Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
-- Niet grappiger doen dan je bent -- geen bullshit -- geen hoi, doei, dag -- beetje op niveau blijven -- niet alles melden wat je gaat doen -- geen gescheld of beef -- niet spammen -- gewoon netjes houden -- maker van de 500e post zal een nieuw topic openen -- topic opener zal deze en bovenstaande regels in de startpost opnemen ---------------------------------------- .... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Luister naar wat Replay zegt yo en replay die fervente beats van ventbeats | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
jezus nummer 275 alweer in een periode van.. 2 jaar? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 15-04-2008 @ 15:49 jezus nummer 275 alweer in een periode van.. 2 jaar? mwa, dit in een jaar dan de slowchats in slapgeouwehoer niet meegerekend want we zijn opnieuwe begonnen met tellen plus al die slowchats die eerder gesloten zijn, zullen we wel ergens rond de 600 zitten ofzo? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2008 @ 15:51:34 ] ---------------------------------------- .... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Fervente beats.. dat bestaat niet eens volgens mij. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
damn dat is wel echt ziekie hoop geouwehoer hier ook op het forum dus helemaal terecht natuurlijk, alleen ML kan hier overheen hehe | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
WORDUP VENTBEATS OUWE | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 15-04-2008 @ 15:56 WORDUP APROBEATS OUWE ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een kankerdag yo.. ondanks dat ene compliment wat ik kreeg van Riepleej. | ||
de-JCB | ![]() | ![]() |
VENT met je dope beats, kan je mijn begin ding ook ff rate? Misschien helpt een tip van de masteR ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
en ik heb een kankerweek | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben geen rasta maar what the blood clod, wat de fok heb jij te brengen in mijn domstad?! | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 15-04-2008 @ 16:03 en ik heb een kankerweek Aight, thanks. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
maarja opzich maakt zappa luisteren met een peuk in de zon wel een boel goed | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Naad schreef op 15-04-2008 @ 16:01 Ik heb een kankerdag yo.. ondanks dat ene compliment wat ik kreeg van Riepleej. ghehe ben blij dat ik dan toch nog iets kan betekenen voor je vandaag ---------------------------------------- .... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Maar waddup? waarom zeg je ik heb een kankerdag? tis er dan.. ---------------------------------------- .... | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
je bent geen ekte ekte, nee je bent een buddy baffer zegt ie dat nou? ik versta t niet echt ofzo | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 15-04-2008 @ 16:09 Maar waddup? waarom zeg je ik heb een kankerdag? tis er dan.. Storende factoren zoals verstopte medium-caps, verstopte/lekkende/ontploffende blikken, schreeuwende moeders, boze mentoren, etc. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
oooow naad das fayaaa ga gewoon naar de shop dan haal lekkere zak ga in de zon zitten smoken fok al die mensen haal eventueel nieuwe bussen en whoppaa ik ga om boodschappe man lateeeeeeer | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hmm oke lastig mja heb je soms toch, hun zullen misschien ook wel een kk dag hebben ofzo... ---------------------------------------- .... | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
http://www.megaupload.com/?d=DYIGUEPH moet je downloaden | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Dek praat altijd tegen zichzelf... heel apart ---------------------------------------- .... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik moet echt een baap hebben | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Jij bent dek niet? ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Naad schreef op 15-04-2008 @ 16:25 Ja ik moet echt een baap hebben En Broodje Bapao ![]() Die combie is te flex! ---------------------------------------- .... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Broodje baap | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 15-04-2008 @ 16:24 Dek praat altijd tegen zichzelf... heel apart zoek je fittie? | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: hahaha ![]() ik neem een paar woorden terug want er zitten een paar leuke nummers bij [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2008 @ 16:46:53 ] | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
kkveelhuiswerk en toetsen wordt er parra van ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
wat is dat dan voor bestand? ben wel nieuwschierig maar te lui om te downen | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
een album van captain beefheart dope shit auwes | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
aww die Sprrrt is verliefd op Outtie maar hij was wel dope op Outflow tho' ![]() ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
pascal stuurt me wat op msn, als k t wat vind download ik de rest hehe | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
leren thomas! NU! ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja jeetje thomas. maareeu ik hoef helemaal niks meer te leren, i'm done, alleen ben gvd nog bezig met verslagen. | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
tja schooltijd is fokt ik wil fakkeltijd ![]() ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
![]() | ![]() |
stickyyy | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
jonko ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
![]() | ![]() |
nee ik heb sticky | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja maar ik heb over vier weken examens. dus eigk ook nog schooltijd. | ||
![]() | ![]() |
jonge zeur niet aapje we hebben nog 2 week les en dan eve exames hoppa vakantie | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
spliff ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ik blij dak geen examens meer hoef te doen ---------------------------------------- .... | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
heheh hoppa, janeeja dat is wel lekker ja. | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
iedereen kan flex ouwehoeren hierzo terwijl ik mijn herkansingen moet voorbereiden..DAT is pas een kutdag hahaha... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
aapje, stress je hem echt zo, of aandachtsgeil? ---------------------------------------- .... | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb pas een kankerdag. 54,6 % halen voor een toets waar ik 55 voor moet halen en een kanker irrtante gozer naast me die me zit te kutten dus die heb ik effe kanker harde klappen gegeven.. zal morgen wel horen van de mentor | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
ja jeweetet G ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Had je beter moeten leren Profix. Goede cijfers komen je natuurlijk niet aanwaaien. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |