Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Foto Topical (Blind) Minimaal 16 lines NL 1st 3 votes is de winnaar. Deadline: Zaterdag 3 Mei https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=25725 Deze heren zijn allebei goed door de tweede ronde gekomen, Lukt het VIP ook dit keer om zijn tegenstander te verslaan? of ziet hij door de bomen het bos niet meer door Sung's skills!? ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Mooie boom, kun je echt wel wat mee als je goed kijkt. | ||
sungman er is daar nog onraad sire ![]() |
![]() | ![]() |
Aangezien ik dit weekend weg ben, bij deze alvast mijn tekst. Quote: Oratie van een feminist Het mannelijk geslacht had achterlijk veel macht. Al onze gedachten, achtten ze irrelevant. We had- den een achterstand, althans maatschappelijk dan, want wij vrouwen waren wel de bazen van het huishouden. Langzaam maar zeker, verbannen en breken we met af- hankelijkheden van het verleden. Mannen, vergeet 't! We pakken niet langer de bezem om alles te vegen. We zijn geen laffe teefjes, die je als een beest kan zwepen. Weg met het aanrecht! We hebben bestaansrecht, dat verder dan het maken van gerechten gaat, en de rest van de taken, zoals de was en de vaat, kan elke man zelf klaren. Als ze klagen, dan laten we ons een maand niet meer palen! We eisen een behandeling, ge- lijk aan die van mannen, en we strijden al een halve eeuw voor deze rechten. We worden steeds sterker: de vrouw is groeiende, en zal in de toekomst bloesemen. V.I.P. succes! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ja jammer dat je het geschreven alsof je een dude bent we laten ons een maand niet meer palen? zou jou chick dat zeggen? | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ok ok VIP vandaag deadline succes![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik drop vanavond nog, maar het kan ietsje over middernacht zijn als dat niet erg is ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
ik zag dat de andere mensen een dag uitstel kregen, zou dat voor mij ook mogen gelden aub? excuses ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Jeetje, slap excuus hoor ![]() 'Mama, mag ik ook GTA, alle andere kinderen uit m'n klas hebben het ook!' Nee mister, beter heb je een geldige reden! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
als je het beter weet mag jij ook wel een tekst schrijven hoor ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
zondag 4 mei tot 18.00u , daarna = no show, bij topicalkings is uitstel niet mogelijk mensen! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
bedankt Quote: Ik heb dingen gezien, gehoord, geweten anderen vielen bij bosjes, terwijl ik overleefde luister alsjeblieft naar m'n verhaal - en dat vraag ik niet uit ijdelheid, maar omdat het straks te laat is... Toen ik opgroeide was de lucht schoon en de aarde leeg en er waren haast nooit mensen waar ik mee te maken kreeg zo was het eeuwen, uiteindelijk is het toch veranderd de lucht werd grijs, bomen zwart, bossen brandden fabrieken zorgden ervoor dat ik vergif binnenkreeg ik kan nog steeds voelen hoe het in me vreet ...toch overleefde ik De periode daarna was nog vele malen erger vuurrode luchten, giftige wolken, totale gekte de wereld zag waartoe de mens in staat was dat, wie er ook won, de oorlog een verloren zaak was er werd om me heen gevochten, ik werd beschoten, doorzeefd deccennia later zitten de kogels er nog steeds ...toch overleefde ik Helaas, niet langer, ik weet dat ik in de problemen zit nu er om me heen een stad verschenen is het is belachelijk, ik kan nog jaren leven maar toch zal ik m'n neergang waardig nemen ik ga niet droevig smeken, vraag slechts om een doel in m'n leven laat me tenminste sterven, voor een goede reden... ''Godverdomme! Is het zúlk mooi weer, hebben we weer geen zon in onze tuin door die kútboom! Waar is m'n zaag?'' oja, ik ben geen bomenknuffelaar verder ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind zo'n dope tekst best een goed excuus om uitstel te krijgen ja ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
haha bedankt votes? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2008 @ 02:09:46 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
votes up![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Sungman heeft best paar leuke line's maar het loopt niet zo lekker. V.I.P zijn tekst leest meteen vanaf het begin lekker door. Qua multie gebruik weet ie de woorden ook juist te plaatsen. Ook vind ik dat V.I.P de opgegeven foto beter verwerkt heeft in zijn tekst. Sungman zijn tekst komt een beetje ongeordend over op mij soms. Nu lijkt het misschien net of ik Sungman slecht vind. Dat is het niet, hij dropt hier gewoon onder zijn kunnen. Sungman is een goeie schrijver maar V.I.P topt hem hier. Vote V.I.P Naar mijn inzicht duidelijk de betere. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Verhaal van sung kan me niet echt boeien eigenlijk vind het wat te simpel uitgewerkt en ook vind ik de woordkeuze soms niet echt passen bij hetgeen je wilt uitdrukken. Neem bijvoorbeeld die "palen" line pas niet bij de manier hoe een vrouw dat uit zou drukken. Vind je rijms altijd wel dope dus dat is ook deze keer weer zo. VIP zn tekst vind ik dope. Goed verhaal, leuk uitgewerkt. Tja verder weinig over te zeggen ofzo gewoon beter en leuker om te lezen dan de tekst van sung deze keer dus mijn vote is voor vip/ ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
bedankt iemand anders nog? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Allereerst props naar beide. Beide dope teksten ![]() Sungman Je concept vind ik mooi uitgewerkt. Al vind ik dat sommige lines niet zo lekker lopen. Zoals Weazel het zei, ljkt een beetje ongeordend. Verder wel mooi. Deze line(s) vond ik dope: ''Weg met het aanrecht! We hebben bestaansrecht, dat verder dan het maken van gerechten gaat, en de rest van de taken, zoals de was en de vaat, kan elke man zelf klaren. Als ze klagen, dan laten we ons een maand niet meer palen!'' V.I.P. Dope man! Mooie tekst! Ik vind het heel dope opgebouwd. Goed gebruik gemaakt van multi's (hoewel ik dit niet zo belangrijk vind.) Je afsluiter vind ik kk dope: ''Godverdomme! Is het zúlk mooi weer, hebben we weer geen zon in onze tuin door die kútboom! Waar is m'n zaag?'' Zeker door wat je ervoor verteld heb vind ik deze echt inslaan. Vote: Mijn vote gaat naar V.I.P. @ Sungman, je tekst was ook dope, maar ik vind V.I.P. hier geskillder gekomen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2008 @ 23:04:36 ] ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
![]() | ![]() |
bedankt voor het voten en ook bedankt voor de battle Sungman, dope tekst ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |