Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Meza Gepost door Meza op donderdag 23-10-2003 om 12:39:04
@ LRF,

Sorry dat we dit moeten melden, maar er staan een hoop fouten in je review. Hamme ligt in Oost-Vlaanderen. En Meza en Krypto werkten nooit samen in de Schaduwjagers en in de Doempdenkers. Meza zat vroeger in de Schaduwjagers en Krypto in de Doempdenkers, zo was het
Het is niet "ik woon in een schietkraam" maar 'die ik won in een schietkraam'

Groeten Meza van Empedocles
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2003 @ 18:36:07 ]

----------------------------------------
www.meza.be
dap
038
Gepost door dap op donderdag 23-10-2003 om 12:44:59
aight Meza, beter feedback dan verkeerde dingen online hebben. Thanks, hij zal het vast zo wel lezen.
Mightymiel Gepost door Mightymiel op donderdag 23-10-2003 om 13:16:37
LRF toch
----------------------------------------
He was Dying To Get Famous But Never Sold Out
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 23-10-2003 om 16:12:46
Meza was toch van Tornado?
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 23-10-2003 om 18:16:45
Empedocles was de Griekse filosoof die de theorie van de vier elementen uitvond. Meer dan 2000 jaar later is er weer een Empedocles: voor hen zijn er ook vier elementen, de vier elementen van hiphop en nu komen ze met hun eerste promo-cd: vierwerk… De groep bestaat uit twee broers uit Essen (vlakbij de Nederlandse grens): Meza (rapper) en Uruz (beatcreator/-boxer) en uit Hamme (Oost-Vlaanderen) komt Krypto(rapper). Meza en Krypto werkten ervoor al apart aan projecten zoals de Schaduwjagers en de Doempdenkers.

Er is lang aan Vierwerk gewerkt en het resultaat mag er dan ook zijn: 17 nummers die zeer professioneel klinken (JB Music) en van rustige tot feestnummers gaan. De groep heeft er met Uruz een grote winst bij: niet alleen zijn beatboxen (waarvan er één op de cd staat) klinken vet, maar ook al zijn beats! Er zijn veel collabo’s, eentje met DAC: De Lekkere Trek met een vette beat van Darin G & Clenn en raps van Krypto en GMJ. Maar de beste collabo is toch wel Driewieler: Gregwariuz verzorgt de beat en rapt samen met Krypto op een kinderachtige manier (en dan bedoel ik letterlijk, zeker niet figuurlijk!) over de driewieler waar de twee om vechten: “Doe niets man voor ik het je buren vertel en m’n Luger test, ik won hem in een schietkraam! Ik heb vriendjes bij de scouts en een sterke grote broer die gevechtssporten doet, dus gedraag je best niet zo stoer, voor de rest alles koel maar raak hem niet aan, hij is van mij. Maak de baan vrij voor ik je aanrij.”
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.