Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Joyxx
Gepost door Joyxx op vrijdag 16-05-2008 om 12:08:59
Ja ja ! Iedereen heeft lang gewacht op dit bericht ! Maar hier is ie dan ! Sickah de zieke is bezig met een nieuw album, dat binnen een jaar gaat uitkomen! De eerste stappen zijn gezet, de beats zijn onderweg, de teksten worden geschreven.

Dit album word een echt tranentrekker, met veel zang en gevoelige beats. Helaas kunnen we op dit moment nog niet al te veel verklappen, maar we zullen jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van alle voortgang die we boeken.

Natuurlijk kunnen we niet al het werk zelf verrichten en moeten wat een en ander uit handen geven. Graag zouden we jullie willen vragen of jullie het nieuws willen verspreiden en zo ook willen meewerken aan een groot succes! Hiervoor willen wij jullie alvast bedanken!

Bezoek ook onze website : www.spitwerk-producties.nl, deze is nog in de maak, maar daar is al wat een en ander te vinden! Ook kun je via de website de mixtape uit 2007, Liefde voor de mic, gratis downloaden!

Hieronder vind je ook twee tracks van de mixtape liefde voor de mic;

1. -07- helen kost tijd.mp3 - 3.96MB

2. [sickah - niemand die het ziet.mp3 - 3.53MB

Het volgende album, waar de naam nog even geheim van blijft, zal te koop zijn in verschillende winkels. Wanneer deze te koop is, zullen we jullie dat zo snel mogelijk laten weten.

Als je nou echt altijd op de hoogte wilt worden gehouden, kun jij je aanmelden voor de nieuwsbrief. Dit kan via het volgende email adres : nieuwsbrief@spitwerk-producties.nl

See u soon !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 13:36:37 ]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 16-05-2008 om 13:13:12
aan de vele reacties zie ik dat veel mensen hier op hebben gewacht,
maar waarom staat dit in battle ik verplaats het wel naar muziek,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
annonimiteitscrisis
doe niet als kempi
Gepost door annonimiteitscrisis op vrijdag 16-05-2008 om 13:23:21
Heb idd wel is wat tracks gehoord van die man
is op zich ook wel de moeite waard
ik zou alleen wat demo's erbij droppen zodat jullie mensen ook een beeld kunnen geven van wat jullie doen want zo weten ze nog niks

keep up tha good work pz


----------------------------------------
There are people living on u r anus
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zaterdag 17-05-2008 om 13:05:12
vind je ding wel dope, hoop alleen voor je.. dat als je een album uitbrengt je geen geripte beats gebruikt..

"niemand die het ziet" is een duidelijk geripte beat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2008 @ 13:06:36 ]

----------------------------------------
Zieke Zuiden
United
Gepost door United op zaterdag 17-05-2008 om 16:08:32
Nah, ik vind het gay.
----------------------------------------
Oke oke.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 18-05-2008 om 10:57:52
wie?
----------------------------------------
argh
Joyxx
Gepost door Joyxx op dinsdag 20-05-2008 om 12:27:09
Klopt, maar we zijn inderdaad ook bezig met de beats! Dus zeker de moeite waard om dat even af te wachten !
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.