Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
rame
Gepost door rame op woensdag 23-04-2008 om 21:52:47


Met festivalshows in België, Duitsland, Denemarken en Engeland deze zomer, zat het er wel in dat Jay-Z ook naar Nederland zou komen. Welnu, dat is ook zo. Dinsdag 1 juli staat hij in Ahoy.

Kaarten zijn er in verschillende prijsklassen: 31, 35, 39 en 43 euro. Voor gewone sterfelingen begint de voorverkoop a.s. zaterdag, "leden" van Live Nation kunnen donderdagmiddag al terecht.

Jay-Z heeft twee keer eerder in Nederland opgetreden, beide malen in de HMH en de laatste keer op 15 september 2006 (foto). Sindsdien heeft hij twe albums uitgebracht, Kingdom Come en American Gangster, is hij vertrokken bij Def Jam (waar hij nog wel één plaat moet uitbrengen), heeft hij een contract van een gaziljoen dollar getekend bij Live Nation en is hij met een r&b-zangeresje getrouwd.

Tijd om eens serieus over het leven en de dood na te denken, samen met Mariah Carey. Jay-Z doet mee op de remix van haar existentiële nieuwe single Bye Bye.


Jammer van Ahoy, als de mogelijkheid zich voor doet ga ik wel.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-04-2008 @ 21:58:41 ]
Outshining Gepost door Outshining op woensdag 23-04-2008 om 21:54:21
Deze zomer gaat duur worden. Hier ben ik sowieso bij.
----------------------------------------
Sabr
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 23-04-2008 om 21:56:07
Hier wil ik ook echt bij zijn maar dan moet ie wel z'n oude tracks zetten, niet die shit van kingdome come of american gangster want dat is niet tof
----------------------------------------
Jos de Boss
rame
Gepost door rame op woensdag 23-04-2008 om 22:00:24
Ik neem aan dat hij vooral zijn wat oudere classic tracks gaat doen maar natuurlijk ook wat nieuwer materiaal. Ik vind die 2 cd's trouwens wel goed.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 23-04-2008 om 22:03:28
wel jammer dat het op een dinsdag is trouwens
----------------------------------------
Jos de Boss
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 23-04-2008 om 22:03:46
tja toch wel gemengde gevoelens met de locatie...
een hiphopshow in zo een groot (sfeerloos) iets..
kan wel vet zijn I guess, maar als er zoveel publiek op af komt zal meerendeels toch wel de "poppy" shit willen horen..
hoop ook op de classics natuurlijk,
even aankijken idd als de gelegenheid er eenmaal is wil ik er wel heen wil jay-z wel gezien hebben
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
rame
Gepost door rame op woensdag 23-04-2008 om 22:08:10
De treinen gaan wel elk uur naar Utrecht, dat is op zich positief.

Ik denk wel dat ik ga dan.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 23-04-2008 om 22:09:31
Dat is zeker positief, alleen nu nog even afwachten hoelaat het ongeveer begint enzo, dan kan ik beslissen of ik ga
----------------------------------------
Jos de Boss
Leyla
Gepost door Leyla op woensdag 23-04-2008 om 22:18:28
Quote:
rame schreef op 23-04-2008 @ 21:52
sterfelingen

Oh wat lelijk.

Maar ik ga niet, Ahoy ey, kom op, sta je daar tussen de 14-jarige meisjes, kom dan gewoon naar de Melkweg ofzo
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
rame
Gepost door rame op woensdag 23-04-2008 om 22:28:12
Haha, viel me ook op, hoofdredacteur van State nog wel, had niet de behoefte het weg te halen.

Wat dan? Kom je niet boven ze uit?
rame
Gepost door rame op zaterdag 26-04-2008 om 20:53:51
Het kost wat (€ 46,90 p.p.) maar m'n kaartje is binnen.
Patta
Gepost door Patta op zaterdag 26-04-2008 om 22:51:15
Quote:
Outshining schreef op 23-04-2008 @ 21:54
Deze zomer gaat duur worden. Hier ben ik sowieso bij.

pff inderdaad, hier ga ik waarschijnlijk ook wel heen!
Outshining Gepost door Outshining op zondag 27-04-2008 om 22:42:50
En we zijn in, syeah!
----------------------------------------
Sabr
Dope-Needlz Gepost door Dope-Needlz op vrijdag 02-05-2008 om 13:11:13
Ik wilde al naar zn Blueprint tour toen ik op de middelbare school zat maar toen ben ik ook niet gegaan om de één of andere reden.
Vorige keer was het al uitverkocht toen ik kaarten wou gaan halen. Hij zou toen al lang met pensioen gaan maar even later dropte hij Kingdom Come.

Ik hoop eerlijk gezegd dat Beyonce niet meegaat. Inplaats van die nummers met haar zie ik Jay liever zn eigen nummers doen.

Hij zal vast nummers gaan doen van Kingdom Come en American Gangster maar hij doet ook altijd bepaalde classics zoals Big Pimpin en Hard Knock Life.
PSA en U Dont Know zijn ook echte publieksfavorieten.

lilweezy
Gepost door lilweezy op maandag 02-06-2008 om 11:26:55
Quote:
Dope-Needlz schreef op 02-05-2008 @ 13:11
Ik wilde al naar zn Blueprint tour toen ik op de middelbare school zat maar toen ben ik ook niet gegaan om de één of andere reden.
Vorige keer was het al uitverkocht toen ik kaarten wou gaan halen. Hij zou toen al lang met pensioen gaan maar even later dropte hij Kingdom Come.

Ik hoop eerlijk gezegd dat Beyonce niet meegaat. Inplaats van die nummers met haar zie ik Jay liever zn eigen nummers doen.

Hij zal vast nummers gaan doen van Kingdom Come en American Gangster maar hij doet ook altijd bepaalde classics zoals Big Pimpin en Hard Knock Life.
PSA en U Dont Know zijn ook echte publieksfavorieten.




En hoe was het was hij op tijd
was het goed
----------------------------------------
stop bitching you lil internet thug
[lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz]
rame
Gepost door rame op maandag 02-06-2008 om 13:16:46
Dit is volgende maand pas.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 02-06-2008 om 13:22:02
niet daar
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
rame
Gepost door rame op maandag 02-06-2008 om 13:29:04
Waar is daar?
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 02-06-2008 om 13:42:47
daar waar daar waar is
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
rame
Gepost door rame op maandag 02-06-2008 om 13:45:17
Aha.
noyboy Gepost door noyboy op zondag 29-06-2008 om 11:14:45
ik ga er sowieso heen(H) heb kaarten gewonnen op juizefm(H) egt chill
rame
Gepost door rame op zondag 29-06-2008 om 15:12:49
Ik denk dat Lupe het voorprogramma doet.

http://www.statemagazine.nl/state.php/nieuws#article4438
xKZS
Ik vreet je op
Gepost door xKZS op zondag 29-06-2008 om 19:02:32
whaa vet
ik kan er helaas alleen niet bij zijn
----------------------------------------
Ik heb gevochten voor wat ik heb gekregen ..
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.