Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 12-05-2008 om 14:16:36
Quote:
Breda BoomBap is de naam van de enige èchte hiphop spot op Breda Barst. In drie jaar tijd is Breda BoomBap uitgegroeid tot een volwaardig podium binnen het popfestival. Een waar platform voor hiphop talent uit de regio en de plek waar je als echte hiphop fan in één dag weer helemaal weet who's hot and who's not. In september van dit jaar viert Breda BoomBap alweer z'n vierjarig bestaan.

Naar aanleiding van de geslaagde voorselectie van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer een voorronde voor Breda BoomBap gehouden. 8 lokale en regionale rap acts gaan strijden om de 3 beschikbare plaatsen op het BoomBap hiphop podium tijdens het festival Breda Barst. Een jury met vooraanstaande bekendheden uit de Nederlandse hiphop wereld zal uiteindelijk beslissen welke acts dit zullen zijn. Maar ook het publiek heeft een doorslaggevende stem bij het bepalen welke‘local hiphop hero’s’ er samen met bekende Nederlands rappers en misschien wel weer met wereldberoemde internationale hiphop grootheden het podium mogen delen op zondag 21 september. Dus kom zondagmiddag 25 mei allen naar Mezz en schreeuw jouw favoriete rap act naar Breda Barst, holla!


KVOD staat hier ook onstage, dus ik verwacht dat iedereen uit breda en omstreken hiernaartoe komt om ons te supporten, dank jullie wel.

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
tjerkovara
Gepost door tjerkovara op maandag 12-05-2008 om 19:31:08
wie doen er mee dan?
----------------------------------------
www.myspace.com/tjerkovara
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op maandag 12-05-2008 om 20:28:14
ik wil oohoookkk!!!!
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 12-05-2008 om 23:41:37
Wij, dus Stebban en ik als KVOD en Bill doen allebei apart mee.
Beter komde ook Tjerk, lekker raggen op de zondag.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op dinsdag 13-05-2008 om 09:19:25
wie is bill

ik ben miscchien wel aanwezig

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 14-05-2008 om 17:43:16

Dat is Bill.

Komen, support je favoriete Bergenaren!
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op woensdag 14-05-2008 om 17:57:47
ooh ja die ken ik haha
ok dan

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 15-05-2008 om 23:52:51
Hup, wie komt d'r?
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.