Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
nooh. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ah nickert vies mannetje | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 17-04-2008 @ 18:58 (...) Regen is inderdaad ook 38 graden en ik sta er altijd naakt onder/in. we hebben het over biggetjes, zie jij jezelf als een varken? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
D-on | ![]() | ![]() |
ik weet niet waar jij het over hebt, maar wij hebben het nog steeds over onze dingen ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik lees niet terug, mijn excuses dat ik jullie intellectuele gesprek onderbreek met mijn onbelangrijke geneuzel. | ||
![]() | ![]() |
haha nee man lul lekker mee, hoppaaa | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
![]() Thomas, kopen die zooi, scheelt doekoe zodat je motor kunt kopen jeweetz ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
zit gas/water/electra trouwens bij de huurprijs inbegrepen ? als je een appartementje huurt ? | ||
D-on | ![]() | ![]() |
inclusief wel, kaal niet. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
meestal niet ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Replay is toch dat booibentje? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ooh oke, wantja k zou net zeggen wat nou als je 100 liter per dag gebruikt ofzo en dat het eigenlijk veel duurder uitkomt dan je huurprijs enzo. hehe ja ik denk veel. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
100 liter water is niks ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
oh, ja ik weet ook niet hoeveel je gemiddeld gebruikt.. nog nooit op gelet. 100 liter klonk wel veel. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2008 @ 19:14:47 ] | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Klinkte? O, te laat. En ik ben weer leren, ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2008 @ 19:15:58 ] ---------------------------------------- Sabr | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
huh wat bedoel je ? (heheh) | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
100 liter water per dag is volgens mij echt belachelijk veel. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja dat dacht ik ook | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
noh man, douche, thee, wasmachine, vaatwasser, waterstofbom, wc, tuin besproeien, ramen wassen. ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik weet niet hoe vaak jij je ramen lapt en de wasmachine gebruikt, maar dat gebeurt hier niet elke dag haha ![]() maar douche/thee/vaatwasser/wc heb je wel gelijk in! ik zat meer te denken aan zegmaar.. wat je drinkt en handen wassen en dat soort shit haha. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
oja shit douche, thee, wasmachine, vaatwasser, waterstofbom, wc, tuin besproeien, ramen wassen, senseo ding, handen wassen, huisdier water geven, waterbalon van flat gooien, Goeie zaak ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ohja.. ik woon niet in een flat ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
je verbruikt heus wel meer dan 100 liter per dag hoor... alleen al als je 10 minuten doucht kost dat super veel water ---------------------------------------- beng! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hm ik douche meestal een half uur, niet zo goed voor het milieu dus.. | ||
![]() | ![]() |
met je hoofd | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
met je gezicht. | ||
![]() | ![]() |
watsermismee | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
jep de robomop is weer opgeladen | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
niks mis mee hoor. is geen negatieve draai aan die drie woorden toch ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja true iedereen aan t chille of wat? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
word | ||
![]() | ![]() |
ait ik ga ook weg, rustak | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ja nogal... sodemieter. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
geeestennnnnnnnnnnnnnn! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
HASJIESSSSSSSSSSSS | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
yo zjoerd waar ga je dan vanavond? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
yo eleonore waar ga je dan vanavond? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
dat ligt aan zjoerd! en jij dan L2N? [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2008 @ 21:22:36 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Hosselpraktijken hiero. ---------------------------------------- Sabr | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga nergens meer, ben net terug van het hosselen joh. Morgenavond ga ik naar Middelburg. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
wat is er dan te doen in middelburg morgenavond? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Niks. Ik ga gewoon chillen daar. | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Middelburg is kankergangster. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
apro hier? ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 17-04-2008 @ 21:26 Niks. Ik ga gewoon chillen daar. zaterdag is die fatcapexpress gedoe in de spot/schuttershof. ga je of niet? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Die moet ik ook nog checken. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
ooja das waar ook. ik weet niet of ik ga, ik heb niet zoveel geld. Nouja ik zie zaterdag wel. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ik ga lekker wel![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
pfff wat een gepiemel.... wat vinden jullie van mijn site tot nu toe http://www.kadeerecordings.nl/ ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
L2N je bent m'n mattie, en irene is een bitch jwz | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |