Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op vrijdag 09-05-2008 om 01:05:50
Heuj,

Ik ben nog steeds bezig met die andere moody piano beat, dat gitaarding wat ik erin wil hebben, neemt toch wat meer tijd in beslag dan ik dacht.. Na een avondje produceren heb ik weer een piano (based) beatje in elkaar geflanst.
















Enjoy!
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 09-05-2008 om 08:09:02
Fijne sfeer BC.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 09-05-2008 om 09:17:26
chill man.. egt dope zoals gewoonlijk

props voor je zoals altijd
----------------------------------------
niet
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op vrijdag 09-05-2008 om 10:37:10
heren, bedankt weer
Juudet
Klein maar fijn.
Gepost door Juudet op vrijdag 09-05-2008 om 10:46:37
Echt weer lekkere beat, ik kan niks anders zeggen!
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op vrijdag 09-05-2008 om 15:17:50
Ah.. dankjewel.. hoe ver ben je met je tekst?
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 09-05-2008 om 15:37:45
Ik vind de overgang van puur instrumentaal naar de gehele beat een beetje raar lopen.

Verder klinkt de beat erg sfeervol en proffesioneel.
s0nny
sehee
Gepost door s0nny op vrijdag 09-05-2008 om 17:48:41
soo deze beat is aan gek ahah

dope werk man!
Pi_tr
Gepost door Pi_tr op vrijdag 09-05-2008 om 18:27:07
Ja nicenicenice (Y)
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 09-05-2008 om 18:41:27
Pfff, wat een kutzooi, ben ik mijn bericht aan het typen klik ik per ongeluk op een andere link. Hier kom ik dan weer aan, iets beknopter alleen haha.

Klinkt nice man. Die baslijn past echt perfect bij de rest [niet dat hij echt heel bijzonder is, maar toch]. Track zit goed in elkaar, heb alleen mijn bedenkingen bij de drumbeat. Voor mijn gevoel staat hij een beetje los van de beat. Niet zozeer mix-technisch gezien, maar ook qua sfeer/gevoel. Lekker zweverig weer, maar misschien begrijp je wat ik bedoel, hehe. Maar vette beat dus.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op vrijdag 09-05-2008 om 19:09:43
danku danku..

@ dobleye; denk dat ik weet wat je bedoeld.. weet alleen niet hoe ik dat kan veranderen, dan misschien andere kicks te gebruiken. Het ritme kenmerkt de hele track wel en heeft daardoor ook wel enige drive.. dus het enige dat ik dan kan aanpassen is de inhoud.. ik ga er nog wel even mee spelen.. thnx again mate!
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op vrijdag 09-05-2008 om 19:12:54
Heerlijke melodielijn ouwe! Fijne beat voor de donkere nachten vol whiskey en liefdesverdriet!
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 09-05-2008 om 21:38:16
De drums zijn een voorgefrabiceerd loopje? Ik heb dezelfde liggen namelijk, letterlijk als ik me niet vergis.
namelijk:














Iets anders afgemixed (dat van mij gewoon niet), maar is volgens mij hetzelfde?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2008 @ 21:46:52 ]

----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op vrijdag 09-05-2008 om 21:53:49
drums waren een loopje totdat ik ze door de slicer heenhaalde en zowel kick, snare als hats op een andere plaats neerzette.. doe ik trouwens wel vaker, van die standaard loopdingen gebruiken, ze dan door de slicer heenhalen en dan anders arrangeren.. vooral de kicks als als de snares die daarin zitten zijn altijd erg fijntjes.. beetje her en der layeren.. hoop compressie dr op en klaar weer.. volgens mij hebben wij dan dezelfde pack?
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 09-05-2008 om 21:57:17
drums moet je niet infaden joh. gewoon op een bepaald moment die snare erin knallen en dan starten. begin zonder is natuurlijk wel zo mooi zonder drums.
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op vrijdag 09-05-2008 om 22:02:28
Ik vind het altijd erg lastig om de overgang te maken van instrumentaal naar de uiteindelijke beat.. dus dan maar een 8 bars fade-in met een lichte kick.. als ik dat weglaat, of spontaan de snare laat beginnen.. klonk het nogal abrupt.. hoe zou jij het doen?
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 10-05-2008 om 13:20:00
Zoveel anders heb je de snare en kick volgens mij niet neergezet maar goed, vind het een vrij saaie beat, er zit geen soul in.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.