Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
Mutz
Gepost door Mutz op donderdag 15-05-2008 om 21:34:59
NEC 6-0 voor
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 15-05-2008 om 21:41:51
haha wtf, wist niet wat ik zag!
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 15-05-2008 om 21:57:04
Hmm, als NAC supporter voelt dit wel als een trap in je kloten.

100% anti-playoffs.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
dap
038
Gepost door dap op donderdag 15-05-2008 om 22:06:15
helaas voor zwolle...geen ere dit jaar ondanks dat ze nu veel beter waren
Patta
Gepost door Patta op donderdag 15-05-2008 om 22:40:52
Quote:
dap schreef op 15-05-2008 @ 22:06
helaas voor zwolle...geen ere dit jaar ondanks dat ze nu veel beter waren

inderdaad veel beter, Bakker wat een talentje!
Seubie Gepost door Seubie op donderdag 15-05-2008 om 22:42:39
Als voetbal supporter ben je natuurlijk super blij met de 6-0 van nec
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 16-05-2008 om 07:09:39
wow. ik viel van de bank af gisteravond toen ik de uitslag zag. van 18e naar 8e en nu europa in...
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 16-05-2008 om 08:55:41
Focking zuur, sta je 3e en dan wordt je door die kkplayoffs weggestuurd zonder Europees voetbal, waar gaat het heen man.

Maargoed, NEC dan ook wel weer goed bezig..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 16-05-2008 om 11:09:02
Pff wat een kater heb ik zeg, zondag gaat het gebeuren. We hadden deze pot ook moeten winnen. Vorige week hadden weook moeten winnen. Zondag gaan we hem pakken! Hopelijk volle bak zondag! Alsnog een feestje in dat kutstadion
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 12:09:12




Opmerkelijk van Bouhla, maar we kunnen hem opzich wel gebruiken
----------------------------------------
beng!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 16-05-2008 om 12:12:09
Gelukkig geen Emanuelson. Kuijt, Boscker en De Jong zullen nu nog wel afvallen.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 12:18:10
ik hoop dat Timmer,Landzaat en Kuyt afvallen. Toevallig allemaal (oud) feyenoorders maar dat heeft er niets mee te maken nu.
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 16-05-2008 om 12:20:27
timmer, landzaat en vennegoor....kuyt kan nog erg goed van pas komen eventueel nog als extra ondersteuning op het middenveld. Gozer loopt de longen uit zn lijf en werkt keihard ik zou hem zeker wel meenemen. Dat soort spelers zijn juist perfect voor grote toernooien, die zijn dan op hun best. Vennegoor daarentegen kan je beter thuis laten daar heb je niks aan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 12:22:22 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 16-05-2008 om 12:23:05
sowieso Babel af laten vallen, vind ik een van de meest overschatte spelers, en verder de zeeuw en stekelenburg ( ook overschat, wel beter dan boschker ofzo maar die gun ik het meer op zijn oude dag aangezien je toch geen 3e keeper gaat gebruiken)

----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 16-05-2008 om 12:23:30
Kuijt zou ik zelf basis zetten. Kuijt, Sneijder en Van Persie achter Van Nistelrooy lijkt me erg sterk. Vennegoor zou ik wel meenemen en denk ik Afellay laten afvallen. We hebben genoeg van dat soort spelers.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 16-05-2008 om 12:24:13
Timmer, Landzaat en Vennegoor. Breekijzers zijn kut. Wat is dat nou ook voor term voor een voetballer.. En Sander Boschker gun ik het wel hehe..

Of Mathijsen nie mee, waardeloze verdediger.

Hij kan ook es gek doen en 2 keepers meenemen hehe, of is dat tegen de regelementen?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 12:24:28
haha jongen. Vennegoor heb je álles aan. Laatste 10 minuten als je 1-0 achterstaat en 1 keer moet scoren doe je Lange Jan erin en pompen die ballen maar. Hij is daar al een paar keer succesvol in geweest. Kuyt speelt inderdaad goed de laatste tijd maar ik zie in hem geen pinchitter en omdat hij toch waarschijnlijk wissel zal staan heb je meer aan Babel (die brengt wat extra's als je hem erin brengt) Kuyt is een speler voor de basis maar daar komt hij nou eenmaal niet te staan met dit systeem.
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 16-05-2008 om 12:24:53
hahaha babel overschat das echt bullshit die kerel heeft zichzelf zo goed ontwikkeld die moet je zeker meenemen. De zeeuw zou inderdaad af kunnen vallen. Motivatie achter stekelenburg slaat als ene lul op een drumstel. Het gaat er niet om dat het leuk voor die gast is om op een eindtoernooi te spelen, het gaat om de beste spelers meenemen die de beker naar binnen moeten slepen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 12:26:24
Quote:
Nickert schreef op 16-05-2008 @ 12:23
Kuijt zou ik zelf basis zetten. Kuijt, Sneijder en Van Persie achter Van Nistelrooy lijkt me erg sterk. Vennegoor zou ik wel meenemen en denk ik Afellay laten afvallen. We hebben genoeg van dat soort spelers.


Ik vind dit ook wel wijze woorden opzich, kan ik me ook in vinden
----------------------------------------
beng!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 16-05-2008 om 12:27:27
Vennegoor idd duidelijk wel meenemen. Gewoon voorin zetten en hoge ballen spelen, hij heeft ze altijd.

Ik hoop ook dat Boulahrouz weer een beetje z'n oude niveau gaat halen. Dan kan hij samen met Heitinga of Ooijer een redelijk goed centraal duo vormen.

Ik zou Boschker, Mathijsen en Landzaat laten afvallen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 12:28:35 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 16-05-2008 om 12:27:50
Quote:
mixxman schreef op 16-05-2008 @ 12:24
hahaha babel overschat das echt bullshit die kerel heeft zichzelf zo goed ontwikkeld die moet je zeker meenemen. De zeeuw zou inderdaad af kunnen vallen. Motivatie achter stekelenburg slaat als ene lul op een drumstel. Het gaat er niet om dat het leuk voor die gast is om op een eindtoernooi te spelen, het gaat om de beste spelers meenemen die de beker naar binnen moeten slepen.


ik zou timmer 2e doelman maken en een 3e gebruik je niet dus...

Babel vind ik wel degelijk overschat, volop veel balverlies slechte aanname, wel erg snel maar daar houdt het dan ook wel op.
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 16-05-2008 om 12:27:55
Quote:
Gaucho schreef op 16-05-2008 @ 12:24
haha jongen. Vennegoor heb je álles aan. Laatste 10 minuten als je 1-0 achterstaat en 1 keer moet scoren doe je Lange Jan erin en pompen die ballen maar. Hij is daar al een paar keer succesvol in geweest. Kuyt speelt inderdaad goed de laatste tijd maar ik zie in hem geen pinchitter en omdat hij toch waarschijnlijk wissel zal staan heb je meer aan Babel (die brengt wat extra's als je hem erin brengt) Kuyt is een speler voor de basis maar daar komt hij nou eenmaal niet te staan met dit systeem.


Dat zou ik niet te snel zeggen dat kuyt niet in de bassis kom te staan maar goed we zullen zien. Vind trouwens wat je over vennegoor zet gewoon bullshit hoor. Van dat kansloze naar voren pompen en alle ballen op hem gaat nergens over. Je kan beter gewoon beheerst goede aanvallen proberen op te zetten en in de laatste minuut eventueel een bal naar voren pompen. Met zo'n goede voorhoede ga je toch niet uit van de kwaliteiten van een speler als vennegoor...


@lay-on denk niet dat jij veel wedstrijden van babel hebt gezien dit seizoen. En als je dat wel hebt gedaan en je vind zn snelheid zijn enige pluspunt dan heb je er geen kijk op ben ik bang.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 12:32:36 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 16-05-2008 om 12:34:32
Babel moet mee al is het alleen maar om nog een rechtsbuiten te hebben naast Robben. Daarnaast is het ook gewoon een goede voetballer geworden bij Liverloop.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 12:37:37
Babel is fokking dreigend + met hem kun je op de counter gaan voetballen. (Kijk naar Liverpool Arsenal in de CL, daar werd ook volop van Babel gebruik gemaakt, lange bal, Babel weg en goal). Verder voor diegene die zegt dat Timmer 2e doelman moet worden . Timmer draait een kutseizoen en is over zijn top heen, heeft de kans gehad in Oranje maar faalde hopeloos. Stekelenburg daarentegen draait een goed seizoen en is de toekomst van de Nederlandse keepers
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 16-05-2008 om 12:38:44
zie babel liever vanaf links en van persie vanaf rechts
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 16-05-2008 om 12:40:53
Timmer draait bij Feyenoord een erg goed seizoen maar Stekelenburg is gewoon beter.
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 16-05-2008 om 12:42:01
@ mixxman, 1 wedstrijd , speelde die dan ook echt kut

tuurlijk hij is niet slecht anders zat hij niet bij liverpool, maar hij is gewoon niet zo goed als iedereen beweert, vond ik bij Ajax al niet, vond ik niet toen die verkocht werd ( voor belachelijk veel geld )en vind ik nog steeds niet,

nee , ik selecteer Hans van de Haar nog liever...

-edit- @ gaucho, ja das toch op snelheid dan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 12:42:59 ]

----------------------------------------
De dandy van die rapshit
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 16-05-2008 om 12:44:45
hehe tja ik vind dat iemand die 1 wedstrijd ziet van een voetballer er niks zinnigs over kan zeggen. Babel heeft zich geweldig ontwikkeld en persoonlijk maakt het mij geen flikker uit of hij of robben in de basis staat.

ja maar lay-on babel beschikt wel degelijk over techniek hoor. En wat denk je van zijn schot?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 12:46:11 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 12:46:29
ja maar dat heeft voor de rest niemand in de selectie, behalve Robben misschien. Babel is zo explosief dat je bij een voorsprong van 2-0 achteruit kunt leunen en lange ballen kunt gaan spelen op Babel, met zijn snelheid weet hij daar wel raad mee. Je moet op dit soort toernooien spelers meenemen met verschillende kwaliteiten zodat je bij elke situeatie iemand kan inzetten. Het heeft geen nut om 2 Babels mee te nemen bij wijze van spreke
----------------------------------------
beng!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 16-05-2008 om 12:46:45
Robben vind ik wel veel beter als Babel.

Wat ik ook wel zie zitten is Heitinga naast Gio op het middenveld.
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 16-05-2008 om 12:47:04
@ mixxman

ben idd niet zo van het buitenlandse voetbal kijken maar heb hem toch de nodige jaartjes eredivisie zien ballen, lijkt me niet dat je in een jaar heel veel kan verranderen, maar het klopt ben niet al te goed ingelicht ofzo

noem me is buiten zijn snelheid wat andere goede eigenschappen van die gozer?

hehe je edite voor mij , vind ze techniek niet zo, veel balletjes van ze voet laten springen.

en zijn schot? van de 30 schoten gaan er 27 naast/over en heb je 1 wereldgoal ( bal moet ook echt in het uiterste hoekje dan)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 12:50:02 ]

----------------------------------------
De dandy van die rapshit
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 16-05-2008 om 12:48:09
nah nickert dan wordt onze defensie wel een stuk minder en die is al kut dus dat zou ik zeker niet doen.


das onzin hij heeft echt wel een degelijk schot hoor en daarbij is die doelgericht hij kan met een verdediger in zn rug zomaar kort draaien en er een gevaarlijk schot uitpersen. Daarnaast is die dus explosief en zorgt ie constant voor dreiging.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 12:51:55 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 12:52:13
Heitinga is de enige fatsoenlijke verdediger die we hebben dus mooi laten staan. Volgend WK hebben we Van der Wiel en Marcellis erbij gok ik.

@ Lay-on, van Babel gaat gewoon superveel dreiging uit, dat is ook een pluspunt
----------------------------------------
beng!
Mutz
Gepost door Mutz op vrijdag 16-05-2008 om 12:57:46
waarom 4 keepers mee??!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 16-05-2008 om 12:58:48
er vallen nog spelers af....
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 16-05-2008 om 13:02:33
ja tuurlijk is babel retesnel (als E en L) dat ontken ik ook niet maar van alle geselecteerde spitsen gaat dreiging uit, ieder op zijn eigen manier, babel vind ik dan de minste, of het is iig niet mijn type voetballer, denk ook niet dat we het eens gaan worden verder

-edit- hou persoonlijk meer van die houtje-touwtje-voetballers , Martin Drent dat was een beest!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 13:04:45 ]

----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 13:16:53
oo, op die manier! Ik denk dat we dan met dit team Europees kampioen worden:

-- Brian van Loo --
Danny Buijs -- Greene -- Van Steensel -- Mark Looms
Lindenbergh -- Rob Maas -- Purrel Frankel
Rossini -- Martin Drent -- Rick Hoogendorp
Goeie voetballende ploeg dacht ik zo, degelijke verdediging met veel snelheid en scorend vermogen.
Oja, en Aad de Mos mee als Bondscoach
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 13:17:41 ]

----------------------------------------
beng!
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 16-05-2008 om 13:24:34
vind ik persoonlijk een dope elftal ja , maar dat is smaak
goed zijn ze niet bepaald ( behalve Van Loo) nee je hebt ook goede houtje touwtje spelers als crouch ofzo, van hooijdonk buiten ze vrijetrappen, jan koller, vind ik gewoon leukere spelers amar nogmaals dat is smaak

viel me tegen dat je bosschaart niet op links had trouwens
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 16-05-2008 om 13:27:21
rossini is geen nederlander toch}?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 16-05-2008 om 13:28:44
ja, haha het is nog best lastig uit je hoofd. Bosschaart hoort er zeker in ja maar goed Crouch,Hooijdonk(in zijn goeie jaren) en Koller (ook in zijn goeie jaren) waren/zijn toch echt topspelers, Martin Drent daarentegen haha. Maar wel mooi dat je van zulk soort voetballers houdt. Ik hou juist van het tegenovergestelde (bewegelijke spelers met een actie, die het publiek vermaken) zoals C.Ronaldo,Ronaldinho en om landelijke voorbeelden te noemen, Suarez en Sulejmani

@ MuSS, is dat dan toch een Belg? ik zat al te twijfelen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 13:29:29 ]

----------------------------------------
beng!
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 16-05-2008 om 13:33:27
Martin drent heeft feyenoord nog eens de das omgedaan met 2 goals als invaller, in de kuip nota bene , lobje over de keeper alles, ja waar jij van houdt vind ik altijd zulke lichtgewicht voetballers ( postuur hè, niet kwalitatief) net zoals ambrabat affelay enzo, en die nieuwe van feyenoord die van twente komt , goede spelers verder.

maar geef mij patrick pothuizen maar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 13:34:17 ]

----------------------------------------
De dandy van die rapshit
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 16-05-2008 om 13:55:41
Giuseppe Rossini (Bari (Italië, 23 augustus 1986) is een Belgisch profvoetballer die anno 2007 uitkomt voor eredivisionist FC Utrecht. Hij speelt doorgaans in de spits.


wiki is je vriend
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 16-05-2008 om 16:17:14
Vennegoor hoeft nie mee, sowieso is een breekijzer kansloos. Wat mixxman zegt.. Ik bedoel, zoveel briljante spitsen en dan een breekijzer nodig hebben.. Ik vind Vennegoor een prima voetballer maar voor dit doel hoef je em nie mee te nemen. Zet dan Babel of Heitinga centraal voorin in de laatste 10 minuten ofzo hehe.

En Babel moet sowieso mee, die heeft zich inderdaad verder ontwikkelt. Was al goed, en heeft ze top ook nog nie bereikt. Altijd dreiging, en al gaat nie elk schot erin, hij creert wel kansen. Plus je moet er rekening mee houden dat Robben een tackeltje krijgt van Materazzi en de rest van het toernooi nie meer kan spelen..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 16-05-2008 om 17:06:35
Er moeten er nog 3 af, waaronder een keeper.

Timmer eraf + 2 veldspelers. Je hebt 7 verdedigers, die heb je nodig. 8 middenvelders, 8 aanvallers. Logisch om er van allebei 1 af te halen. Nigel de Jong & Ryan Babel.

edit:

http://www.filecabi.net/video/The_most_stupid_goalkeeper_ever.html
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 17:08:26 ]
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 16-05-2008 om 22:37:52
zullen we even elkaars ideale opstelling delen?

------------ V. d. Sar ------------
--Ooijer-Hei-Boula-deCler--
------demy-------Gio------------
-v. Persie-Sneijder--Robben
-----------V. Nistel----------------

ik vind het heel jammer van v bommel, die had ik heel graag gezien ipv demy mja. En verder zie ik op het moment Huntelaar misschien
wel liever, die kerel is echt doeltreffend en in vorm.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 17-05-2008 om 00:01:31
In die opstelling kan ik me ook wel vinden of 4-4-2 met Huntelaar naast Van Nistelrooij. en dan Sneijder op midlinks met V Persie a;s aanvallende middenvelder. Idd jammer van de Zeeuw....van bommel hoort er wel bij, en blijf balen van seedorf.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zaterdag 17-05-2008 om 00:21:06
v persie staat overigens wel rechts bij mij zie ik nu waar die dus niet op zijn best is, misschien sneijder en v persie dus omwisselen en dan v persie een stukkie naar voren achter v nistelrooy.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 17-05-2008 om 13:44:22
Belachelijk dat jullie van der Vaart nie mee laten doen..

------------------- V. d. Sar ----------------------
---Ooijer------Hei-----Boula------deCler---
-----------------------Gio--------------------------
-v. Persie--Sneijder--V.d.Vaart--Robben-
--------------------V. Nistel-----------------------

Zo zie ik em graag, 4-1-4-1, met van Persie en Robben dan als vleugelaanvallers.

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 17-05-2008 om 13:52:17
als je zo speelt tegen toplanden Dodo, dan kan je minimaal 2 tegengoals per wedstrijd verwachten. Je hebt totaal geen balans op het middenveld. Mijn opstelling zou zo zijn (ervan uitgaande dat Seedorf+Bommel niet meedoen)

----------------------------------------Van der Sar--------------------------------------------
Melchiot --------------- Heitinga ---------------------Bouhlarouz -------------- De Cler

-------------------------- De Zeeuw --------------- Engelaar ---------------------------------

---------------Sneijder --------------------------------------------Van der Vaart------------
----------------------------------------Van Persie------------------------------------------------
---------------------------------------Van Nistelrooy -------------------------------------------
----------------------------------------
beng!
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op zaterdag 17-05-2008 om 13:57:18
dikke word naar Engelaar ipv van Bronckhorst. is gewoon fysiek veel sterker dat zul je nodig hebben tegen Frankrijk en Italie
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0206 sec.