Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
Marsman en Benedictus videoproductie van zjost. je moet het checken. | ||
JoevhZuiden je weet.. ![]() |
![]() | ![]() |
shit die video is dope man..hoe heb je dat gefixt? neem aan dat dit geen standaard moviemaker is? ---------------------------------------- je voelt het..of eeh...je voelt het niet.. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
gestoord grappige clîp. heel veel props naar jou zjost | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
gemaakt met blender en finalcut. ook props naar mars en bene, die track is zeker hard. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
maaaaad props naar jou zjost! die clip is vet man, veel meer variatie dan die vorige, vooral die benedictus on stage is dope en die wc hehe vet gedaan man ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
kk dope clip man, beat is ook aan... rap vind ik wat minder. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
dikke props man, voor de track en de clip ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja man dope | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Re-iLL schreef op 18-04-2008 @ 00:30 kk dope clip man, beat is ook aan... rap vind ik wat minder. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
thx voor die props. maar kom op peeps die nog geen reactie gedropt hebben dit verdiend meer aandacht!! Deze nieuwe is doper maar voor wie de vorige nog niet kent van de nl marsman 2008 collabo uit 2007 https://www.youtube.com/watch?v=PKYjZpiajR0 | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
hey man.. Jaah de sokken zijn terug!! Typische dope steelo! keep it up! | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
haha die sokken zijn aan, vooral als ze springen ![]() | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
jooo kk vet weer met die sokken steez haha! goed bezig mensen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Yeah.. ![]() | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Haha dope shit inderdaad, die sokken zijn echt aan | ||
Inderdaad, die sokken zijn aan. | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie ook hoor, niet alleen de sokken...track is ook nice | ||
haha ja thanks.. Maar ik bedoel gewoon dat de sokken inderdaad letterlijk aan zijn. | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
witte sokken worden helemaal de trend nu. yeah | ||
Mijn witte sokken waren gisteren ook aan. Toeval? | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Dope gek Nummer is nice en de clip zit erg goed in elkaar!! Mooi gedaan ---------------------------------------- onderschrift | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
thx ches Quote: Marsman schreef op 18-04-2008 @ 15:44 Mijn witte sokken waren gisteren ook aan. Toeval? ik denk geen toeval. volgens mij stond je gister in te kroeg te braggen dat je een clip had met zulke sokken. ik heb mijn laatste witte sok aan dit project opgeoffert. ga gauw nieuwe halen | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou dit wl heel anders doen, ik zou het met blauwe sokken doen!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik had ook zeker wel een vrouwelijke sok verwacht, kkgays! | ||
Eyey dit lijkt steeds meer op een slowchat.. Daar zijn we niet van gediend.. | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
wou ik eigenlijk ook doen maar ik heb geen blauwe sokken. heb oranje, wit en zwart. blauw is toch al weer passee als het zomer is. wit word de trend. het liefst witte sokken met sandalen. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
props naar de track en dikdubbele props naar die clip ![]() | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
waar zijn die sandalen in de clip"? en een vrouwlijke sok word! En met marsman in een topc lijkt het zoiezo op slowchat!!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ko-eN schreef op 18-04-2008 @ 15:51 ik had ook zeker wel een vrouwelijke sok verwacht, kkgays! had een vrouwlijke maar dat werd te pikant voor youtube. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, teringvette clip zjost, props. En die track is echt kankeraan, die beat Marsman. ![]() Benedictus is aan als die sok. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Ey thanks Swike! En woord naar L2N. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Dope gemaakt, props. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
wel leuk [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2008 @ 18:55:46 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
dikke shit boyz ![]() | ||
Thanks mensen ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tof, beat en clip beter dan de raps | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dat de raps niet storend zijn maar ook niet bijzonder. beat en clip zijn tof gedaan. ---------------------------------------- hoi | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Refrein blijft hangen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2008 @ 17:32:34 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
dikke shit! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
niet haten op bene, zijn shit is geknipt voor dit! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Niet haten op haters, die moeten er ook zijn. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Het doet me denken aan Zwarte koffie. Wel dope verder. | ||
Friedrich | ![]() | ![]() |
netjes gedaan! | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
dubbel dope dit ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Dubbel Dank | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Die clip is echt nice gedaan! ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Blijkbaar had ik hier nog niet gereageerd, terwijl ik hem al een paar keer heb gecheckt, shit is aan, propjes voor zjost voor de clip en marsman en bene voor de track ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
kenkervette reacties hier. "daar word ik wel vrolijk van" zou rob geus zeggen. woei! | ||
Ik word daar ook wel vrolijk van! | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |