Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Deadly MC The fifth element |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- je bent te leeg om te antwoorden, te wack om je haat te verwoorden te zielig om jezelf te vermoorden, daarom geef ik jou die reden en die vocale koorden, | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en wat moet er nu gebeuren? | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
nu moet hier een fotootje komen waarschijnlijk ![]() ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nou kom op dan! | ||
![]() | ![]() |
ja ok ti ier SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI smijt iemand der ne kjer ne foto op kwil kroten zien hoera ja hoera alle neefke ge kunthet ---------------------------------------- je bent te leeg om te antwoorden, te wack om je haat te verwoorden te zielig om jezelf te vermoorden, daarom geef ik jou die reden en die vocale koorden, | ||
sarah | ![]() | ![]() |
eey voila se ier is de enige echte sarah steynen!!! zonder ne foto want dee krijge jullie lekker ni!! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
en waarom ni? ik kan er ook wel eentje posten zene ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
doen doen ! ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: sarah schreef op 07-11-2003 @ 21:52:50 eey voila se ier is de enige echte sarah steynen!!! zonder ne foto want dee krijge jullie lekker ni!! zijtje zo lelijk??????????????? ---------------------------------------- je bent te leeg om te antwoorden, te wack om je haat te verwoorden te zielig om jezelf te vermoorden, daarom geef ik jou die reden en die vocale koorden, | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee valt wel mee hoor | ||
![]() | ![]() |
dacht ik al zij dat gewoon om een foto tezien te krijgen LRF ge kunt het e ---------------------------------------- je bent te leeg om te antwoorden, te wack om je haat te verwoorden te zielig om jezelf te vermoorden, daarom geef ik jou die reden en die vocale koorden, | ||
het lief van god | ![]() | ![]() |
Edit: haha ik ben hier wel moderator hoor ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2003 @ 21:38:16 ] | ||
het lief van god | ![]() | ![]() |
seg landerke is dat hier nu bijna gedaan met zo te doen over ons Sarah jah volgens mij ben je jaloers op haar intelligentie en schoonheid ofzo btw als je zo graag aandacht wilt van meneer bruynick wil ik wel eens een foto van jou in bikini sturen naar hem :p en meneer het neefke of wat dan ook van sarah wie zijn neus schendt schendt zijn aangezicht en als ge niet weet wat dat betekent vraagt ge het maar aan sarah die weet dat wel btw pas maar op of we installeren echt een stringenalarm in de klas hooghachtende groeten ps tis maar een grapske he | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ik zal het maar nie trug weghalen ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik snap er niks van, maar sarah was toch wel een leuke meid om te zien? Die bikini foto was ok ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
jahtoch ![]() owja: het lief van god is een vriendin van sarah en dit is maar een grapje van haar hoor ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nou post dan wat meer foto's of ben je bang voor wraak! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ik neem mn digitale camera mee morgen en tijdens t examen enkele mooie pics maken ![]() | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
dit gaat echt nergens over ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
jahtoch neger? | ||
![]() | ![]() |
zouter iemand ne kjer ne foto kunnen posten gewoon vote weten over wie dawe bezig zijn????? [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-12-2003 @ 20:17:21 ] ---------------------------------------- je bent te leeg om te antwoorden, te wack om je haat te verwoorden te zielig om jezelf te vermoorden, daarom geef ik jou die reden en die vocale koorden, | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
lrf vertaal aub ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
zou iemand eens die foto kunne posten, gewon zodat we weten over wie we aan het praten zijn? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Dat was toch niet zo moeilijk om te lezen ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
>> ONZ ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
FOTO'S! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
nu dat het onzin is mogen er fotos komen idd ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
sjongejonge kommop watje! je laat je toch niet kennen door een meid hehe | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
dap jij noemt mij dom ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wasn't me! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
jaja ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nou kom maar op ..this better be good! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ik mail je ze ff want kan ze niet online zetten, maar jij zet ze er wel op he ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tering 4 mb voor 4 foto's ![]() maar leuke foto's.. behalve die in de bus zo'n raar gezicht trekt ![]() jammer dat ze zo jong zijn hehe | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
hahaha meeste van die chickies vallen op auwe kerels als jij dap ![]() ![]() Quote: (wat dan) ik vindt Belgische crew wel goed klinken ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
oww naja bus trein zelfde ![]() maar hoe oud zijn ze dan over t algemeen ?? | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
meeste van die fotos dat jij hebt gekregen is van maart 2003 en het is de klas van 1986 dus reken maar ff uit ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
owwwww 18, dat valt mee ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
haha kom je eens naar Brasschaat jongen? zit hier toch al vol met NLers (maar dan wel allemaal rijke snobs BAH!) | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
maar hou je de pics voor jezelf of deel je je geluk met anderen ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
18 is een mooie leeftijd ![]() maar daar pas ik toch nooit tussen joh...rijke snobs haha. Zeg je tjappie denken ze huh wat? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
maar ik hou sarah dan voor mezelf en die ene rood/oranje harige![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
haha ![]() ![]() je zou is moeten langskomen in Brasschaat! zelfs Jean-Marie Pfaff woont er! je kent hem toch nog wel? Ex-keeper van Bayer Munchen | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jaja ik ken de serie! ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
heb je de Pfaffs ook in NL? Daarom dat jullie Belgen dom vinden ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
had ... volgens mij is het niet echt aangeslagen. Maar waar blijven die foto's dan. En durft sarah+aanhang hier nog wel te komen nu er zoveel over ze wordt gepraat? ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
volgens mij weten ze niet dat er een onzin is ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik bedoelde HIER als op t forum ![]() maar in NL komen ze dus ook niet tjee dat wordt dus nooit wat zo he | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
nenee ik bedoel dat ze enkel in het BE forum komen, niet in het onzingedeelte van het forum in NL komen ze (ooit) nog wel ![]() ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] |