Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Balkje = weg Dap, bedankt ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja serieus, ik ben al agressief en gefrustreerd vandaag, dat balkje hielp niet echt. Serieus bedankt. Hansworst aan de deur net nie te geloven, baard tot ze tepels, durfde te zweren dat het een Jehova getuige achtig figuur voor Allah was. Komtie aan met een petitie tegen de uitbreiding van een bouwbedrijf hierachter.. Stonden ook maar 5 handtekeningen op ze briefje hahahha. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 19:56:37 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
mabye vrolijkt dit je op, wel je geluid even wat harder ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 20:02:17 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Helemaal niets in Amsterdam is pas een leuk nummer ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ik zie 2 lege vlakken kneusje | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ook. Maar Off Centre doet het ook goed hehe. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 19-05-2008 @ 20:12 ik zie 2 lege vlakken kneusje oh nou dan.. dan heb je lekker pech. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
het blijft gewoon zo leuk speelgoed een vr6 met remus uitlaat ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
gti'tje kopen met minimaal zoveel herrie bob? | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, net een ibiza 1.6 75 pk aangeschaft, geef is wat meer specificaties + prijs, altijd leuk omte weten ![]() dit wordt um http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ldlt3cpoznea ---------- eng: [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 20:30:39 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
2.0 16v vr6 uitlaat k&n vervangingsfilter rond 160 pk'tjes. probleem is dat hij geschorst is en dus inmiddels geen apk meer heeft. Moet dat ding eerst eens oplappen voordat hij weer de straat op kan. | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
voor wie mag ik een foto bewerken![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 20:32:53 ] | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe hoezo geschorst? je kan um toch ook als showauto registreren? laatste dan, dit is ziek, vanaf 1:50 [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 20:34:40 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb auto van zaak, beetje zonde van mijn pieken om er nog een auto naast te rijden. Die gozer heeft gewoon een turbo op zijn brommert gebouwd, sick. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 20:37:50 ] | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
jawel maar als het echt je hobby zou zijn zou dat niet mis zijn, show auto max 15.000 km in het jaar en doen wat je wil aan je auto, doet collega van me ook ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
wtf echt ziekie, zo wil je neit vallen.. | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
hehe nice | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Oké, nooit van gehoord, eens uitzoeken hoe dat werkt. Ik mis dat ding zo enorm man ![]() | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
kan ik begrijpen, maat van me heeft een cupra 2.0 150 pk... mad snel jonge jezus... collega is nu op vakantie volgende week terug, vraag ik alle details ff hoe dat zit met showauto voor je ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tof, tnx. Even googlen ook, man ik mis zo ontzettend die power, heb ook echt zo'n sjonnie-installatie in de kofferbak. Echt een gemis. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
haha hele foute subwoofer erin, zo'n ronde ton wat in 1994 in was, een versterker waar je sensation mee kan voorzien in combinatie met een oude kk radio... te prachtig ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
omg die motor is wel erg gek | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik wil ook een motor. als ik 18 ben. eerst auto dan motor. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, baspijp ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 19-05-2008 @ 20:53 ik wil ook een motor. als ik 18 ben. eerst auto dan motor. ait kunnen we samen touren | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
deal. wel naar duitsland enzo. niet alleen in nederland. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Carpoolers is best cool! Niet 70s show vervanger waardig, mar toch.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
pfff ik ben echt een luie zak bijna de hele dag al achter die stinkcomputer en nog geen pagina op papier. Denk dat mixxxie het wel kan vergeten dit jaar. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik probeer ook al heel de dag te leren, maar er is zo veel afleiding... ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
mensen wat was het ook alweer? begin je een brief altijd met je eigen adresgegevens of met de adres gegevens van degene naar wie je toeschrijft? Ik zelf denk datje begint met de adresgegevens van degene naar die je toeschrijft... maar het is altijd goed wanneer je begint met de adresgevens van degene naar wie je toeschrijft en dan de hele brief schrijft blabla en dan bij de afsluitign enzo je eigen naam en adresgegevens schrijft | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Adresgegevens van wie je aanschrijft. Je eigen kan je ook onderaan de brief zetten volgens mij | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
nee.. je begint met je eigen gegevens daarna de geadresseerde ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
ja toch dat staat in mijn boek ook zo.. alleen ja iedereen zegt je moet beginnen met die van jezelf :S | ||
O shit.. haha.. nederlands is ook nooit mijn beste vak geweest | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
ut staat in je lesboek ga je t alsnog vragen ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
met je eigen shit natuurlijk...deh ---------------------------------------- .... | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Eerst jezelf. Datum Geadresseerde. Betreftregel Aanhef. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
![]() | ![]() |
ja maar zit alles door elkaar te halen nederlandse brief engelse brief duitse brief :S | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Moet je beter je aantekeningen en je boeken doornemen. ---------------------------------------- .... | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
fok die brieven, gewoon e-mails man.. examens lopen achter ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
en lang leve google! | ||
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 19-05-2008 @ 23:11 fok die brieven, gewoon e-mails man.. examens lopen achter Ja, dat zeiden wij back in '05 ook al op t VMBO. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 23:13:14 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha, inderdaad cml, staat toch altijd zo'n standaard invulkadertje, kan niets fout gaan, komt sowieso bij de juiste persoon. Opgelost. | ||
![]() | ![]() |
Haat, de bussen staken morgen... Tot 9 uur niet maar dan van 9 tot 16 uur wel weer, dan moet ik dus na mijn examen 4 uur op de bus wachten ![]() Ze hebben wel humor zeg die chauffeurs. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Boek mee, ken je mooi leren, wat je vervolgens toch niet doet ![]() | ||
![]() | ![]() |
Inderdaad. Beter regel ik een auto. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2008 @ 23:27:53 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ooohja.. kut! mn fiets staat nog op t station.. maar gelukkig moet ik tussen 7 en 9 de bus hebben ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Das kut, als je afhankelijk bent van het Openbaar Vervoer. ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
welke nerd weet nog een funny ass film? het liefst beetje nieuwe en populaire dan kank em streamen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hot rod | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |