Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Gisteren een paar volledig zwarte lights met gele air gekregen van een mattie. Best flex. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
bigup lange bigup | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 02-06-2008 @ 19:37 Hij dropte die foto waarschijnlijk na aanleiding van jouw post. klopt ![]() k vind ze wel nice bewaar ze wel voor de zomer | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() Deze stonden sinds vandaag op freshcotton.. vond ze dope uitzien dus heb maar gelijk besteld, aangezien ze vandaag al gelijk 'low on stock' waren Zal binnenkort eens een foto van mijn 'collectie' uploaden ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Er zijn echt te weinig schoenen in maat 47 ! ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
@ buster die heeft me zus ook net besteld op FC. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 05-06-2008 @ 21:31 Er zijn echt te weinig schoenen in maat 47 ! check amerika dan, in nederland zijn ze zo uitverkocht amerika heeft er altijd wel veel van grote maten | ||
rotzooi![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 06-06-2008 @ 08:33 (...) check amerika dan, in nederland zijn ze zo uitverkocht amerika heeft er altijd wel veel van grote maten welke sites raad je zoal aan? vooral geinteresserd in air max 1 en air max light.. | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rotzooi schreef op 06-06-2008 @ 14:45 (...) welke sites raad je zoal aan? vooral geinteresserd in air max 1 en air max light.. Gewoon op ebay.com zoeken maat 47 = 12.5 in amerika ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rotzooi schreef op 06-06-2008 @ 14:45 (...) welke sites raad je zoal aan? vooral geinteresserd in air max 1 en air max light.. www.soleprovider.com.au www.napsize.com www.rif.la www.main-source.co.uk | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 06-06-2008 @ 18:12 (...) www.soleprovider.com.au www.napsize.com www.rif.la www.main-source.co.uk Bedank voor www.napsize.com dopeen 90's hebbe ze daar ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
rotzooi![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 06-06-2008 @ 18:12 (...) www.soleprovider.com.au www.napsize.com www.rif.la www.main-source.co.uk thanks man zijn vette sites!! ja op ebay heb ik ook al gekocht maar daar moet je geluk hebbe dat iemand net iets cools verkoopt.. | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand ervaring met bestellen via www.downtown.nl? ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
![]() MIJN. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Buh, kleurkleurkleur. Niet mijn smaak. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RRAM schreef op 09-06-2008 @ 23:14 Buh, kleurkleurkleur. Niet mijn smaak. Ik denk dat united een meisje is. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Dus je wil zeggen dat dat mijn smaak beïnvloed? | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
keur je altijd dameskleding voor jezelf dan? ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RRAM schreef op 09-06-2008 @ 23:20 Dus je wil zeggen dat dat mijn smaak beïnvloed? Nee ik wil gewoon zeggen dat, het een meisjes schoen is. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Kadee en yayzus zijn smurven. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
en jij smurfin? ![]() ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Dope schoen united. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RRAM schreef op 09-06-2008 @ 23:30 Kadee en yayzus zijn smurven. Jwz http://www.meninitchas.blogger.com.br/smurfRasta.jpg jammer dat ik geen neger smurf kon vinden ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Wat is nou echt een betrouwbare bazen site voor goedkope AM1? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
www.pickyourshoes.com. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: United schreef op 09-06-2008 @ 23:13 ![]() MIJN. Helemaal zwart, alleen roze nike tegen MIJN! mja, dees zijn ook wel nice ---------------------------------------- .... | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 10-06-2008 @ 19:25 www.pickyourshoes.com. ![]() Neee, dan krijg je een dikke invoerrecht betaling op je hoofd. Dat heb ik wel geleerd ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Seubie schreef op 10-06-2008 @ 19:20 Wat is nou echt een betrouwbare bazen site voor goedkope AM1? ik heb ook nog wel leuke AM1 voor je liggen hierzo. en ook nog wel andere shoes die ik alleen maar heb gekocht omdat ze dope zijn.. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
![]() wil die gaan halen, zie ze op de footlocker site, hoop dat ik t kan vinden bij de nijmeegse footlocker. | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
nice !! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 10-06-2008 @ 20:08 ![]() wil die gaan halen, zie ze op de footlocker site, hoop dat ik t kan vinden bij de nijmeegse footlocker. In arnhem heb ik ze wel zien liggen ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
de prijs toevallig gecheckt en onthouden? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hmm, wel gecheckt, dach 100? of nja je weet toch 98 euro nogwattus ---------------------------------------- .... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
zou t er eeeecht niet voor over hebben | ||
![]() | ![]() |
maar goed dat mn ouders betalen, dus let nog niet zo op de prijs ![]() als ik ze zie haal ik ze wel. Ennehr, thanks replay. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-06-2008 @ 21:43:17 ] | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 10-06-2008 @ 20:03 (...) ik heb ook nog wel leuke AM1 voor je liggen hierzo. en ook nog wel andere shoes die ik alleen maar heb gekocht omdat ze dope zijn.. jongens schoenen maat 45-56? dan pm ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wayow, doe voeten van jou zijn biggie ik heb wel maten 42 tot 46 en een half zeg maar en nog een paar van 40 [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-06-2008 @ 21:46:38 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
je zal maar maat 56 hebben | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 10-06-2008 @ 21:08 de prijs toevallig gecheckt en onthouden? je moet gewoon die code van die schoen op de footlocker site meenemen naar het dichtsbijzijnde footlocker filiaal en dan bestellen ze 'm voor je. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Oh ok chill, maar dan moet ik wel de prijs weten, anders mag ik ze niet zomaar bestellen van mn ouwe. En ik krijg wel korting daar, connecties gekk jweeet! | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mc-V schreef op 10-06-2008 @ 20:08 nice !! Die zijn dope jaa ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Nieuw nieuw ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2008 @ 16:09:17 ] | ||
![]() | ![]() |
ojo | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
dat is... hoog ![]() | ||
![]() | ![]() |
en mooi ![]() | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Mwoah... zou er persoonlijk niet in rondlopen ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
![]() | ![]() |
vind je het heel gek | ||
Philly | ![]() | ![]() |
dit zijn mijn nieuwe shoenen ![]() maar die van mij komen dan van china ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ze komen allemaal uit china. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
mijne uit Italie | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |