Index / Drop je eigen audio / | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
Ik heb even een demo gemaakt, wou ff weten wat jullie ervan vinden http://www.2shared.com/file/3267701/37176fbb/demo_inigo.html | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
haha wat zeg je nou over vijvers en stenen? | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
zou het mischien helpen als ik er de lyrics bij zet?? | ||
![]() | ![]() |
uhuh, en t zijn wel erg weinig lines man | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
Gooi een paar stenen in de vijver Omte kijken wat ik in mijn leven kan krijgen het leven net een steen die je opkunt tillen Mijn leven net een vijver stenen zijn belevenissen En mijn lyrics zijn mijn hyroglieven Dus mijn leven is zo gebouwd als een pyramide was maar mijn eerste audio weet ik veel hoelang een demo is [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2008 @ 22:04:34 ] | ||
![]() | ![]() |
nouja, hoeveel je kwijt wilt.. als dit alles is wat je wlit melden dis dat vrij weinig. Verder heeft je tekst vrij weinig inhoud.. je probeerd mooie vergelijkingen te maken maar ze slaan allen de plank mis. Probeer ook wat duidelijker te articuleren en rap alsof je het leuk vind hehe, als je me snapt tenmisnte. Het geheel is wat monotoom | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
Aight thx man, ik ga er aan werken ![]() maar wat is er dan fout aan die verglijkingen [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2008 @ 22:42:54 ] | ||
Majesty | ![]() | ![]() |
Quote: MC-Jaq schreef op 09-05-2008 @ 22:02 En mijn lyrics zijn mijn hyroglieven Dus mijn leven is zo gebouwd als een pyramide Teveel naar Winne geluisterd? | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
Ja blijkbaar maar BEGRIJP ME NIET VERKEERD [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2008 @ 22:49:07 ] | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
ik wil dat jij dit zieeeeet ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 09-05-2008 @ 22:51 ik wil dat jij dit zieeeeet ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2008 @ 23:02:26 ] | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Majesty schreef op 09-05-2008 @ 22:37 (...) Teveel naar Winne geluisterd? haha inderdaad | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
meer feeds mischien?? | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Tja,wat valt er te feeden,het zijn 6 zinnen.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
opname kwaliteit , de beat mijn flow | ||
TTomba wat dan? |
![]() | ![]() |
Gooi een paar munten in de vijver Omte kijken of ik wat geluk in mijn leven kan krijgen Mijn leven net een steen die je opkunt tillen gooien, vliegen en raken doen ze mijn zinnen. En mijn lyrics zijn mijn hyroglieven meer wijsheid dan op de muren van een pyramide Kijk naar deze text vriend. Al had je een te zieke flow die text van jouw.. ja.. klap gewoon een jonko ga in een park zitte en ga rappen gewoon rappen man.. fix die text sowieso ff en maak ff nieuwe shit met meer lines en zet het hier neer zodat als je text dan nog steeds niet goed is.. we in ieder geval feed kunnen geven op je flow. ---------------------------------------- Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
dat kan je niet zo maar nakken ![]() dat is bijna hetzelfde als: En mijn lyrics zijn mijn hyroglieven meer wijsheid dan op de muren van een pyramide alleen dan beter [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2008 @ 03:31:59 ] ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Majesty | ![]() | ![]() |
Quote: yayzus schreef op 11-05-2008 @ 03:30 dat kan je niet zo maar nakken ![]() dat is bijna hetzelfde als: En mijn lyrics zijn mijn hyroglieven meer wijsheid dan op de muren van een pyramide alleen dan beter ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
haha shit doe niet alsof die lines zo focking geniaal zijn, daar kan iedereen op komen, dat hoeft ie echt niet geript te hebben. Winne is natuurlijk de eerste die het verband legt tussen pyramides en hieroglieven en als het van winne af komt is het hard, want winne is een bekende rapper. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2008 @ 10:45:26 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Hij had het wel geript anders komt ie ook niet met, Ja blijkbaar maar BEGRIJP ME NIET VERKEERD ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
Jullie begrijpen me verkeerd ![]() Met BEGRIJP ME NIET VERKEERD bedoelde ik dat ik pas achter die winne dinges achterkwam toen jullie mij daar attend op maakten [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2008 @ 12:51:09 ] | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
maakt allemaal niet uit bro maar je moet echt nog oefenen doe je ding en draag die string ![]() | ||
TTomba wat dan? |
![]() | ![]() |
Quote: MOFO schreef op 11-05-2008 @ 12:57 maakt allemaal niet uit bro maar je moet echt nog oefenen doe je ding en draag die string ![]() mofo ![]() ---------------------------------------- Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man. | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
ey maar is mijn kwaliteit KUT want ik heb namelijk met een mic van 5euro die demo opgenomen Als Kut is ik ga nieuwe kopen ( zo'n dynamic ding ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2008 @ 16:02:56 ] | ||
![]() | ![]() |
hoor je zelf toch wel | ||
MC-Jaq MC-Jaq |
![]() | ![]() |
Ik hoor niks iritants daarom vraag ik jullie | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem helaas niet beter dan de eerste audio van Pascool ---------------------------------------- onderschrift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
fok op Chester ![]() @ de topic opener, je hoort zelf toch ook wel dat de kwaliteit veel beter kan, jij moet bepalen of het het wel waard is en zo ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Communist! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Rooie! ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Er is zojuist een pm naar Dap gestuurd met het verzoek om jou te bannen wegens kwetsende uitlatingen richting medemembers. Zou Pascool ook doen!! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |