Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
ik hoor overal dat tupac bestaat. of de dood in scene werd gezet. ik weet eigenlijk niet wat ik moet geloven wie het nou egt? | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja werken op een zonnige dag is een bitch Morgen weer naar school.... zal wel parkdag worden als het zo'n chill weer word @DirtMcGirt: Iets gevonden? ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
was tupac dood dan? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tupac? | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buster schreef op 05-05-2008 @ 22:17 Ja werken op een zonnige dag is een bitch Morgen weer naar school.... zal wel parkdag worden als het zo'n chill weer word @DirtMcGirt: Iets gevonden? Wibraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ben ook maar 15 dus het komt goed uit. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: broederschap schreef op 05-05-2008 @ 22:16 ik hoor overal dat tupac bestaat. of de dood in scene werd gezet. ik weet eigenlijk niet wat ik moet geloven wie het nou egt? bestaat die echt? ik dacht dat het nep was, net als sinterklaas (of verklap ik nou iets voor je) ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: broederschap schreef op 05-05-2008 @ 22:16 ik hoor overal dat tupac bestaat. of de dood in scene werd gezet. ik weet eigenlijk niet wat ik moet geloven wie het nou egt? hij leeft hoor, ben net een dikke blunt met hem aan het smoren crazy ass nigga diene tupac ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
goedeavond vanaf vanavond boycot ik vrouwen serieus.. ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
zo, dat was dat .... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Check Jensen, shit die dames in de dop zijn zo dom.. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
alle vrouwen zijn lomp ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Whaddup Sketch, wats met de vrouwenboycot? ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Pfoe, nou dat was dat inderdaad. Nu lekker douchen, en languit op de bank. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Bevrijdingsfestival Utrecht was zeer dope, Utrecht stage met Stropstrikkers was zeer dope. Shit ging los, en het was facking druk! Zeer hard gechillt in de zon! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 05-05-2008 @ 23:02 alle vrouwen zijn lomp Whaha en C. is te erg xD ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Al respons broeder? | ||
![]() | ![]() |
Quote: DirtMcGirt schreef op 05-05-2008 @ 23:02 Whaddup Sketch, wats met de vrouwenboycot? heb het even gehad En Twixxx, Christel mag inderdaad ook een eind opkankeren. ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Dus dat word gewoon weer rukken ofniet? ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 05-05-2008 @ 23:08 (...) heb het even gehad En Twixxx, Christel mag inderdaad ook een eind opkankeren. Dat mens deed ook behoorlijk dom tegen mij._. Als iemand zegt: naja, wie doet eigenlijk niet dom tegen jou...zou dat echt geen leuke grap zijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2008 @ 23:10:34 ] ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
![]() | ![]() |
Quote: DirtMcGirt schreef op 05-05-2008 @ 23:08 Dus dat word gewoon weer rukken ofniet? Ja inderdaad, me rechterhand doet tenminste nooit moeilijk. En fuck Wolter Kroes en dat kutvoetbal. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2008 @ 23:12:38 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tja, als die jou eens aan kon klagen voor aanranding zou je aardig wat jaartjes moeten zitten waarschijnlijk. | ||
![]() | ![]() |
Rechterhand en Brazzers zijn de beste matties die je kunt hebben volgens sommigen. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
![]() | ![]() |
Dirt ik weet je zit op newman, maar welke wijk woon je nou? Want misschien ken ik je wel. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2008 @ 23:21:48 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ehh ik kan mn printscreen niet in paint plakken iemand ander idee hoe ik t alsnog kan uploaden? | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga slapen, morgen lekker zwemmen ![]() ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
jeuj Leyla en Monn-E (en ook VIP dacht ik) in Den Bosch, mijn leen is compleet en hilarisch: ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 05-05-2008 @ 23:26 ehh ik kan mn printscreen niet in paint plakken iemand ander idee hoe ik t alsnog kan uploaden? dan moet je eerste even op een willekeurige plek in paint klikken (in het witte vlak), en dan control+V, dan wil het wel (tenminste, dat denk ik). [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2008 @ 23:32:38 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
nee man lukt niet 'De informatie van het klembord kan niet in Paint worden geplakt' denk dat het te groot is ofzo? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hmmm, even in word plakken en dan daar inzoomen en dan weer screenshot? omslachtig, ik weet het. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2008 @ 23:35:47 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
hehe moeite ja naja laat maar zitten anders thanks btw | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie hebben me vast wel zien gaan in die pit in Groningen ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb gezondigd dit jaar. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ja jezus dodo k heb alles gemist omdat k loempias ging eten met mn skaffa kop hehe was met vu en die verkoopt loempia's kk chill ![]() heb jou niet gezien trouwes | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Naad schreef op 06-05-2008 @ 00:52 ik heb gezondigd dit jaar. Wil je biechten? ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
theBuddha Jeeva The Buddha |
![]() | ![]() |
![]() BAAS ---------------------------------------- Ik breng je sick steez als 40 jaar geleden. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Cruesli en thee is een goede start van de dag. | ||
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 05-05-2008 @ 23:21 Dirt ik weet je zit op newman, maar welke wijk woon je nou? Want misschien ken ik je wel. Haag-se-beem-den. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() wat is dit voor vieze reclame ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Whahaha... 50ct is in Angola onstage van zijn blingbling geript! ![]() check op ongeveer 1.40minuten KLIK ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Denk dat die knaap de pieken beter kan gebruiken dan 50. | ||
![]() | ![]() |
Ja.. dat zeker! Eigenlijk raar dat ze daar dergelijke massa-evenementen hebben he? Ikzelf heb altijd het idee gehad dat dat deel van Afrika lag te creperen van de honger.. ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
Haha, toevallig las ik het net op datpiff, echt lekker voor hem. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
![]() | ![]() |
Ben ik de enige die nu al zin in een pilsje heeft? ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
..... Ik heb zin in kip, man. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2008 @ 09:33:18 ] ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
haha heb jij zin in kipman ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
in Kipman? Whaha... dan moet je hem opbellen! Mischien heeft hij ook wel zin in jou! Vage shit [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2008 @ 09:33:05 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
cb, ik kom van de week je schijf plunderen, weet je dat alvast ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Heb er ff een komma bijgezet voor duidelijkheid. Wie kent Madhatter? Of dat album, 8-Bit Bullshit? [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2008 @ 09:34:14 ] ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
![]() | ![]() |
Is cool ouwe... inmiddels alweer een flinke lijst bij gekomen ![]() zegt me zo niks.. die namen.... ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hoeveel GB zit jij dan CB ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |