Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Pavlove
Gepost door Pavlove op woensdag 16-04-2008 om 22:14:05
Ik woon hier op een kamer (gedeelde keuken en badkamer en shit) en m'n huisgenootje heeft een kat. Opzich weinig problemen met huisdieren, maar heb er weinig zin in als die beesten haren op m'n bank achterlaten, m'n planten aanvreten en de prullenbak omver smijten/leegroven.

Wil dat beest dus graag buiten m'n kamer houden, smijt hem er wel elke keer als íe naar binnen loopt uit en hij komt dus ook niet zo vaak meer binnen lopen als ik er ben, maar dat werkt natuurlijk niet als ik er niet ben. Doe wel steeds de deur dicht als ik ga douchen of koken of wat dan ook, maar dat beest heeft dus ook al door hoe je die open maakt (aan die hendel gaan hangen).

Heb er al aan zitten denken om dus zo'n omgekeerde deurhendel te halen, die naar boven i.p.v. beneden open gaat, maar iemand nog andere ideeen (ook minder relaxed om echt elke keer de deur achter me dicht te moeten doen)? Knoflook, kruizen, weet ik wat voor creatieve oplossingen om dat beest buiten de deur te houden, alle zijn meer dan welkom.
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 16-04-2008 om 22:15:33
stroom op de deurknop of rattengif in zijn voerbakje doen
Masahiro
Gepost door Masahiro op woensdag 16-04-2008 om 22:15:47
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 16-04-2008 om 22:17:37
Jonge, katten zijn easy. Het enige wat je doet is een plantenspuit in je kamer neerzetten, elke keer als die kat binnen komt de volle laag geven en na verloop van tijd weet 'ie dat et nie mag en zie je em nie meer. Katten haten water.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 16-04-2008 om 22:18:07
Zet een emmer water bovenop de op-een-kiertje-staande deur (de vloer zal wel nat worden)
Gegarandeerd dat ie daarna een héle lange tijd niet meer binnen durft te komen

Het is trouwens wel handig om een touwtje aan de emmer vast te maken, anders krijg je ruzie met je huisgenootje omdat je haar kat geplet hebt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 16-04-2008 om 22:20:32
haha.. ik heb die water trucs ook geprobeerd bij mijn kat.. Die kickt er nu op om mij uit te dagen.. als ik er dan aankom met de spuit zit ze alweer buiten op de schuur..
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 16-04-2008 om 22:20:35
ghaha mn zus heeft zelfde probleem
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 16-04-2008 om 22:22:15
Je geeft zo'n kat toch gewoon een trap als je niet wilt dat die in je kamer zit. Doe ik ook altijd met katten die in onze tuin zitten. Zo leren ze het tenminste.
Pavlove
Gepost door Pavlove op woensdag 16-04-2008 om 22:27:23
Quote:
Nickert schreef op 16-04-2008 @ 22:22
Je geeft zo'n kat toch gewoon een trap als je niet wilt dat die in je kamer zit. Doe ik ook altijd met katten die in onze tuin zitten. Zo leren ze het tenminste.


Dat doe ik ook, punt is dus dat ik dat beest ook graag m'n kamer uit heb als ik er niet ben om hem een trap te geven. Misschien is er wel iets wat die beesten vinden stinken ofzoiets, als je dat in een kamer legt dat ze er dan ook niet meer komen, ik weet het niet...

Maar Arnold is zeker een optie die ik in m'n overweging meeneem ja.
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
Patta
Gepost door Patta op woensdag 16-04-2008 om 23:04:24
geef hem een flinke tik op zijn kop wanneer hij de bank probeert op te komen,
die bij ons flikt het nu ook niet meer!
Replay
...
Gepost door Replay op woensdag 16-04-2008 om 23:05:51
heb je geen slot op je deur?
----------------------------------------
....
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op woensdag 16-04-2008 om 23:11:52
Quote:
V.I.P. schreef op 16-04-2008 @ 22:18
Zet een emmer water bovenop de op-een-kiertje-staande deur (de vloer zal wel nat worden)
Gegarandeerd dat ie daarna een héle lange tijd niet meer binnen durft te komen

Het is trouwens wel handig om een touwtje aan de emmer vast te maken, anders krijg je ruzie met je huisgenootje omdat je haar kat geplet hebt


hahaha xD toen ik dat eerste stuk las (het gedeelte dat over het afschrikken ging met water xD) dacht ik ook al, ja, en daarna ramt die emmer zn kop in.. en toen ik doorlas las ik dat andere stuk xD haha


edit :
nee gewoon je deurkruk ff losschroeven en omhoog zetten (waneer die open is zie je wel makkelijk hoe het moet) hoef je niet persee een nieuwe voor te kopen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2008 @ 23:12:55 ]

----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 16-04-2008 om 23:14:08
Plantenspuit, geen vreemde chemicalien ofzo...gewoon water dan eh?
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op woensdag 16-04-2008 om 23:16:02
gewoon alles wat hier genoemd is op die kat gebruiken
emmer water boven de deur, kat zeiknat, dan grijp je hem vast, geef je hem nog eens de volle laag met een planten(katten)spuit, daarna geef je hem een flinke trap dat ie uit je kamer vliegt en dan zet je de deurkruk anders.. ik denk dat ie dan wel begrijpt dat ie dr niet zo welkom is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2008 @ 23:16:26 ]

----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
Patta
Gepost door Patta op woensdag 16-04-2008 om 23:18:46
als hij dan nog leeft
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op woensdag 16-04-2008 om 23:18:55


Nja of dit helpt... ... ...

[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2008 @ 23:22:46 ]

----------------------------------------
Kabeeemmm!
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 16-04-2008 om 23:23:55
waarom katten trappen?
katten zijn juist dope wezens, gewoon je bed inpikken en bij gebrek aan comfort...gewoon naast je komen liggen...lol
leren hoe je deuren moet openen doen ze ook nogal snel...en heel sneaky je eten komen jatten als je even weg bent...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 16-04-2008 om 23:25:04
Gewoon de klink even los draaien, een kwartslag draaien en weer vast zetten. Easy as that.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 16-04-2008 om 23:25:53
Sowieso word naar Locotus. Dat katten trappen is nerges voor nodig.

Maar oe gewoon plantenspuit man.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op woensdag 16-04-2008 om 23:36:54
xD ik trap zelf geen katten, maar ik wou gewoon genoemde concepten verwerken in mn ó zo dope kattenverjaagverhaaltje
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op woensdag 16-04-2008 om 23:46:13
Psychopaten in spé :').
Scyth
Chronisch Trauma
Gepost door Scyth op donderdag 17-04-2008 om 01:04:04
Quote:
NoSleep schreef op 16-04-2008 @ 23:46
Psychopaten in spé :').


word
----------------------------------------
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.