Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 18-05-2008 @ 00:00 Jawel hoor! En ik vind het ook niet netjes dat ze zo vaak kanker zegt! Maar ach, je kent haar, eigenwijs he... Jij kunt tegenwoordig toch bannen? Ik zou zeggen, doe er wat mee ![]() | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
hwhwhahahahahah PaRaNoYa got pwnd... smst zown jongen me dus ik sms terug via zown site enzo kan je 1 gratis smsje per dag versturen. Dus ik verstuur dat smsje, krijg ik een sms terug. dus ik wil die beantwoorden weer via die site staat er: Je kan vanaf 00:00 weer een gratis smsje versturen. Kijk ik op de klok is het gewoon al 5 over 12 LOL. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
misschien 00:00 de volgende dag? | ||
![]() | ![]() |
ja maar ik bedoel als ik voor twaalven een smsje had gestuurd kon ik er nu nog 1 sturen. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
niveau weer hier... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja niet best he kadee. gelukkig dat ik zo knap ben ![]() en ik ga ze ook kopen hoor thommmmmiej. maar moet eerst even geldjes maken. | ||
![]() | ![]() |
Inbox me een foto van je dan Aaaapieeee. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
True BC, maar eigenlijk ben ik te laf om mensen te bannen, ik ben bang dat jullie me dan niet meer aardig vinden natuurlijk. Straks luisteren jullie niet meer zo goed naar me als jullie nu doen. ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
naaktfoto's naar mijn inbox = thx ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
echt niet | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=24992&m=30&p=8 | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 18-05-2008 @ 00:13 True BC, maar eigenlijk ben ik te laf om mensen te bannen, ik ben bang dat jullie me dan niet meer aardig vinden natuurlijk. Straks luisteren jullie niet meer zo goed naar me als jullie nu doen. ![]() haha te laf om te bannen? waar is die harde hand die vrouwen over t algemeen hebben, wanneer ze macht hebben? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oh trouwens, Pumm, was jij ook in Den Bosch 5 mei? Ik zag iemand die op jou leek, alleen wist ik 't niet zeker. Had je een blauw shirtje aan? Zo ja, dan ben je best wel lekker. Zo nee, is dat meisje alsnog lekker ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
wie heeft de grootste borsten van nlhiphop? ---------------------------------------- beng! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
mijn moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Sbu, duidelijk. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
hahaha ik was niet in den bosch ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik ga voor DGE ---------------------------------------- beng! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Beatzcollective schreef op 18-05-2008 @ 00:15 (...) haha te laf om te bannen? waar is die harde hand die vrouwen over t algemeen hebben, wanneer ze macht hebben? hehe ookal is die harde hand nog zo fel, de "corrigerende tik" achterhaalt 'm wel ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Gelukkig heb ik haar niet aangesproken dan, fjoew! Staat ook zo stom, 'hey, meisje, ey, ey, ja jij, ben jij Pummety040?' ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Hahah er zijn meer mensen die op mij lijken tho. Me moeder komt altijd boos thuis: Zit je stiekem scooter te rijden en te roken en te zoenen met jongens op de straat? ZIjn allemaal stoute meisjes die dat doen en ze verpesten mijn leven ![]() eerlijk waar ik ben het niet | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
gadver ik haat de tv. morgen weer zo'n docu over duiveluitdrijving ofzo. ik ben daar echt wel dik bang voor hahah. >![]() | ||
![]() | ![]() |
o wacht ik zie t ja danm je lijkt wel vet oud joh [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 00:23:59 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik heb net linkje gegeven hierboven bovenaan [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 00:23:52 ] | ||
![]() | ![]() |
ja | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 18-05-2008 @ 00:21 Hahah er zijn meer mensen die op mij lijken tho. Me moeder komt altijd boos thuis: Zit je stiekem scooter te rijden en te roken en te zoenen met jongens op de straat? ZIjn allemaal stoute meisjes die dat doen en ze verpesten mijn leven ![]() eerlijk waar ik ben het niet doe je dat niet dan? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
noh mang ik haal netjes certificaat en ik rook niet en ik zoen niet met jongens, dat is vies. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 18-05-2008 @ 00:21 ZIjn allemaal stoute meisjes die dat doen en ze verpesten mijn leven ![]() eerlijk waar ik ben het niet heus... echt waar hoor.. uhuh.. ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 18-05-2008 @ 00:24 noh mang ik haal netjes certificaat en ik rook niet en ik zoen niet met jongens, dat is vies. als je met meisjes zoen? ben je dan wel normaal dan? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
dat is 'in' tegenwoordig, als meisje zijnde ---------------------------------------- beng! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
zo oud lijk ik nou toch ook weer niet ? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 18-05-2008 @ 00:26 dat is 'in' tegenwoordig, als meisje zijnde Zoenende jongens zijn ieuwl ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
nah maar wel ouder dan 15, maar dat hebben veel chicks. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 18-05-2008 @ 00:26 dat is 'in' tegenwoordig, als meisje zijnde idd en die dingen moet je toejuichen imo | ||
![]() | ![]() |
Alle chicks?![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
ach jongens dat is alleen maar om aandacht te vragen en nee ik zoen niet met meisjes | ||
![]() | ![]() |
damn dopoloog.. wat noem jij chicks? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja maar de meesten door meejkup. dekingdekingdeking ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Beatzcollective schreef op 18-05-2008 @ 00:29 damn dopoloog.. wat noem jij chicks? haha!idealismevan een man! vrouwen moeten sprekende ogen hebben! ook als ze stil zijn ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
thomasthomasthomas![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
theBuddha Jeeva The Buddha |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 18-05-2008 @ 00:24 noh mang ik haal netjes certificaat en ik rook niet en ik zoen niet met jongens, dat is vies. Mrs. Perfect xD ---------------------------------------- Ik breng je sick steez als 40 jaar geleden. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 18-05-2008 @ 00:28 Alle chicks? ![]() en "dit" heeft sprekende ogen?? ![]() | ||
![]() | ![]() |
Wonder Woman gek! ---------------------------------------- beng! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
zo zie ik er over 20 jaar ook uit. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
is het geen man? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ja skaj moet je toch keer langskomen om te bewijzen dat jij oud bent zonder ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 18-05-2008 @ 00:32 Wonder Woman gek! mja tis idd een "wonder" ja.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Beatzcollective schreef op 18-05-2008 @ 00:32 (...) en "dit" heeft sprekende ogen?? ![]() hahaha grapje! ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja maar die honderd euro die ik ga maken straksweetjewel met die krantding, die ga ik aan thommmiejj geven. dus jij moet wachten of je komt gewoon naar Fryslân | ||
![]() | ![]() |
Chielos komt een keer hier chillen toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |