Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Regels: - bij de 499e post als een gek typen - niet grappiger doen dan je bent - geen bullshit - geen hoi, doei, dag - beetje op niveau blijven - niet alles melden wat je gaat doen - geen gescheld of beef - niet spammen - gewoon netjes houden - maker van de 500e post zal een nieuw topic openen - topic opener zal deze en bovenstaande regels in de startpost opnemen [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 00:10:02 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
bitch. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja thomas, bitch! ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hihiihihih heheh. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 00:10:07 ] | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
wat heb ik nou weer gedaan? | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Dat weet je zelf ook wel bitchniggggaaa ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
ik ga slapen mensen, 7 uur moet ik er weer uit ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: yayzus schreef op 16-05-2008 @ 00:10 Dat weet je zelf ook wel bitchniggggaaa vertel met het eens billengezicht | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
wat moet je om 7 uur gaandoen? patta gaat pas open om 12 uur tog? ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja dat weet je zelf ook wel hoor thomas. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
one | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
hij weet wel wat ze bedoelen maar hij zet dit gewoon in ze naam: Ongelovige Thomas zodat ie vaak kan ontkenne ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik om halfachtm aar ik heb vrij maar ik zou meefietsen met vriendin. don't ask me why. ja thomas dat weet je heuszelfwel | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: yayzus schreef op 16-05-2008 @ 00:12 wat moet je om 7 uur gaandoen? patta gaat pas open om 12 uur tog? ![]() haha, moet weer naar stage man ![]() welterusten iedereen! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hehe net weer 15 eu gewonnen met fifa, sta nu op 50eu winst. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
ah eindelijk weer thuis.. hoe ist hier? | ||
![]() | ![]() |
k wordt gehaat door chicks | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
meervoud? ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja eleonore is ook een chickweetje. @patta thanks en jij ook trusten [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 00:17:46 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: yayzus schreef op 16-05-2008 @ 00:17 meervoud? ![]() sowieso over t algemeen | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
zo ![]() vertel ons is wat over je ervaringen dan ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
idd eigen schuld dikke bult thomas! ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
waarom zou ik het je vertellen? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
haha ahwwww ikgaookslapen. lekkerslapen straks iedereen en speciaal voorthomas omdat hij zich gehaat voelt. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
trusten![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
weltrusten aap. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
denkjoe sjeun everiewon. eerst nog even door mn kamer slingeren en dan de oogjes dicht. hoi! | ||
![]() | ![]() |
slingeren fo life | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Slangin 4 live ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
![]() | ![]() |
hoe oud ben je jezus? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 16-05-2008 @ 00:16 k wordt gehaat door chicks alsof dat nieuw is ofzo? ![]() | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
17 en jij? ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
![]() | ![]() |
17 en @ chielos niet nieuw idd hehe maar zelfs op internet doen ze dapper | ||
![]() | ![]() |
hahaha | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 16-05-2008 @ 00:10 haha Goed om weer te zien, die multies, die punches tfoeeee, Nederland is er nog lang niet ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
ofniet dan iminic daamn sicke multies in een free hoor.. dope battle, vind die gast met de bril wel wat geskilder komen, had ook al eerder shit van m gecheckt | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hij maakt hem compleet af ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
south park is weer geniaal ![]() dope battle trouwens | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 16-05-2008 @ 01:04 dope battle trouwens x2 | ||
![]() | ![]() |
spitten als je aangsechoten bent is een bits | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
iron solomon is kkwreed![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
sjeye man, bij die flames heb ik het idee dat die alles al voorgeschreven heeft, mja misschien ook wel niet | ||
![]() | ![]() |
ze zijn gewoon sick peking | ||
![]() | ![]() |
ik ook man, ben verkouden, ik sver is irritant | ||
![]() | ![]() |
life's a bits, al geleerd? | ||
![]() | ![]() |
nee jij wel? | ||
![]() | ![]() |
haha beetje, alleen gesch gefixt maar ben die shit toch al vergete als k moet maken | ||
![]() | ![]() |
beats homo ![]() nee ik moet nog beginnen, maar ik heb al geen tijd meer eigenlijk, alleen zondag. morgen bijles economie geven aan een fine chick ![]() | ||
![]() | ![]() |
haha ait wel beetje smooth doen tegen dr euh | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |