Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
check: http://www.openingstijden.nu/ ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Bij mij altijd tot 8uur. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet naar de Super de Boer.. Heb net 4 sixpackjes Heineken gehaald voor 2.70 per stuk.. Aanbieding zijn ze 2.99 en dan 10% koninginnenacht korting erover heen! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
hier gwoon tot 10 uur. check hier: http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/ ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Bofkont! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Toch 1,16 uitgespaart Dodo. Dat verdiend wel een feestje. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zonder die aanbieding zijn ze 4,26. Dus.. 17,06 euro. Nu dus 2,70. Das 10,80 euro. Dan heb ik meer dan 1,16 uitgespaard kakkie ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
ohja damn appie XL is tot 9 uur open, dat wordt sippen vanavond! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
sippen nigga ik heb trouwens een kk ille bong gemaakt [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-04-2008 @ 19:14:33 ] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 29-04-2008 @ 19:13 Zonder die aanbieding zijn ze 4,26. Dus.. 17,06 euro. Nu dus 2,70. Das 10,80 euro. Dan heb ik meer dan 1,16 uitgespaard kakkie ![]() Het spijt me zeer, ik rekende vanaf 2,99. Maar das helemaal mooi voor zo'n op geld belust joodje. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ligt nie aan et feit dat ik voor Ajax ben. Meer aan het feit dat ik de eindjes wat aan mekaar moet knopen.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben ballin dus ik hoef nooit naar aanbiedingen te kijken en die 10,80 had me ook een rotzorg geweest. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
17 euro betalen in plaats van 10,80 is wel pimpin' inderdaad. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
ja maar dat is echt geweldig | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Precies *maakt een blikje euroshopper open* | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Moet trouwes nog effe een correctie melden. Geen 4,26 maar 4,29. NOG meer bespaard. Is het niet prachtig? Als jullie me nu willen excuseren, dan ga ik ze opdrinken. Tjuus. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Toedels, ik ben ook weg. En geen ruzie maken he kindertjes. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
jan met de pet | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Jo met de banjo ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
kaatje met haar mondharmonikaaaaatje. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Penny met ballonnen. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hehehe | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
kadee met zijn kadetjes![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
aaah mijn la melodia shirt is binnen ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Morgen wil ik naar amsterdam maar ik weet het nog niet zeker check dit Weersverwachting Perioden met zon en enkele buien. Koninginnedag meer bewolking en nog steeds kans op buien. Dinsdag 29 april 2008 16.12 uur bron:KNMI weer Dusse... [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-04-2008 @ 20:40:46 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dronken worden kan ook thuis .... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Wat? Antartica fris, een dagje artis maak kennis met de rrrochelende gorillas in de mist! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Snode plannnnnnnnnnnnen ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ga je koninginnenacht vieren met je snode plannen/ ik chillem rustig aan vanavond morgen = zuipen | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik wil wel naar Den Bosch 5 mei, even kijken wat de mogelijkheden zijn ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Oeh, daar ben ik ook. ---------------------------------------- Sabr | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
haha ik blijf ook thuis, al die kneusjes wilden niet naar arnhem vanavond dus ga ik morgen maar, en Replay mij nu zoeken ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
I must warn ya, op het internet ben ik 10x zo stoer als in het echte leven. Na grapje, tof mayne, ik blijf kijken wat de mogelijkheden zijn. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 29-04-2008 @ 21:35 en Replay mij nu zoeken ![]() kzou je niet te druk maken ![]() | ||
Hehe stoer of niet, lijkt me hoe dan ook funny. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ey, zo denk ik er ook over :- ) ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Nou Sprrrrrt, neem je Chapelletjes ook maar alvast mee dan, want ik ben ook in Den Bosch! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ey, waarom denk je dat ik wil komen gheheh Nee grapje, mij lijkt het lawness helaas kan Bigfoot niet mee. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
haha, den bosch word druk bezocht.. | ||
En nu gaan onze konten naar een Dubstep/ Drum&Bass feest in Rooooooootterdam, whoot! Ajuus. ---------------------------------------- Sabr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dan maar richting de randstad ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik ben zo eeenzaaaam | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Hoi. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Hoi. | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Whaddup met de opperaap. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben al 2 dagen van mijn vakantie ziek. Jeuj! ![]() ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
je hebt tenminste vakantie.. | ||
![]() | ![]() |
Ja, da's waar. Niks te doen though, vanavond moest het eigenlijk feesten worden... ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 29-04-2008 @ 22:09 ik ben zo eeenzaaaam ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Dat maakt 3. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |