Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Wenne Gepost door Wenne op zaterdag 17-05-2008 om 21:00:16
zie de pijn in me ogen, je ik kan het niet geloven, bedrogen..
door de vrouw van wie ik hielt, de vrouw waar ik in de kerk....
heb voor geknielt, voel het, zie het, godverdomme...
deze shit is te wack voor woorden, kan een gat in me...

kop gaan boren, eigelijk zou ik dat moeten doen, maar me
moeder zei dat ik hier niks aan kun doen, haar schuld..
ze was ontrouw, ze ging met meerden, en zeggen van niet
damn, wat een verkankerde griet, zie me pijn, als ik door..

de straten fiets, het gaat met de tijd weg, vast, ik heb niet..
alle tijd, al heb ik op dit moment schijt, vast beraden....
om haar terug te krijgen, maar s`nacht`s maar hijgen, bij...
een andere, kanker, ik flip, schiet je dood, motherfucker..

dit wordt me dood, zuipent aan de fles, helemaal van de...
kaart, weten wat ze uitspookt, maakt me kwaad...
coke, en feesten, met pillen, strippen, en klappen op haar
billen, van andere tjapie`s, zie de pijn in me ogen...
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 17-05-2008 om 21:22:27
je hebt opzich niet een hele slechte tekst, maar je hebt de zinnen heel raar afgehakt en dan gaat het de volgende regel weer verder en daar zit zegmaar het 'rijmwoord' van op de vorige zin. dus als je dat even fixt leest het wat makkelijker weg. voor de rest tsjah, volgens mij komt dit beter over als je het spit op een goede beat want voor de rest is het een beetje een inhoudloze tekst. tuurlijk, het zijn jouw gevoelens die zijn niet inhoudloos! maar voor een tekst is het niet genoeg.
Devill Gepost door Devill op zaterdag 17-05-2008 om 21:46:33
nice nickname!
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
G_Lipsius
Gepost door G_Lipsius op zaterdag 17-05-2008 om 21:50:07
Woow head up man. Wel erg als dit echt is gebeurd. Kan precies begreipen hoe je je voelt (al is mij zoiets nooit over komen) maar het idee alleen al. Ik wil al gaan pompen als jongens naar me vriendin kijken. Maja, enough fish in the sea toch. Stel je niet op als een loser maar als een winner die iets berijkt, misschien krijgt ze dan nog is spijt.

En je nick name lijkt een beetje op die van winne haha

rustig aan(Y)


En btw, Ik vind die tekst wel dope hoor. Hoe je die zinnen opeens afhakt vind ik niet boeie. Sterker nog, naar mijn mening wek je dr een soort vibe mee op ook nog. Zo een 'Parra brodder' vibe haha. Laatste stukje was het dopeste
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2008 @ 21:56:23 ]

----------------------------------------
Set HIT!
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 17-05-2008 om 22:00:31
check de tutorial in het battle subforum

en was dit je eerste tekst? props dan
----------------------------------------
argh
Embracement
Lyricist met klasse
Gepost door Embracement op zondag 18-05-2008 om 20:55:49
je rijms zijn niet diepgenoeg en zoals al gezegd heel heel vreemd afgemaakt echt gek, zoek andere rijms woorden en zoek ze diepere lettergrepen terug. ook zou je het onderwerp anders moeten verwoorden, je loopt nu alleen een beetje te schelden,b eschrijf alles dieper

succes
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zondag 18-05-2008 om 21:03:40
Vind op zich dat cliffhanger rijmschema wel dope maar naar een tijdje verveelt het ook wel. Ik vind ook dat je vooral op het verkeerde moment de cliffhanger plaatst, misschien moet je proberen te kijken naar waar je het beste de cliffhanger plaatst en de zin erop "afstellen".
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 21:04:40 ]

----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
Wenne Gepost door Wenne op dinsdag 20-05-2008 om 10:02:55
tanx mensen
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 20-05-2008 om 10:54:31
Opzich wel een goed onderwerp om een dope tekst over te schrijven, maar zoals hierboven ook al 's gezegd is volgens mij vind ik 't 'n beetje jammer dat je niet eindigt met rijmwoorden maar midden in de zin, dit vind ik best irritant lezen. Als je alle laatste woorden leest rijmen ze bijna niet op elkaar (wel binnen in de zinnen)

En inderdaad wat Bigfoot zegt, de tutorial helpt ook wel https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=3543
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.