Index / [arch] Battle corner / | ||
Rebelinda Party All Day Sleep All Night Never Grow Old!!! |
![]() | ![]() |
Zo, dus hier kan ik me afreageren door iedereen te beheren, want ik ben de pispaal, geen gezeik, mooi verhaal, ben wel een meisje de teksten horen in een lijstje meestal gaan m'n lippen sneller dan het geluid maar me stem is irritant dus dat komt mooi uit, en nu ophoue met dat gerijm het lijkt wel op een potje geslijm, bij me eige, dat slaat nergens op maar maakt niet uit ik ben top hou van rap samen met mijn broertje ben ik beter als hij, nee hij is muziekman, zijn zus kan d'r niks van en zo kan ik nog langer doorgaan hou niet van disse, vind het een kutwoord want het rijmt op pissen maar goed al rappers in een hoek di's andere koeke ga d'r van vreten en je heb het geweten | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
stel je eens voor zodat we wat meer over je te weten komen ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
is je stem irritant? dus daarom doe je een text battle ik zit dan ook lekkerder in je bloed als alcohol wat nou? "ben beter" die rijm van jou liep voor geen meter het enige wat je bent is 'n fokking betweter en wat lul je nou met rappers in de hoek de schaduw zit tog overal, zelfs bij je aanzoek voor euthenasie want je komt niet van me af, net als een vloek en ik hou wél van dissen ik kom zwaarder als walvissen en ik zal je niet missen, ik ben een van je ergte ergenissen het was inderdaad een potje geslijm daarom draag je ook een slabbetje, in 't geheim jou de grond in beuken was een goede daad, ik ben nu weer rein | ||
hmmm, best wel wack eigenlijk.. | ||
![]() | ![]() |
Zo Mister beul; hoe kom je aan de naam Dump em in een geul Dat past beter bij je schaduw Maar verder bij niks, ok je rijmpies heb je mooi gefix Maar je was toch rein, nou hier kom ik je weer vervuilen dus pas maar op met die rotgein je weet er kan er maar een de beste zijn Op dit moment vervul ik die rol ok we kunnen een keer samenwerken gewoon voor de lol Maar de baas dat ben ik En zo Beul ik je af, Mister MC Wanna B me? | ||
Lau | ![]() | ![]() |
He koel, nog iemand uit amersfoort! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
He Lauwe je komt ook uit amersfoort Heb ook een trage pc man Weet je wat we pleuren ze allebei van de Lange Jan | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Jah, is goed, zal wel een mooie knal geven denk ik. Weet je wat, ik open een Amersfoort-topic, oke. Dan kunnen jullie nu weer ontopic gaan. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Wat voor rijmschema gebruik je ooit? Deze battle is voor mij al missie voltooid en met jou samen een collabo doen nooit van me leven, al gaf je 'n miljoen en een trio met die no-shower Rana? na hem te horen moet je beginnen met slikken van antidepressiva en je bent dan misschien wel een Pieterbaas Ik sta altijd boven je, in dit geval als Sint Nicolaas En NEE ik wil niet zo'n zielig type als jij zijn ik snap niet dat je nog niet bent gesprongen in een ravijn Zijn wij ook weer is van je verlost, eindelijk frisse lucht je weet dat ik gelijk heb dus laat maar een diepe zucht... | ||
![]() | ![]() |
Ik zucht en ik zucht en ik lach en ik lach Je kan wel stoer doen met wijze taal daarmee breng je mij niet van mijn verhaal dat is namelijk een egostrip heb ik van jou geleerd Hierbij nog een tip geef geen advies alsvan spring in het ravijn want dat doe ik toch niet 'k hou niet van die ongein volgens mij ben jij hier het zielige type Die het niet kan winnen van een meisje Hahaha ik hoor je al piepe En voorlopig ben ik tevree met jou begint niemand iets mee want je blijft liever solo ben benieuwd naar je promo | ||
ff tussen door, werkt jou [enter] vaag of hoort dat zo? en ik vind het wel welletjes na 2 reply's is de lol er een beetje vanaf [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2003 @ 14:28:10 ] | ||
![]() | ![]() |
ik weet niet | ||
Index / [arch] Battle corner / |