Index / [arch] Eredivisie Audio / | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ok een nieuw iets, het idee is iedereen mag een disstrack uploaden in dit topic, maakt niet uit naar wie, moet wel iemand zijn die audio maakt en kan replyen. als diegene niet replyed dan heb je een punt, als je wint heb je 2 punten als je verliest 0 punten, als je niet replyed 1 min punt niemand hoeft zich in te schrijven, en iedereen die audio maakt is automatisch een doelwit voor anderen! dus wees de andere voor en maak snel een disstrack, en als je slim bent doe je dat naar 3 personen. je kan ook als crew een track maken, je groep telt dan gewoon en niet ieder appart van elkaar, alleen als je gedist word als individu mag je alleen trug reageren, maar ook weer als crew. je mag je track hier gewoon uploaden, het liefst soundclick. als er vragen zijn hoor ik het, peace en succes [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2008 @ 10:40:36 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Hoe wack je shit ook is je krijgt toch een punt? Sorry maar dat vind ik een vreemde opzet. Als je alleen punten krijgt voor het droppen is toch al het hele competitie element weg? Dat gaat nooit werken lijkt me ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
en er zullen alleen maar dezelfde mensen droppen ---------------------------------------- niet | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Haha dit is echt een lauw idee, ik ken wel een grappig slachtoffer. De puntenregeling kan idd wel anders. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat als je echt buitengewoon wack dropt de andere juist meer zin krijgen een dikke distrack te maken omdat ze meer punten hebben waarop ze je kunnen pakken. | ||
![]() | ![]() |
nou als het wack is is het toch geen probleem voor de ander om iets te droppen, zoiezo kunnen regels nog aangepast worden, verzin dit ook maar terplekken hoor haha, anders doen we dat als de ander reageerd dat er dan gestemt gaat worden, en als de ander niet dropt je een punt krijgt ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja dat is wel zo, maar de beste battlecat hoeft met deze puntentelling niet boven aan te komen. Lijkt me inderdaad beter als er dan gestemd wordt. Je zou ook gewoon wat vaste voters kunnen aanstellen ofzo, maar ja dan moet je wel mensen hebben die dat willen doen. Met votes kan je ook niet tot dit topic beperkt blijven dat wordt veel te onoverzichtelijk. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
ok alle eredivisie moderators voten en zijn dus jury! laat het droppen beginnen!! als mensen nog wat regeltjes missen zeg het maar, is dit een goede punten telling? als je wint krijg je voor ieder gedisste persoon 1 punt (in totaal 3 dus) als je niet reageerd krijg je 1 min punt, ookal wil je er niks mee te maken hebben, de winnaar krijgt dan 1 punt als je verliest gebeurd er niks, krijg je geen min punten en geen plus punten [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2008 @ 10:32:39 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Misschien sam zou je kunnen doen wanneer beiden reageren dat de winnaar 2 punten krijgt en dat wanneer er door 1 iemand niet wordt gereageerd je 1 punt krijgt. Zo wordt je beter beloont om tegen tegenstanders te droppen waarvan je weet dat ze waarschijnlijk wel terug zullen droppen. Goed idee trouwens om alle eredivisie moderators te laten voten dat is ook een goed idee voor kadee en wezel bij de topicalkings om gezeik over votes te voorkomen. Misschien moet het daar wel iets worden utigebreid vanwege de grote van het toernooi. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
ok is goed dan doen we het zo! en ik wil ook wel voten bij andere eredivisie topics, moeten ze mij ff pmen waar enzo ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 07-05-2008 @ 10:22 ik ken wel een grappig slachtoffer. ik schop je he ![]() ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
haha ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
voor de duidelijkheid, iedereen kan dus droppen wanneer hij wil ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Leuk idee. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou er wel voor zorgen dat de moderators ook iedereen die gedisst wordt even dat melden aan diegene, anders weet je het niet en kun je niet replyen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ja klopt dat is wel een goede, dat doen we! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ey maar hoe zit het dan met het toernooi? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
nou niemand dropt he, dus schijt aan het toernooi ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
k ga nog wel wat schrijven hiervoor hehe | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
En als je nu 2 mensen disst krijg je dan 2/4 punten? | ||
![]() | ![]() |
precies, als die 2 mensen niet reageren op jou 2, en als ze dat wel doen en je wint allebij krijg je er 4 ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
ik bedoel trouwens wel in 1 track he..ff voor de duidelijkheid. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
minstens 16 lines? per se nederlands? dead line op de reactie? ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
volgens mij staat er in de regels, 3 mensen max in 1 track, track mag zolang zijn als je wilt daar zijn verder geen regels aan verbonden, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
je hebt op geeneen vraag antwoord gegeven, MINSTENS 16? anders kn je gwn 4 of 8 lines droppen en dat telt dan als reactie op een 16, lijkt me wack [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2008 @ 19:02:50 ] ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
als jij 4 of 8 bars een track vind moet je dat doen, als je echt denkt dat 4 of 8 van jou genoeg zijn om te winnen moet je er 4 droppen, en bigfoot Quote: track mag zolang zijn als je wilt daar zijn verder geen regels aan verbonden, dat is een antwoord op al je vragen toch? [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2008 @ 19:05:37 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ik ga gewoon allemaal tekst cats dissen, aaah niemand disst terug ? Punteuh !! edit ow jammer dat had je al doorzien dat iemand zoiets grappigs ging doen, dan trek ik me weer terug [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2008 @ 19:06:37 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 07-05-2008 @ 09:57 moet wel iemand zijn die audio maakt en kan replyen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: het idee is iedereen mag een disstrack uploaden in dit topic, maakt niet uit naar wie, moet wel iemand zijn die audio maakt en kan replyen. ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
per se nederlands? dead line op de reactie? ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
pff geen regels betekend geen regels, al doe je het in het chinees, en zeg je 2 woorden, als jij denkt daar mee te winnen doen, en anders maak je gewoon een track met intro outro refrein en 2 coupletjes, deadline reactie 2 weken staat in de regels [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2008 @ 19:08:49 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Dikke battle's hoor! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Gaat hier niemand aan mee doen? | ||
![]() | ![]() |
jawel heb al paar mensen over horen praten, gaat zoiezo deze of volgende week wat gedropt worden door 1 iemand die mij mailde, rest is ook welkom natuurlijk!! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
wil ook wel mee doen opzich | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
mischien dat ik ook nog wel eens wat drop ofzo ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
ok ja iedereen was eerst heel enthausiast maar nu lijkt het of iedereen bang is om te droppen haha ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ja njah ik vind het jammer dat het zo moet, dat die hele eredivisie vast loopt telkens. eigenlijk heb ik liever gewone battles tegen elkaar dan dit, mjah als het niet anders is. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
ja ik ga binnekort weer beginnen met een toernooi, weekbattles ga ik zoiezo niet doen want dat is voor mij te veel werk terwijl niemand dropt, een toernooi gaat er weer aankomen, crewtoernooi en een solotoernooi deze laat ik open want er kunnen leuke battles uit ontstaan en beefs kunnen op een 'aardige' manier worden uitgevochten ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 09-06-2008 @ 20:40 ja ik ga binnekort weer beginnen met een toernooi, weekbattles ga ik zoiezo niet doen want dat is voor mij te veel werk terwijl niemand dropt, een toernooi gaat er weer aankomen, crewtoernooi en een solotoernooi deze laat ik open want er kunnen leuke battles uit ontstaan en beefs kunnen op een 'aardige' manier worden uitgevochten bigsam khad nog een paar ideetjes voor een toernooi, spreek me aan op msn. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Po Po nieuw toernooi gek ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
doe ik straks ok, ![]() zit nu in de radioshow en daarna voetbal checken! zoiezo moet ik je spreken voor een beat! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
038-schoorsteen Who ever gives a fuck, gets fucked in the rear |
![]() | ![]() |
ik ga ok droppen ![]() | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie beloven mij een Venco-fabriek, maar ik heb nog geen drop gezien. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik weet al wie ik ga dissen @mixx zorg effe dat je in het moderator gedeelte kan om op en aanmerkingen te droppen, staat een beetje raar als alles steeds blauw is enzo... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Index / [arch] Eredivisie Audio / |