Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
piepje omfg lol ---------------------------------------- joden | ||
Kroontje hell noooooooo ![]() |
![]() | ![]() |
heel leuk hoor je kat met money bedekken![]() dat maakt hem geen koning, mijn kat pimpslapt de jouwe ![]() ---------------------------------------- Pimpin' aint easy so stop hatin' | ||
VHG313 Nuclear Family O.o ![]() |
![]() | ![]() |
heb 1 labrador genaamd beau 2 schildpadden smilie en stoffel 1 hamster die heet Majoor Snorhaar en 1 goudvis met iets te vage ogen ---------------------------------------- Maar geloof me je bent mooi je leeft en beloof me 1 ding dat je dat nooit opgeeft | ||
Kroontje hell noooooooo ![]() |
![]() | ![]() |
begin een dierentuin![]() ---------------------------------------- Pimpin' aint easy so stop hatin' | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
@ Eppo, dat beest is meester.. kunnen die gewoon op de bank hangen? lijkt me wel gezellig zon ding zeg! | ||
Mc_Sphinx Zoekt een leven op Google! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 18-04-2008 @ 15:57 @mc sphinx ben je wel eens gebeten ? doet dat niet pijn ofzo ? ja zo vaak en ligt er aan door welke slang een beet van een rattenslang doet geen pijn maar ben eens gebeten door een boa en dat doet focking veel pijn. die beesten laten niet meer los ![]() ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: VHG313 schreef op 18-04-2008 @ 20:43 heb 1 labrador genaamd beau 2 schildpadden smilie en stoffel 1 hamster die heet Majoor Snorhaar en 1 goudvis met iets te vage ogen haha xD ja ik had ook zo'n goudvis met schele ogen een Hemelkijker vette vissen zijn dat xD ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 18-04-2008 @ 05:21 ik heb drie paarden, over twee weken krijg ik ook een giraf, en ik heb een bedreigde neushoor, maar ik doe extra lief tegen hem Hahaha godverdomme ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een uberdope kat naja bij mn ouders dan. Haha shit dat konijn van eppo is king. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
onze kat denkt dat onze honden muizen zijn, en volgends mijde honden ook, ernstige shit hier ![]() ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 19-04-2008 @ 12:28 onze kat denkt dat onze honden muizen zijn, en volgends mijde honden ook, ernstige shit hier ![]() hahahah zal wel een gekkehuis zijn bij jou dan ![]() ![]() onze kitten is echt gek af en toe waren een cake aan het bakken gaat die droplul in de vorm liggen ![]() ![]() hier was hij net bij ons ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2008 @ 13:39:07 ] ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
![]() | ![]() |
![]() onze katten zijn voor ajax ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
haha toffe foto's zal vanavond ook eens wat foto's van mn kat droppen ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
Wel ik post ook maar wat![]() dit is mijn hondje | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
haha nice , boxer toch ? | ||
![]() | ![]() |
Stafford americaanse | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mc_Sphinx schreef op 19-04-2008 @ 13:23 (...) hahahah zal wel een gekkehuis zijn bij jou dan ![]() ( Plaatje ) onze kitten is echt gek af en toe waren een cake aan het bakken gaat die droplul in de vorm liggen ![]() Haha kijk hoe die ligt ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
dope beestje man | ||
![]() | ![]() |
ik maak wel een foto hoe hij er nu uit ziet moment | ||
![]() | ![]() |
hier een vidoetje https://www.youtube.com/watch?v=Ei4xGBOaEDw | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
k zie bijna niks man | ||
![]() | ![]() |
ja ik heb net gemaakt het is savonds buiten | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
nice. mooie hond | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 19-04-2008 @ 00:24 (...) Hahaha godverdomme Hij is eerder binnen dan verwacht me giraf. ik zal ff foto maken.. ![]() kuttttttttttttttttt net toen ik een foto ging maken, wou een vliegtuig mijn fotoshoot set gebruiken als landingsbaan ![]() Majestics zn hond ken ik!!! volgens mij eet ie zakjes wiet. wel dope dat beest fo reeal.. en Sphinx gruwlijke beesten heb je ouwe! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ahw L2N , ik hoop dat je dit grote verlies snel kunt verwerken! | ||
![]() | ![]() |
fuck man hij trilt nog gek ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
mcsphinx ik vroeg pagina terug nog ofzo , of je wel eens gebeten was door slang ? doet t ook pijn ? zegmaar echt pijn. niet dat je een steek voelt ofz maar echt dat je denkt dat je hand word afgehakt ofzo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2008 @ 01:34:17 ] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
jonge, daar heeft ie allang antwoord opgegeven aap ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ooh zat ik weer eens niet op te letten ![]() *haha ja ik lees t nu , maare, geen boa in mijn buurt dan ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2008 @ 01:37:40 ] | ||
![]() | ![]() |
wakker worden aapje![]() ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
ik heb regelmatig pussy's over de vloer ---------------------------------------- Fok 't | ||
pats ? ![]() |
![]() | ![]() |
FF SERIEUS WIE SPIT OVER ZE DIERTJES DAN??![]() keep it real.. ![]() hehe lauwnes, pz EDIT, oja kheb zelf een kater, meerdere poezen, en van plan om een koud bloedig beest te halen, tips zijn welkom. danku ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2008 @ 17:11:26 ] ---------------------------------------- ''People Are Talkin Shit!'' | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
haal een vrouw.. | ||
Bosstardo![]() |
![]() | ![]() |
chill met mn tuinslang ---------------------------------------- Wordt niet gezien | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
goed zo jongens! weer een topic om zeep geholpen met jullie quasigrappige posts. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] |