Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /   [Pagina: 1 2 [3] ]
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op zondag 18-05-2008 om 21:49:37
*zucht* *KUCH*
----------------------------------------
niet
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 18-05-2008 om 21:52:01
leedvermaak is topvermaak

en no apo als k jou was zou ik niet meer gaan forummen
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op zondag 18-05-2008 om 21:54:00
thomas ik heb mn excusse aangeboden dus klaar er mee,
wil je me niet vergeven pech dan is entertainment ook een kunst
----------------------------------------
niet
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zondag 18-05-2008 om 21:54:42
Aight, dan even serieuze feed: Ik zou je even niet bezighouden met kills op een forum en wat voor reacties je krijgt
voor wat je dropt (je haalt immers ook zaken als je zusje erbij, nuff said). Beter ga je even dingen voor jezelf doen.
Dan hoef je je ook voor niemand te bewijzen met gebite shit. Good luck & have fun.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 21:55:04 ]

----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op zondag 18-05-2008 om 21:56:11
spirit ik doe mn best aight ik heb er achteraf kk veel spijt van net toen met die beat,
alsof het verleden zich blijft herhalen zulke shit zal ik niet weer doen,
ben veel dingen hiermee verloren
----------------------------------------
niet
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 18-05-2008 om 21:57:50
je internetcredibility?


@ hieronder, ja hej mag ik ook even heb 3 pagina's niet gereageerd hoppa
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 22:01:56 ]
aapje
Gepost door aapje op zondag 18-05-2008 om 21:58:01
ey hij zegt dat hij genoeg heeft gehad dus beter niet meer reageren. dat het dom is weten we nu allemaal wel, hem verder de grond in te trappen heeft geen nut.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 18-05-2008 om 22:00:30
Quote:
aapje schreef op 18-05-2008 @ 21:58
ey hij zegt dat hij genoeg heeft gehad dus beter niet meer reageren. dat het dom is weten we nu allemaal wel, hem verder de grond in te trappen heeft geen nut.


idd, nu is het wel weer leuk geweest
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
turbogladinfo
3e prijs winnaar Finale Oogst Hiphop 2007
Gepost door turbogladinfo op zondag 18-05-2008 om 22:22:48
Quote:
aprofourz schreef op 11-05-2008 @ 12:26
ook al is mijn tijd mineur het , dan maakt zij het maar zeur.

?


Mijn lyric "De Kracht om te Stralen" is (zonder mijn toestemming) totaal verkracht!!!!! En heb hem zeker niet gevraagd om deze lyric op dit medium te zetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de Turboglad en enige echte schrijver van de Lyric "De Kracht om te stralen" En niet voor een meid geschreven, maar voor mijn l vriendin uit Capelle aan de IJssel voor haar sweet sixteen Birthday Party.
Een vriend (Tom) (Hé Tom thanks a lot) van mij attendeerde mij op deze plagiaat.
Laat het duidelijk zijn de lyric is absoluut van mij en ik heb geen enkele regeling getroffen met D-Day, dat hij mijn tekst mag gebruiken en al helemaal niet onder zijn naam en al heeelemaaaal niet met de verkeerde woorden en non-gramaticale zinnen. Wat een shit in de slechte zin des Hiphops!!!!
Het is nl. niet "Maar zeur" maar het is "Majeur" "Het moet ook niet zijn "Ik zweer het bij mijn liefde" Maar ik zweer het bij Apollo dat mijn liefde oprecht is" En dan zie je een heel andere context. En zo zijn er nog heel veel andere woorden cq. zinnen fout.

Ik heb deze jongen ontmoet op 15 maart tijdens de Kunstbende in Zwolle, waar ik de 2e prijs had gewonnen. Hij bood mij een beat aan, waarbij ik wel 5 keer heb gevraagd of hij hem zelf heeft gemaakt! Ik heb schriftelijk bewijs dat hij dat zei dat hij hem had gemaakt. Ik mocht hem van hem gebruiken en dat hij mijn eigendom vanaf 25 maart is!

Vertrouwen is een groot goed en ik vraag mij nu ook af of zijn aangeboden beat bij de "Kracht om te stralen" wel authentiek is! Want als je nog niet weet wat majeur in de muziek betekent! En in deze track betekent het dat ik zoweinig tijd (mineur) heb in mijn leven, maar dat zij dat weer majeur maakt - dus mijn tijd aan haar als prioriteit (majeur( neem

Helaas is hij door de mand gevallen.
Maar dat is nog een discussie met hem en met mij! Ik zie hem aanstaande vrijdag En hij heeft veel uit leggen.

Het verbaast mij wel dat hij nog steeds blijft liegen om zijn eigen vege lijf te redden. Ik heb hem nooit de tekst gegeven.

Hij heeft hem nl. gewoon door te luisteren na geschreven vanaf mijn hyves. En tja de moeilijke woorden als -- majeur --- Aphrodite van de Liefde (Wat voor een woord heeft hij er in vredesnaam van gemaakt????) Kortom verkeerd verstaan en daarna in dommigheid verkeerd over geschreven. Ik snap zo'n jongen werkelijk niet! Als je liegt en bedriegt doe het dan goed en niet zo dom als wat hier gebeurd is!

Wil je de orginele tekst lezen. Check hem dan op mijn site! www.turboglad.nl/page74.html

Wil je de youtube track zien? Check: http://nl.youtube.com/watch?v=40wX8lagg1g

Mocht er iemand zijn die zeker weet dat deze beat niet van hem is (de tekst dus zowieso niet) stuur dan ff een reactie!

Greetz en ik wacht op jullie reactie!


Turboglad

www.turboglad.nl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 23:03:14 ]

----------------------------------------
Wie nooit voor een ander buigt, kan nooit de last van zichzelf dragen!
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op zondag 18-05-2008 om 22:49:57
Zelfs ik had door dat de tekst niet klopte + zijn hele verhaal niet maar hij heeft nu wel genoeg gehad turbo nouja niet van jou tenminste grapjuh
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 18-05-2008 om 22:53:21
Quote:
V.I.P. schreef op 18-05-2008 @ 22:00
(...)

idd, nu is het wel weer leuk geweest


Daar ben ik het niet mee eens. Als je niet 10 pagina's aan gezeik wil moet je dit soort topics niet starten.

038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op zondag 18-05-2008 om 22:58:15
Naja eigenlijk nu ik erover nadenk vind ik wat hij gedaan heeft steeds dommer

Banbanbanbanbanbanbanban, Dit is geen hint oke ;o
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 22:59:11 ]
aapje
Gepost door aapje op zondag 18-05-2008 om 22:59:56
jongeeeeeeeee het was net weer rustig. livio jij moet je mond houden en jij ook nbz
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op zondag 18-05-2008 om 23:01:54
ilse, nbz? watsmetdat like you don't know da name
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 18-05-2008 om 23:02:40
Waarom vertel jij wie wat moet doen? En ik vind het ook een bizarre gang van zaken... Als je zo'n topic opent kun je er op rekenen dat je dit soort reacties krijgt. Ik vind het vooral zielig...
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
aapje
Gepost door aapje op zondag 18-05-2008 om 23:07:25
ja maar het is gewoon irritant dat een mod geen slotje zet.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 18-05-2008 om 23:08:27
Stel je niet aan, wat maakt dat slotje anders?
aapje
Gepost door aapje op zondag 18-05-2008 om 23:12:44
dat je hier niet meer kan reageren.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 18-05-2008 om 23:13:44
rot toch op.
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 18-05-2008 om 23:15:20
Dat slotje komt er uiteindelijk wel, maar ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Je hoeft toch niet hier te kijken als je niet wilt? Maar het doet er verder niet toe.

Ik kan er -nogmaals- gewoon niet bij dat iemand zo kansloos iemands anders tekst uploadt, terwijl dat eerder al het geval was met een beat. Aandachtsgeile pathologische leugenaar ofzo.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op zondag 18-05-2008 om 23:17:19
Quote:
dobleye schreef op 18-05-2008 @ 23:15
Dat slotje komt er uiteindelijk wel, maar ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Je hoeft toch niet hier te kijken als je niet wilt? Maar het doet er verder niet toe.

Ik kan er -nogmaals- gewoon niet bij dat iemand zo kansloos iemands anders tekst uploadt, terwijl dat eerder al het geval was met een beat. Aandachtsgeile pathologische leugenaar ofzo.


word naar die goeie combinatie van woorden
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zondag 18-05-2008 om 23:43:40
turbogladinfo
3e prijs winnaar Finale Oogst Hiphop 2007
Gepost door turbogladinfo op maandag 19-05-2008 om 06:53:34
Quote:
038-NBZ schreef op 18-05-2008 @ 23:17
(...)

word naar die goeie combinatie van woorden


Nou ja was het maar uploaden. Dan stond in ieder geval de goeie tekst on-line. Ik deed dat vroeger ook. Dan luisterde ik naar een tekst en ging dat dan op een velletje papier opschrijven. Later bleek dat ik veel woorden en zinnen verkeerd had verstaan! Want dat is nog wat mij het meeste stoort aan dit hele gebeuren! Ik vind het eigenlijk ook wel lachwekkend. How low can you go!

Enfin, iedereen maar een lekkere week toegewenst, En voor de mensen in de buurt van Enschede en omstreken.
Aanstaande zaterdag sta ik in de halve finale van Oogst van Overijssel Hiphop (Locatie: "De Atak" in ENschede) met tracks van mijn nieuw uit te komen album "100%FiftyFifty" Jullie zijn in ieder geval bij deze uitgenodigd

Peace out

Turboglad (Tamar Bastiaan)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 07:14:27 ]

----------------------------------------
Wie nooit voor een ander buigt, kan nooit de last van zichzelf dragen!
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 19-05-2008 om 17:45:00
check die Turboglad zijn shit pushen dan
----------------------------------------
argh
turbogladinfo
3e prijs winnaar Finale Oogst Hiphop 2007
Gepost door turbogladinfo op maandag 19-05-2008 om 18:18:59
Quote:
Bigfoot schreef op 19-05-2008 @ 17:45
check die Turboglad zijn shit pushen dan


Altijd positief eindigen!


----------------------------------------
Wie nooit voor een ander buigt, kan nooit de last van zichzelf dragen!
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op maandag 19-05-2008 om 22:10:20
Mischien werkte ie vroeger in een winkel en kon ie goed shit verkopen en heet ie daarom ook turboglad + pusht hij zen shit zo sneaky
Snacky Gepost door Snacky op maandag 19-05-2008 om 23:45:09
wtf zijn de pop belang awards? of moet ik dat kennen en kom ik uit een grot?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 23:45:24 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Vent
Gepost door Vent op maandag 19-05-2008 om 23:47:25
dus no-apo jat na beats ook teksten? haaaaahahahahha ga inpakken pikkie want als je nog niet eens forum-niveau haalt hahahahahahah dan benje hiphop niet waard oeiiii
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op dinsdag 20-05-2008 om 13:01:46
Quote:
Snacky schreef op 19-05-2008 @ 23:45
wtf zijn de pop belang awards? of moet ik dat kennen en kom ik uit een grot?


Bullshit wedstrijd, jury die alleen luistert naar commerciele bullshit en het publiek en geen fuck van hiphop weten, de tekst in de openingspost vinden hun dus dope
----------------------------------------
argh
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op dinsdag 20-05-2008 om 13:20:52
Hahaha Vent
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
JoevhZuiden
je weet..
Gepost door JoevhZuiden op dinsdag 20-05-2008 om 17:52:03
haha sorry dat ik et weer moet kicken maar dit is de eerste keer dat ik echt heb moeten lachen om een topic op nlhh
----------------------------------------
je voelt het..of eeh...je voelt het niet..
 Index / Drop je eigen teksten /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.