Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 17-05-2008 om 17:40:54
wat lul je nou man jij staat daar niet lapzwans, en dit is ook andere koek dan die battle, wat is dat nou voor achterlijke vergelijking.

deze track is dikkk, alleen mofo vind ik niet zo hard.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MOFO
Gepost door MOFO op zaterdag 17-05-2008 om 21:12:37
Quote:
Jspr schreef op 17-05-2008 @ 17:40
deze track is dikkk, alleen mofo vind ik niet zo hard.



true true
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 17-05-2008 om 21:22:53
meer l2n shit !!!! laat je tieten zien bitchez!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2008 @ 21:23:07 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 18-05-2008 om 01:22:27
aii kk chill van je ksus dat je nog een paar filmpjes van mij in dit topic promoot hahahaha t lijkt wel alsof je uit de kast wil komen op forums... zo'n homo producer die iemand heeft gepijpt en daarna heeft die persoon maar ff een neppe 16 erop gespitt en nu denkt ie dat ie ill is. gettafakouttahere man... sukkel, ik trek automatisch haters aan, jij trekt nog geen boxershort aan man... je moet komen haten om beetje naamsbekendheid te krijgen en dat terwijl je bekend wil worden met beats waar mensen die voor mij producen 3 weken zich in een coma van lachen.. zoek ff iemand van je eigen level om te ruzie mee te maken ik ben te gruwlijk voor je. ok ?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Majesty Gepost door Majesty op zondag 18-05-2008 om 03:36:26
Quote:
L2N schreef op 18-05-2008 @ 01:22
en dat terwijl je bekend wil worden met beats waar mensen die voor mij producen 3 weken zich in een coma van lachen..?


No hate maar die beats die KSUS laatst dropte zijn harder dan deze
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 03:38:56 ]

----------------------------------------
Majesty Beats
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 18-05-2008 om 03:39:20
L2 is kei hard!


En mofo ook.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 03:39:33 ]

----------------------------------------
....
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 18-05-2008 om 06:11:43
Quote:
Majesty schreef op 18-05-2008 @ 03:36
(...)

No hate maar die beats die KSUS laatst dropte zijn harder dan deze


deze jonge ttomba vroeg gewoon of ik op zn beat wou spitten, en ik dacht laat ik het eens doen. en voilla
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zondag 18-05-2008 om 08:34:55
Quote:
TTomba schreef op 17-05-2008 @ 15:54
@ KSUS
Ken je de jeugd van tegenwoordig? dat slaat pas nergens op


Luister hun laatste 2 albums eens... geweldig geproduceerde beats, kaaanker-net studiowerk... en bovenal: enooooorm muzikaal!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 09:42:43 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
peefizz
jaman
Gepost door peefizz op zondag 18-05-2008 om 08:52:56
haha, en ik mocht in het topic waar deze 'collabo' uit voortkwam niet haten op deze beat....
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zondag 18-05-2008 om 08:55:57
omdat het halve forum uit dickriders bestaat.... en die vinden negatief commentaar meteen haten... maarja, als L2n er op spit dan zal het wel dope zijn... al zou de man een scheet laten voor de mic was het nog de bom volgens iedereen...

en begrijp me goed: L2 is ook gewoon dope... maar dat maakt de beat niet ineens goed ofzo

Grappig ook als je alle reacties op Ttomba's creaties leest van voor deze collab, toen waren mensen nog eerlijk en objectief..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 09:44:22 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 18-05-2008 om 14:32:42
ja maar cb mijn punt is volgens mij ook gemaakt ofniet??? zei ik niet best redelijk beatje als de rapper beetje lekker flowt. maakt trouwens niet echt uit.. de beat is geen muzikaal meesterwerk ofzo nee, maja skitta ksus ben je er nog vuile kankerj**d
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
TTomba
wat dan?
Gepost door TTomba op zondag 18-05-2008 om 17:32:56
Quote:
CB-finest schreef op 18-05-2008 @ 08:34
(...)

Luister hun laatste 2 albums eens... geweldig geproduceerde beats, kaaanker-net studiowerk... en bovenal: enooooorm muzikaal!!!


haha droplul goed lezen wat ik zeg

Ken je de jeugd van tegenwoordig? dat slaat pas nergens op
waarom word ernaar geluisterd? omdat ze iets representeren,.. hun eige ding.

DATTU zeg ik eikeltje.. misschien mag je dan wel een vriendje van l2 zijn maar als je je als een bitch gaat gedragen..

jij doet net alsof ik zeg dat mijn beats geniaal zijn.. ik zeg. mijn beats zijn mijn ding ik maak ze zo. l2 flowt er zo op. kanje er niet tege ofzo? wat is nou je probleem,.. is de beat niet helemaal zoals jij dat wil ofzo? jammer voorje haha is dit jou psychopatische manier van zeggen ik ben beter? kijk naar wat die mense zegge. ze vinde het een mooi eindresultaat. de beat past gewoon KANKER hard bij zijn stem. met je a-muzikaal. alsje nou ff commentaar gaat geven op wat er volgens jou anders moet dan kan ik beoordelen of ik dat ook vind en aanpassen.


----------------------------------------
Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zondag 18-05-2008 om 17:51:29
hahahahahaha

same ol' story
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zondag 18-05-2008 om 18:48:51
Quote:
TTomba schreef op 18-05-2008 @ 17:32
een boel blabla


jat voor mijn part een dikke loop of een melodielijn, maar doe iets om je beat een gevoel te geven... een sfeertje... muziek!!
Dit is een basslijntje met een misplaatste hoover dat een paar noten speeld en wat drums er over om het ritmisch te maken...
maar op het moment dat je de track uit hebt gezet ben je vergeten hoe hij klinkt... snap je?

De rappers zijn nu de enige die de track een identiteit geven... terwijl die beat daar een groot aandoel in moet zijn...

Quote:
is dit jou psychopatische manier van zeggen ik ben beter?


Geloof me, als er iemand respect op kan brengen voor skills dan ben ik het... maar ik ga niet dickryden als ik iets totaal onder de maat vind... sorry...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 18:53:18 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zondag 18-05-2008 om 19:18:34
je kan ook 1x zeggen wat je er van vind, ipv dat je er een heel topic over vol te gaat huilen.
----------------------------------------
Jonkonize!
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zondag 18-05-2008 om 19:46:17
tja.. of je gaat gewoon netjes op een vraag in als het na 1x niet duidelijk blijkt te zijn..

zie:

Quote:
alsje nou ff commentaar gaat geven op wat er volgens jou anders moet dan kan ik beoordelen of ik dat ook vind en aanpassen.


Okay (zeur)Piet?


----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
JoevhZuiden
je weet..
Gepost door JoevhZuiden op zondag 18-05-2008 om 21:02:11
ik vind de beat juist wel dope met die droge shit en ben nou niet bepaald een dickrider op dit forum, mofo's spitt vind ik wat minder
----------------------------------------
je voelt het..of eeh...je voelt het niet..
MOFO
Gepost door MOFO op zondag 18-05-2008 om 23:36:10
ik vind die beat ook niet echt slecht ofzo
en mijn stukje is idd wat minder dan van R2 ik bedoel R1 uhm L1 of was het nou vierkantje???

maar ik spit meestal niet op zulke beats, vond t wel geil om te doen pimpalicious
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zondag 18-05-2008 om 23:37:01
gary is echt een baas
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 19-05-2008 om 01:32:13
gary is kankerhard plaatselijke hit hierzo me real live homies pompen hem!!!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 19-05-2008 om 01:36:11
MOFO komt ook hard.

Vond de beat nooit echt de shit, maar het goed klinken van de track gaat toch vooral om de manier waarop rappers de beat gebruiken.
2e refrein is kut, trouwens.

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 19-05-2008 om 10:29:44
Serieus, wat is er hard aan die shit van MOFO. Heb ik nou gewoon geen smaak, want ik vind het kankersaai.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 10:30:00 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op maandag 19-05-2008 om 11:39:39
Je voelt em of je voelt em niet.
MOFO
Gepost door MOFO op maandag 19-05-2008 om 11:50:08
Quote:
Jspr schreef op 19-05-2008 @ 10:29
Serieus, wat is er hard aan die shit van MOFO. Heb ik nou gewoon geen smaak, want ik vind het kankersaai.


kan toch, niemand zeg dat je mij goed moet vinden
ik vind mezelf op deze beat niet echt dope maar t klinkt ook niet slecht ofzo

R2vierkantje steelt de show op deze beat ouweeeeeeee het is ook zijn track ouweeeee

deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 19-05-2008 om 11:52:50
ik vind l2 hier wel nais, bij sommige tracks van l2 trek ik mijn twijfels, maar hier vind ik m gewoon dope.

en ook props voor die mafacker.
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 19-05-2008 om 12:08:11
Nee ik wil je ook neit slecht vinden man, heb gelachen om je andere tracks. Maar mensen moeten wel kritisch blijven, daarom vond ik het raar. Maar blijkbaar zit ik er dus naast
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
TTomba
wat dan?
Gepost door TTomba op maandag 19-05-2008 om 12:19:20
Quote:
CB-finest schreef op 18-05-2008 @ 19:46
tja.. of je gaat gewoon netjes op een vraag in als het na 1x niet duidelijk blijkt te zijn..

zie:

(...)

Okay (zeur)Piet?



daarom zei ik, als je je als een bitch moet gedragen.
----------------------------------------
Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 19-05-2008 om 15:09:26
Veel succes met je audities
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 19-05-2008 om 15:19:57
gary is kankerrrrrrrrrr ill hij praat wel met zn select, kruisje maar hij killed me gewoon op me eige track
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 19-05-2008 om 15:27:20
Ja... pas maar op! Hij pakt je titel gek!
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op maandag 19-05-2008 om 15:52:32
Haha, lekker bezig g's. L2 is altijd aan.
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0182 sec.