Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: [1] 2 ]
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op donderdag 17-04-2008 om 20:29:22
Ik hou van jullie!

http://www.zshare.net/audio/10697936dfbbe88f/

Nah nu stop ik wel even.

Ciao
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 17-04-2008 om 20:58:04
dat einde is kk vet tlijkt alsof er een olifant komt ofzo hoe hebt je dat gedaan??
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 18-04-2008 om 02:12:09
hehe dope dope
Kadee
Gepost door Kadee op vrijdag 18-04-2008 om 10:31:57
dope man
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 19-04-2008 om 18:39:42
dank je wel
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op zondag 20-04-2008 om 17:49:13
Is dit freestyle of gewoon een track?

Sowieso dope ding man
----------------------------------------
-
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 20-04-2008 om 17:52:25
freestyle alleen xorcist en ik ben een mislukte rapper zijn text
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op zondag 20-04-2008 om 18:05:01
dopeness

----------------------------------------
niet
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 20-04-2008 om 20:40:12
dank je wel jongens, maar waarom klagen jullie soms dat ik freestyle ipv text als jullie toch het verschil niet merken...
Kadee
Gepost door Kadee op zondag 20-04-2008 om 20:46:27
om je een betere beoordeling te kunnen geven denk ik..., maar de vraag is al een compliment op zich toch!?
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 20-04-2008 om 20:47:26
deze vind ik ook echt dope van je dax
----------------------------------------
Jos de Boss
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 20-04-2008 om 21:47:27
Nee tis geen compliment daar ben ik al overheen.. Me freestyle tracks klinken toch wel als een track, nu moeten het gewoon allemaal als goeie tracks klinken die je vaker opzet.
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op zondag 20-04-2008 om 21:52:08
Het nadeel van zulke freestyle tracks is dat er gewoon NOG meer van je word verwacht in een geschreven track, complexe multi's in wicked rijmschema's, zieke wordplays en verborgen boodschappen
----------------------------------------
-
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zondag 20-04-2008 om 22:30:36
Of je zou gewoon kunnen genieten van die freestyles en ze als tracks behandelen als ze toch al op dat niveau zitten
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op zondag 20-04-2008 om 22:34:03
Ja zo bedoelde ik het niet, die freestyles tracks zijn zeker dope, maar als je dan gaat schrijven moet je eigenlijk je freestyles overtreffen
----------------------------------------
-
Friedrich Gepost door Friedrich op maandag 21-04-2008 om 01:37:25
Klinkt ok, maar geen freestyle...
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 01:38:15
wat lul je nou friedrich met je domme duitsers naam.. je weet van nikkksss
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 01:42:36
Dat is tog zijn mening, ik hoef het niet eens te zegge de naam zegt genoeg!
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 01:45:21
ik weet toch 100% zeker dat het een freestyle is... jullie battie boys moeten ff niett zo dom lopen lullen en gewoon braaf als elke anders 0 dagen lid je muil houden.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 01:47:32
HAHAHAHAHA wie is hier de battie boy ik flow niet over dat ik alleen overstraat loop en daarom emo ben, boy's als jij kunne in k-zone niet eens over straat en wat zegt het aantal dagen dat iemand hier lid is over iemand zijn kennis ik vind gewoon dat hij dat mag zegge als hij denkt dat het green freestyle is ik ken genoeg clowns die freestyle claimen en elke keer het zelfde spitte ik snap best dat er naar tijden minder vertrouwen naar is
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 01:57:28
k-zone waaaaaaaa!!! danger man? sorry leg me ff uit want ik heb echt nog nooit van k zone gehoord?? Kappele aan de eisel zone? koog aan de zaan zone? je kent mischien genoeg clowns die claimen.. maar dat is omdat nerden met nerden omgaan yaa digg?? enn dat jij niet eens die zinnen begijpt maakt mij niet emo.. maar jou gewoon kk dom. snappie ok doei!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 21-04-2008 om 02:01:57
dat mensen claimen dat dit geen freestyle is, of dax geen freestyles zet mag gezien worden als een mooi compliment juist toch
mensen weten gewoon niet
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 02:05:41
Quote:
L2N schreef op 21-04-2008 @ 01:57
k-zone waaaaaaaa!!! danger man? sorry leg me ff uit want ik heb echt nog nooit van k zone gehoord?? Kappele aan de eisel zone? koog aan de zaan zone? je kent mischien genoeg clowns die claimen.. maar dat is omdat nerden met nerden omgaan yaa digg?? enn dat jij niet eens die zinnen begijpt maakt mij niet emo.. maar jou gewoon kk dom. snappie ok doei!


k-zone kraaien nest amsterdam weet je wel?? de hoofstad waar jij zeg maar je hele leven in woont
k-zone waar zelfs nog een hiphop track over op tv is geweest? amsterdam zuid oost weet je wel ?
en dat ik je emo noem lach aan je eige line waar je je zelf emo noemt omdat je alleen over straat gaat, genoeg clown's die claimen je kan zegge what the fuck je wil maar op rotterdam na komen hier de gekste rapper's vandaan en dan heb ik het niet eens over heel amsterdam doe wat aan je algemene kennis
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-04-2008 om 02:07:08
Amsterdam Zuid-Oost en dat is K-Zone? hahahaha wat een kk sukkels zijn jullie ook!
----------------------------------------
....
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 02:10:04
fucking emo = dat mezelf of jou emo noemen?
2 kraaien nest nog nooit geweest nee, ik heb er niks te zoeken.. alleen maar pappies die denken dat ze gangster zijn. dus praat maar dat je gek bent en hoeveel mannen je hebt gehoekt .. k-zone nog nooit van gehoord. en nogsteeds niet. ..

met vriendelijke groet Amsterdam west.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 02:10:47
KRAAIENNEST, tegen een meisje wil ik niet zo praten maar
er staad kraaiennest ''leuk meisje''!
heel scherp en een beetje amsterdammer weet dat wel
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 02:22:44 ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 02:16:01
Hou het ff ontopic k-zone ik weet dat je dax kappot hard digged.. en dat gescheld hahahaaha hoe oud ben je
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 02:16:50
dax??
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-04-2008 om 02:19:49
Oke, dit kan dus echt niet!
----------------------------------------
....
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 02:22:01
Nee ik weet het ik zeg ook eerlijk ik heb er spijt van
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 21-04-2008 om 02:22:50
tering escalatie hiero, chill gewoon
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 02:24:05
ik chill ok ik heb tog ook ge edit
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 02:30:50
oja k-zone weetje wat fa2 is.. broertje heb ik me eerste keer ooit tegen gebattled bij rooie pleintje. was wel leuk man was je er soms ook??? deed jij die gare beatboxs soms????
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 02:59:28
oja k-zone weetje wat fa2 is.. broertje heb ik me eerste keer ooit tegen gebattled bij rooie pleintje. was wel leuk man was je er soms ook??? deed jij die gare beatboxs soms????

gebattled? jij bent diep in je reet geneukt, broertje neukt jou letterlijk hoe klein die ook mag zijn. hij maakt z'n worden waar en needaar was ik niet bij ik ben niet bij bullshit waar jij komt sorry en onder jou flow ga ik niet beatboxxen dat is me eige graf graven
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 03:16:12
aii jammer, broertje en zn hele groep hadden wel respect en ik insgelijks.. + dhk ken je dat ook niet/??. jonge je praat je vriendjes na
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 03:50:54
ha ze hadde vast respect gek in je kk kop ben jij ik zeg tog we doen een keer in het echt een battle je domme kanker rijmpjes houde hier maar niet op leer rijmen kid of vergeet niet dat als je je onzin opschrijft dat het moet rijmen, en ik breng broertje dan wel dan zal ik wel aan hem vragen of ie jou zowiezo wel kende en of ie ''respect'' naar jou emo kk hoofd heeft
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 04:21:10
jonge dat een vriendje van je broertje kent, wauw nu ben je helemaal leip. hou het straaaaatttt.. breng broertje maar ik wil hem wel nog een keer battelen.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op maandag 21-04-2008 om 13:05:47
L2 zoek je nou express steeds ruzie of gebeurt het gewoon?

Nou niet op mij gaan lopen kankeren, het viel me gewoon op
----------------------------------------
-
Lugubermens
30-04-'45
Gepost door Lugubermens op maandag 21-04-2008 om 13:14:19
dax is aan

rap rap rap!!!
----------------------------------------
Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk!
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 15:16:02
Hij voelt zig neger vandaag dus moet ie altijd gelijk hebbe maakt nie uit hoe goedkoopflowtje hij brengt hij denkt gewoon altijd dat ie de best is komt ie met flows zo als: zie me alleen lopen vet emo dude
en tja daar ga ik dan op in dus het licht zowiezo aan hem wand hij schreef die bullshit daarbij nog wel voor mij
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 16:06:10
ik heb me genoeg van me vrienden ik wou dat ik net als jou was = jij hebt geen vrienden.. maar je bent te dom om dat te snappen. waar je ook te dom voor bent om te snappen, is dat de mensen het helemaal niet over mij hebben hier. waar je nogsteeds ook te dom voor bent, is het woord WANT goed typen. dus al met al ben je best een domme gozer.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-04-2008 om 16:07:59
L2, laat hem nou...
----------------------------------------
....
Vent
Gepost door Vent op maandag 21-04-2008 om 16:11:28
k-zone wie ben jij dan kankernerd kan je stoer doen dat je iemands kleine broertje kent en shit maar heb je ooit wel is gerapt? en het opgenomen? drop hier dan beslis ik wel ff dat je kanker wack bent..

sukkel.
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 16:12:56
haha wat lul je nou over broertjes?? daar hebben we het niet over kk nerd, en waarom zou ik me audio's hier gaan plaatsen om jou mening te horen? op je hoofdgevalle?
Vent
Gepost door Vent op maandag 21-04-2008 om 16:14:32
nja i'm just sayin als je echt zo ill ben drop je toch 1tje dan schaam je je vast ook niet voor je kankerraps en je nerdstemmetje enzo toch.. als je zelf denkt dat je aan bent that is..
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 21-04-2008 om 16:15:20

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
K-zone
Do i smell weed?
Gepost door K-zone op maandag 21-04-2008 om 16:16:48
nee ik probeer helemaal niet te vertellen over hoe geweldig ik ben maar maakt niet uit wat voor bullshit die gast schrijft hij denkt altijd dat ie beter is en dan gaat ie me bullshit vertelle dat ik niet in bimri woon en dat ie daar zelf zo vaak komt maar namen noemt die faker niet ik vind het gewoon nep dat iemand gaat spitten over hoe emo die is omdat ie alleen over straat gaat en daarna gaat zegge dat pimpe moeilijk is denk je dat dat soort mensen in bimri lopen? dan ben jij ook op je hoofd gevallen en vertrouw me binnekort drop ik wel een audio KLAAR
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-04-2008 om 16:17:30
Hoe oud ben je?
----------------------------------------
....
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 21-04-2008 om 16:18:47
Kunnen jullie ook even beef maken in me andere topic's want dit is niet echt me sterkste audio, dank!
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-04-2008 om 16:21:03
hahahaa @ dax

@ k-zone je neemt al die shit echt heeeeeel sirieus he. zielig

@ vent, escalaaatieeeee!!!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.