Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op woensdag 07-05-2008 om 16:23:21
Ja hoor, zjost zoekt weer een presentator/trice.

Zijn hier native engelse mensen op het forum (dus mensen die engels als moedertaal hebben) die het zien zitten een screening te doen voor een gaming programma. Word goed betaald en is maar 1dagje in de week.
De opnames zijn in gorinchem.

Lijkt je dit wat of ken je iemand anders die dit ziet zitten. PM me ff.

Nog vragen?
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 07-05-2008 om 16:25:33
Kan je niet beter gewoon ff naar een uitzendbureau ofzo stappen? Ik bedoel zo moeilijk moet het toch niet zijn om een persoon te vinden die goed engels spreekt en die dat baantje wel wil. Denk dat je beter buiten dit forum kan zoeken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op woensdag 07-05-2008 om 16:30:11
Ik zoek gewoon overal. Voor je het weet mis je een talent. Bij een talenten bureau betaal je nog een bedrag boven op de persoon die je zoekt. Als je zelf iemand vind scheelt dat honderden a duizenden euries.
Maar heb wel al contact me die bureau's en anderen. Vind het leuker om zelf iemand te vinden, vooral iemand die talent heeft maar geen ervaring.

Don't be shy en reageer
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 07-05-2008 om 16:31:39
uitzendbureau's zijn kankerduur.

Ik zou ff een advertentie op een internationale school of school met internationale opleidingen hangen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op woensdag 07-05-2008 om 16:34:46
Thx Muss
Dat ga ik ook doen, laatste presentatietalent vond ik ook op een universiteit.
Lopen daar gewoon veel slimme mensen die makkelijk hun teksten kunnen onthouden en ook kunnen artuculeren. En ze hebben vaak veel tijd over.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 07-05-2008 om 16:37:13
ja als je ff een advertentie inelkaar zet kan ik er opzich ook wel een paar op het university college in utrecht hangen. Daar stikt het van buitenlandse studenten die goed zijn in engels en kom er toch 1x per week.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2008 @ 16:37:49 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op woensdag 07-05-2008 om 16:41:31
thx mixx
kan ik je vanaaf dan gewoon een tekstje of word doc PMen en dat jij die daar ophangt?
Zou echt gruwelijk zijn als je dat wil doen.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 07-05-2008 om 16:45:49
ja das prima. Hang ik er ook wel 1 bij de bibliotheek op het prikbord dan krijg je vast wel wat reacties denk ik. Maar hang het dan volgende week bij het uc want daar ben ik alleen op dinsdag.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 07-05-2008 om 16:48:17
ik zou ook wat in gorinchem zoeken (weet niet waar het ligt, als het bij utrecht ligt maakt het niet uit) want je moet de drempel natuurlijk beetje laag houden.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op woensdag 07-05-2008 om 16:53:24
Ik denk dat mensen voor het bedrag wel een stukje willen reizen. En krijgen ook de reiskosten. Gorinchem is 30KM van Utrecht, Rotterdam en Breda. Er word ook een advertentie in Rdam op gehangen.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.