Manu ook.
was wel een hele dope dag, Jawat! nog gesproken, en nog gechillt met Kleine Jay. shit was hard.
melle
Gepost door melle op zondag 07-09-2008 om 14:04:48
hoe was Black Moon?
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zondag 07-09-2008 om 14:21:53
Quote:
melle schreef op 07-09-2008 @ 14:04
hoe was Black Moon?


5th MC was er niet. Maar Buckshot en Evil Dee gaven een hele goede show weg vond ik.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Vent
Gepost door Vent op zondag 07-09-2008 om 14:32:05
wel kankergierig dat die er niet bij was dan.. las van te voren dat hij ook gewoon zou komen
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 07-09-2008 om 14:55:50
haha ik snapte er al geen fuck van met black moon, ik weet niet hoe die pappie eruit ziet en hij had het de hele tijd maar over dat ie buckshot was, maar rijmpiet zei dat het toch echt black moon was, ik was helemaal verward haha, jawat heb ik ook nog gesproken hij zei dat zn album eind volgende maand uitkomt en toch bij topnotch
----------------------------------------
Jos de Boss
Vent
Gepost door Vent op zondag 07-09-2008 om 14:59:16
jawat is een kaka mc
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op zondag 07-09-2008 om 15:23:47
Vond het eigenlijk geen reet aan, optredens waren niet mis ofzo, maar het was hem gewoon net niet.. Volgens mij ontgroei ik die shit ofzo, ik luister hiphop liever thuis of in de auto dan dat ik tussen allemaal hype mannetjes sta..
EmKay1 Gepost door EmKay1 op zondag 07-09-2008 om 15:34:52
Quote:
Moeizame editie The Rhythm, the Rebel

RECENSIE - Geen stroming leent zich zo makkelijk voor een festival als hiphop. Alle dj’s gebruiken één en dezelfde apparatuur, de mc’s hoeven slechts de microfoon ter hand te nemen. Geen ellenlange soundchecks, geen oeverloze snarenstemmerij. Aan een kwartiertje voldoende om van act te wisselen. Tenzij een crew besluit een batterij aan instrumenten het podium op te slepen. Zoals Pete Philly & Perquisite, afgelopen zaterdag in de IJsselhal. Het strakke speelschema loopt dan prompt een fikse averij op.

Het optreden van Philly werd een breekpunt in het moeizaam verlopen festival The Rhythm, the Rebel. Na de succesvolle eerste editie, vorig jaar, besloot de organisatie het programma een breder karakter te geven. Naast gevestigde en komende hiphopacts, kwam er ruimte voor een buitenlandse inbreng. Bovendien werd het festival verrijkt met een tweede podium. Hoewel de opzet er veelbelovend uitzag, pakte deze toch minder positief uit.

De tweeduizend bezoekers (in 2007 waren dat er nog drieduizend) konden de verrichtingen van Pete Philly & Perquisite nauwelijks waarderen. Eens temeer werd duidelijk dat de echte hiphopliefhebber geïnteresseerd is in old school hiphop en niet zit te wachten op jazzy saxsolo’s of klassieke fratsen op een cello. Niet gek dus, dat een uittocht op gang kwam ten faveure van het kleine podium, waar de Rotterdamse straatrapper Winne een gewonnen wedstrijd speelde.

De tegenvallende belangstelling was mede het gevolg van de, enerzijds begrijpelijke, anderzijds afgezaagde programmering van de Zwolse rapfenomenen Typhoon en Rico & Sticks (Opgezwolle). De thuisblijvers kregen gelijk, de heren beperkten zich tot gemakzuchtige herhalingsoefeningen.

Ook de Amerikaanse hiphoppers konden niet overtuigen. In de middag stelde Black Moon uit Brooklyn, New York teleur. Mc Buckshot en dj Evil Dee hadden het ook niet makkelijk in die lege, sfeerloze betonbak. Zelfs het zwoele Who Got Da Props van het prijsalbum Enta Da Stage (’93) kon daar geen kentering in brengen. Hun landgenoten Mr. Lif en Akrobatik troffen het evenmin. Fileproblemen waren de oorzaak van een verlate aankomst, waardoor zij moesten uitwijken naar het kleine podium. Toch deden zij er alles aan (met onder meer de stomende track Let’s Move) om het feest waardig af te sluiten.

Tot grote verrassing kwam het spektakel eerder die dag niet van overzee of uit Zwolle, maar uit Utrecht. De formatie Keynote Speakerz blies een indrukwekkende set met een opgefokte The Seed van The Roots uit de boxen. Het bleek een pleister op de wonden.


Bron: De stentor.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2008 @ 15:42:33 ]

----------------------------------------
ZWO
Vent
Gepost door Vent op zondag 07-09-2008 om 15:40:06
Dat pete philly & perq en black moon het niet goed doen bij het publiek betekend niet dat ze kut zijn? betekend nogmaals gewoon dat er allemaal kakaboys van 16 enzo waren (denk ik) die liever opgewolle checken.. volgens mij slechte review maarja ik was er niet bij
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 07-09-2008 om 15:41:46
Ben het wel met je eens beetje leipe review

waar komt die vandaan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2008 @ 15:42:04 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
EmKay1 Gepost door EmKay1 op zondag 07-09-2008 om 15:43:25
Quote:
Jspr schreef op 07-09-2008 @ 15:41
Ben het wel met je eens beetje leipe review

waar komt die vandaan?


http://www.destentor.nl/regio/zwolle/3672717/Moeizame-editie-The-Rhythm-the-Rebel.ece
----------------------------------------
ZWO
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 07-09-2008 om 15:45:18
word slechte review, ja het was ff kutten met het geluid bij p&p maar verder was het echt niet slecht, buckshot gaf ook gewoon een vette show weg, Mr. Lif & Akrobatik heb ik niet helemaal kunnen checken maar wat ik zag was dope
----------------------------------------
Jos de Boss
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op zondag 07-09-2008 om 15:49:45
Lekker objectieve review..
Maar ben het er eigenlijk wel mee eens..
dap
038
Gepost door dap op zondag 07-09-2008 om 15:55:47
wel erg negatieve review, Sticks , Rico en Ty hadden inderdaad een show die ze vaker doen maar sfeer was goed en zeker niet allemaal 16 jarige jongetjes. Black Moon begon niet heel lekker, te zacht geluid, maar kwam daarna wel goed. Keynote Speakerz waren inderdaad heel vetjes, zeker met DNS als dj. Cartes Kleine Jay waren ook dope, geluid op het HIJS stage was vaak wel minder. Bij Winne was het echt druk. Al met al goede dag.















Wel jammer dat er minder mensen waren dan vorig jaar, wordt denk ik nog maar de vraag of het volgend jaar doorgaat en of het weer 2 podia zal zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2008 @ 16:00:31 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 07-09-2008 om 16:00:02
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/8621/1/


Foto's van NLHH ben ik nu mee bezig, tis weer een shitload, dus ff wachten
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 07-09-2008 om 16:42:23
Deed Buckshot ook nog tracks van Chemistry en/of The Formula?
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zondag 07-09-2008 om 16:47:53
Quote:
BattleCat schreef op 07-09-2008 @ 16:42
Deed Buckshot ook nog tracks van Chemistry en/of The Formula?


ik ben meer bekend met zn black moon shit, maar hij deed iig iets op een 9th wonder beat, weet niet precies van welk album
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zondag 07-09-2008 om 17:08:10
Vond het een vage TRTR... 1 uur lang opgezwolle en vervolgens komt blaxtar staan er nog maar 50 man van de 2000.

En die lobby waar JOJO en bonnen verkoop zat, hadden ze ook wel beter kunnen inrichten... paar banken van de kringloop was gewoon hard geweest haha.

Shows waren gewoon goed, wat je er van verwachte, maar moet zeggen dat ik het echt fucked up vind dat er 2 podia waren... tijdschema was goed dat je eigenlijk alles wel checken kon maar als er dan iets mis gaat heb je 2 optredens tegelijk lopen. Daardoor heb ik acts moeten missen...

2007 was beter, maar 2009 komt het hardst.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 07-09-2008 om 18:09:45
audio elixer was ook vaag ey, geluid was bagger dus ze besloten om de geluidsman maar uit te schelden
----------------------------------------
Jos de Boss
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zondag 07-09-2008 om 18:14:57
maar goed ook dat je AE niet al te goed kon horen
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 07-09-2008 om 18:48:13
https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=178
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Twan_
Gepost door Twan_ op zondag 07-09-2008 om 18:52:31
Quote:
BattleCat schreef op 07-09-2008 @ 16:42
Deed Buckshot ook nog tracks van Chemistry en/of The Formula?
Inderdaad.

9th wonder & buckshot - No comparison van de chemistry album.
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op zondag 07-09-2008 om 21:04:19
Er was bij elke act op de HIJS stage wel gekut met het geluid, wel minder ja.

Daarnaast was de line-up best belachelijk

Blaxtar ná Opgezwolle?
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zondag 07-09-2008 om 21:18:39
Ja dat was idd ook jammer, blaxtar en manu SAMEN maar een half uur.
melle
Gepost door melle op zondag 07-09-2008 om 21:22:09
Quote:
Jos de Boss schreef op 07-09-2008 @ 14:55
haha ik snapte er al geen fuck van met black moon, ik weet niet hoe die pappie eruit ziet en hij had het de hele tijd maar over dat ie buckshot was, maar rijmpiet zei dat het toch echt black moon was, ik was helemaal verward haha, jawat heb ik ook nog gesproken hij zei dat zn album eind volgende maand uitkomt en toch bij topnotch


Black Moon is de groep waar Buckshot lid van is.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 07-09-2008 om 22:01:41
haha ok dan, nu voel ik me nog stommer , maar goed de show was dope daar gaat het om
----------------------------------------
Jos de Boss
GekkeGerda Gepost door GekkeGerda op maandag 08-09-2008 om 09:49:14
Quote:
Paupert schreef op 07-09-2008 @ 21:04
Er was bij elke act op de HIJS stage wel gekut met het geluid, wel minder ja.

Daarnaast was de line-up best belachelijk

Blaxtar ná Opgezwolle?


Blaxtar zou op het HIJS-podium staan en Black Moon zou na Rico & Sticks het festival afsluiten. De meeste mensen willen vooral R&S zien en daarom was er rekening mee gehouden dat je na hun show nog prima een trein kan pakken naar waar dan ook in Nederland. Omdat Mr. Lif niet op tijd in Zwolle kon zijn is de plek in de line up geruild met Black Moon. Op de avond zelf bleek dat ze ook hun nieuwe tijd niet gingen halen, vandaar dat er toen voor is gekozen om Blaxtar naar het hoofdpodium te halen en Lif na aankomst op het HIJS-podium te laten spelen.
----------------------------------------
Zwolle leeft, Zwolle is, Zwolle weet hoe het zit...
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.