Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 12-05-2001 om 18:46:00
* Moeder teresa krijgt de nobel prijs voor de vrede.

* Iran gijzeld 50 amerikaanse staats burgens. Hier door verliest Carter de verkiezingen in 1980. Reagan krijgt in 1981 na twee jaar de gegijzelden vrij

* De sovjetunie valt Afganistan binnen

* Israel en Egypte tekenen een vredes akkord na gesprekken op Camp Davind in de VS

* Odysseus Elytis krijgt de Nobel prijs voor literatuur


Te gebruiken links zijn:

http://encarta.msn.com
http://www.historychannel.com
http://www.geschiedenis.nl


-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 12-05-2001 om 20:15:21
* Over 1,000 are killed when Prime Minister Indira Gandhi sends troops to the Sikh Golden Temple in India.

* Madonna gets her first hit with ``Like a Virgin,'' and Prince releases his album Purple Rain.

* The Olympic Games take place in Los Angeles and are boycotted by fourteen countries of the Soviet bloc.

* John McEnroe wins both the Wimbledon and the U.S. Open tennis championships.

* Shimon Peres becomes prime minister of Israel.

* Apple Computer, founded by Stephen Wozniak and Steven Jobs, releases the Macintosh personal computer.

* British Prime Minister Margaret Thatcher, a fan of the free market, privatizes telephone service.

* Photographer Ansel Adams dies at age 82.

* Famine in Ethiopia kills hundreds of thousands.

* Incumbent Ronald Reagan wins re-election to the U.S. presidency. His Democrat opponents are Walter Mondale and Geraldine Ferraro, who is the first woman to run for vice-president from a major political party.


Volgens mij is me geboorte jaar best interessant
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 12-05-2001 om 21:49:46
scrumstah schreef:

> Volgens mij is me geboorte jaar best interessant

En welk jaar was dat dan ?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zondag 13-05-2001 om 15:32:09
oja, dat moet er wel bij
dat was dus: 1984 , ja ik weet, ik nog jong ofzo
----------------------------------------
Signature
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 13-05-2001 om 23:16:43
SpadeAce schreef:
> En welk jaar was dat dan ?

Die vraag kan ik ook aan jou stellen
Voor sommige mensen is rekenen beswel moeilijk.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 13-05-2001 om 23:27:26
Loki schreef:
> SpadeAce schreef:
> > En welk jaar was dat dan ?
>
> Die vraag kan ik ook aan jou stellen
> Voor sommige mensen is rekenen beswel moeilijk.

HEEJ KUT!!

Mja ik had bericht eerste keer getikt toen drukte ik op verkeerde knoppie bij 2e keer geen jaartal neer gezet dus

Ik ben van 1979
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 14-05-2001 om 00:17:40
Okdan
dan kan ik nu met zekerheid zeggen: voor mijn geboortejaar: zie helemaal bovenaan.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 14-05-2001 om 00:23:34
Je kan natuurlijk ook met nieuwe dingen komen.

Dan hoeven anderen later als ze geschiednins hebben alleen maar te denken hmmmz 1979.... SpadeAce en WiFe!!!!

En dan is men zo OIP Forum verslaaft dat ze precies weten wat er in die berichten staat en hoeven ze dus niet te leren en kunnen ze meer forummen enzow

koele theorie he

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 14-05-2001 om 22:58:59
Nou maak je het wel heel erg ingewikkeld hoor, maar laat mij eens een poginkie wagen.

-staatsgreep in El Salvador
-de president van Uganda wordt afgezet door rebellen met de steun van Tanzania
-rebellen zetten de president in Nicaragua af en instaleren een Marxistische regering
-In Rhodesië wordt een grondwet aangenomen waardoor er een zwarte meerderheid in de regering komt en verandert van naam in Zimbabwe

Dit zijn er toch wel een paar leuke of niet?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 03-06-2001 om 01:40:58
En precies 22 jaren na mijn geboorte vier ik weer me geboorte dag op 1e pinktsterdag.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
zkills
Ken je dat gevoel dat je......
Gepost door zkills op maandag 04-06-2001 om 00:21:33
Gefeliciteerd Spade! (en trouwens wat doe je nog zo laat op?? )
----------------------------------------
A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato
Montague Gepost door Montague op zaterdag 09-06-2001 om 10:51:04
- Het wiel werd uitgevonden...
Bliss Gepost door Bliss op zaterdag 16-06-2001 om 21:21:27
Ik heb alleen gevonden wat in Amerika voor "belangrijks" gebeurde dat jaar. Het is toch echt flagrant hoe eigenlijk 95% van internet gedomineerd wordt door de states. Maare here it goes :

1983
------

* De eerste gsm's duiken op in Chicago, waar het eerste gsm netwerk op dat moment in gebruik is.

* De drug "crack" wordt voor het eerst ontdekt in de Amerikaanse straten. Crack is een goedkopere, krachtigere en rookbaardere vorm van Cocaïne die in de verdere jaren '80 en '90 veel verslaafden en doden zal eisen.

* President Reagan komt met het allereerste plan voor een raketschild over de V.S als bescherming tegen de nucleaire aanvallen van de Russen.

* Michael Jackson verbreekt met "Beat it" en daarna met "Thriller" alle recordverkoopscijfers ooit gevestigd door een mannelijke soloartiest.

* De Amerikaanse ambassade in Libanon wordt aangevallen met 148 doden tot gevolg, rellen breken uit in Libanon, dat binnengevallen en geclaimd wordt door Syrië en nog steeds onder hun bewind staat.

Nah lekker belangrijk allemaal Misschien vind ik nog wel es wat over wat er in dat jaar in Nederland en België gebeurde maar kben te lui om nu verder te zoeken.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 18-06-2001 om 16:41:22
SpadeAce vergat 1 mooi moment in zijn jaar 1979: ik zag het licht! Of was nou het mooie moment van mijn jaar dat SpadeAce het licht zag? Dat ligt dan denk ik aan geboortedatum> ik zag op 23 juli het licht.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 21-06-2001 om 13:41:48
Ok, dat is dus nog een ramp in mijn geboortejaar: Limon werd geboren
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 02-07-2001 om 21:45:18
hmmz, welke dag ben je dan geboren, voor of na 23 juli? Er na dan draaien toch de rolletjes om
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 08-07-2001 om 00:37:18
voor
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 07-08-2001 om 07:55:00
1978: 8086-8088 Microprocessor
A pivotal sale to IBM's new personal computer division made the 8088 the brains of IBM's new hit product--the IBM PC. The 8088's success propelled Intel into the ranks of the Fortune 500, and Fortune magazine named the company one of the "Business Triumphs of the Seventies."

The Royal Swedish Academy of Sciences has decided to award the 1978 Nobel Prize in Chemistry to
Dr Peter Mitchell, Glynn Research Laboratories, Bodmin, Cornwall, UK,
for his contribution to the understanding of biological energy transfer through the formulation of the chemiosmotic theory.

t enge is dat ik in mn laatste jaar VWO voor scheikunde een aantal proeven met osmose heb gedaan zonder ooit dit weetje te kennen..

In accordance with the Humane Methods of Slaughter Act of 1978, all livestock are now made insensible before they are killed. For cattle and sheep, a captive bolt, a type of gun designed for stunning, is generally used. Hogs often are immobilized painlessly through gassing.

Invasion of the Body Snatchers, 1978
Director Phillip Kaufman's 1978 remake of the 1956 classic received acclaim.

In September 1978 United States President Jimmy Carter hosted a peace conference at the presidential retreat at Camp David, Maryland. Carter, along with Egyptian President Anwar al-Sadat, and Israeli Prime Minister Menachem Begin, worked out a framework for negotiations that resulted in a peace treaty between the two countries in March 1979.
----------------------------------------
Code #404: User not found
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op woensdag 17-04-2002 om 22:54:21
De film 'Star Trek: The Motion Picture' kwam uit.
Enneh.. 'Alien'.

En moeder Teresa kreeg de nobelprijs voor de vrede.

En Ayatollah Ruhollah Khomeini starte een revolutie in Iran.

En er was een enorme olieramp in de Atlantische Oceaan en Golf van Mexico.

En de SovjetUnie viel Afghanistan binnen.

En er gebeurde een nucleare ramp in Pennsylvania.

En 'The Dead Zone', 'The Stand' en 'Nightshift' van Stephen King kwamen uit.

Rubik's Cube werd uitgevonden (je weet wel, die kubus met allemaal gekleurde vakjes, waarbij je elk vlak dezelfde kleur moest puzzelen, GEWELDIGE uitvinding).

De walkman werd uitgevonden.

Door een anthraxfoutje in een Russische biologische wapensfabriek kwamen honderden mensen om het leven.

Jody Scheckter werd in de Formule 1 wereldkampioen (FERRARI)

Ferrari haalde ook de constructeurstitel dit jaar.

The Middle-earth Quiz Book door Suzanne Buchholz kwam uit.

Akalabeth, de aller-eerste role playing game op de computer werd geprogrammeerd

The Wall van Pink Floyd kwam uit :) :)

Ben ik iets vergeten?

[edit]
Ja, het jaartal.. 1979
[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2002 @ 22:55:12 ]

----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
veter Gepost door veter op donderdag 18-04-2002 om 18:37:58
Ik mag me bij teig aansluiten:

Nederland haalt de Finale van het wk voetbal.



grtz veter
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
spam
do not enter
Gepost door spam op zondag 05-05-2002 om 22:35:05

----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.