Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
killer-flow
Without beat, There\'s no life
Gepost door killer-flow op woensdag 07-05-2008 om 18:46:51
Heey peepz!

Ik ben een beginnend beatcreator en heb hier en daar wat instrumentals gemaakt.

Ik wilde jullie vragen wat jullie er tot nu toe van vonden en ik hoop op kritiek zodat ik hier en daar me eigen kan verbeteren en kan doorgroeien.

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=833267

Dat is een nummer van aantal dagen geleden, best rustige beat.
Wat ik van jullie wil weten, is het te gebruiken in een track, wat vindt je de positieve dingen en de negatieve...
en wat raad je me aan om in de toekomst meer mee bezig te zijn?

Equipment: Reason 4.0

Thnx!
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 07-05-2008 om 19:13:18
Ik vind het vooral een saaie track/loop.
Ik mis ook een bassline en vooral breaks/opbouw,het blijft maar doorgaan,
De stiltes vind ik ook niet zo lekker klinken en het lijkt ernet op of de sample of beat eerder/later begint..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
killer-flow
Without beat, There\'s no life
Gepost door killer-flow op woensdag 07-05-2008 om 23:27:46
Oke thnx daarvoor, ik zal een nieuwe maken en deze hier plaatsen misschien dat die beter is..thnx voor je post!
Majesty Gepost door Majesty op donderdag 08-05-2008 om 15:39:37
Beetje eentonig deze ja.
Drum pattern vind ik niet veel aan en de scratches passen er niet echt bij vind ik.
Met deze sample kan het wel een dope track worden.
----------------------------------------
Majesty Beats
Hankie
ZVM
Gepost door Hankie op donderdag 08-05-2008 om 16:30:26
beat klink opzich wel oke, alleen die draaitafel shit kan egt niet
----------------------------------------
Zware Van Melle
killer-flow
Without beat, There\'s no life
Gepost door killer-flow op donderdag 08-05-2008 om 18:52:11
thnx voor de comments.. ik heb nogmaals geprobeerd het beste van de track te maken en dan deze geupdate..dus check mn soundclick nogmaals en vertel of het een verbetering is en of wat je er nu van vindt.

heb tot nu toe iig veel aan de comments gehad thnx daarvoor!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2008 @ 19:53:58 ]
killer-flow
Without beat, There\'s no life
Gepost door killer-flow op dinsdag 13-05-2008 om 01:05:19
Sorry voor de dubbelpost, maar inmiddels veel bijgeleerd en een snippet gemaakt van een nieuwe misschien toekomstige track genaamt alcoholic.

wederom te beluisteren via

http://www.soundclick.com/rflowrecords
Beatmakerzondernaam
Hardcore leeft
Gepost door Beatmakerzondernaam op dinsdag 13-05-2008 om 22:17:53
Tja, ik ben zelf een Reason gebruiker, maar ik gebruik al een tijdje geen melo's meer uit de dr. rex computer, dat vind ik eigenlijk een beetje sneu.. sorry
----------------------------------------
Hardcore leeft
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 13-05-2008 om 22:39:22
die alcoholic snippet is best nog aight. Maar je moet al je samples/geluiden beter op elkaar afstemmen. Ik heb geen idee hoe je dit doet, ben geen beatmaker, maar die alcoholic kan dope worden als je er nog wat werk insteekt.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
killer-flow
Without beat, There\'s no life
Gepost door killer-flow op dinsdag 20-05-2008 om 00:37:34
Quote:
Beatmakerzondernaam schreef op 13-05-2008 @ 22:17
Tja, ik ben zelf een Reason gebruiker, maar ik gebruik al een tijdje geen melo's meer uit de dr. rex computer, dat vind ik eigenlijk een beetje sneu.. sorry
nee vond ik zelf ook idd, maar heb nog niet uitgevonden hoe je eigen samples erin krijgt.. zodra ik dat weet worden de beats wel beter.

Quote:
Xflipit schreef op 13-05-2008 @ 22:39
die alcoholic snippet is best nog aight. Maar je moet al je samples/geluiden beter op elkaar afstemmen. Ik heb geen idee hoe je dit doet, ben geen beatmaker, maar die alcoholic kan dope worden als je er nog wat werk insteekt.

ik ben er inderdaad nog mee bezig, hij is al veel verder op dit moment, maar een vriend van me is bezig met zn mixtape en daar komt die beat waarschijnlijk op dus vandaar dat nieuwe en volledige versie er nog niet op staat..

greetz!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2008 @ 00:38:56 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.