Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op dinsdag 20-05-2008 om 12:33:53
Wadappes..!

Nieuw dingetje van moi..na wat reacties dan toch maar weer even teruggekeerd naar mn ouwe steelo..

Een arrangementje bestaande uit wat gitaartjes en een test met een nieuwe rhodes vst die ik tegenkwam.. Verder wat aardige breaks en.... ach luister zelf maar














TTomba
wat dan?
Gepost door TTomba op dinsdag 20-05-2008 om 13:06:37
ik vind em echt goed. alleen een paar suggesties:

je zou je snare een toonhoogte lager kunne zette
en kvind persoonlijk dat cuban drumstukje maar nix.

p'z
----------------------------------------
Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 20-05-2008 om 13:12:51
Vind de gitaar na een tijdje irritant worden..
Misschien wat ze eenvoudig/eentonig
----------------------------------------
onderschrift
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op dinsdag 20-05-2008 om 13:19:14
Niet echt mijn ding maar zit wel chill in elkaar.
Vind de sound te 80's. En de synth vind ik geen geheel met de gitaar.
Juudet
Klein maar fijn.
Gepost door Juudet op dinsdag 20-05-2008 om 13:35:00
Quote:
chester schreef op 20-05-2008 @ 13:12
Vind de gitaar na een tijdje irritant worden..


Verder is ie chil!
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op dinsdag 20-05-2008 om 13:44:12
thx voor de reacties dusver..

@Tom; snare hou ik zo.. vind em zo wel lekker klinken eigenlijk. Heb em wel wat lager gehad in het begin, maar dan wordt het geheel een beetje dof.. dan moet ik wat extra percussie uit mn hoed toveren en dan is de kans dat t weer wat druk wordt;

@ Chester & Juudet; Vinden jullie dat? hmm heb daar zelf niet zo'n last van.. maja dit is dan misschien meer een instrumental ipv een echte beat..

@Zjost; Ja lekker he.. die 80s sound hahaha Was ook een beetje mn bedoeling.. Heb een beetje geëxperimenteerd met die Rhodes.. zat ook een Wurlizter in.. maar die klonk echt midi. dus dan maar een gelayerde rhodes eronder.. Denk dat het toch altijd wel met smaak te maken heeft..

Mag ik jullie allemaal bedankten voor jullie reacties!

Anyone else?
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 20-05-2008 om 14:29:57
Ik krijg het gevoel dat er iets offbeat loopt,de mix klinkt ook wat druk,ik heb beter van je gehoord Chielos,de stijl/track zelf kan ik wel waarderen,het zit goed inelkaar...doe je ding.

Gegroet A&P.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op dinsdag 20-05-2008 om 15:10:37
Quote:
aprofourz schreef op 20-05-2008 @ 14:29
Ik krijg het gevoel dat er iets offbeat loopt,de mix klinkt ook wat druk,ik heb beter van je gehoord Chielos,de stijl/track zelf kan ik wel waarderen,het zit goed inelkaar...doe je ding.

Gegroet A&P.


Mee eens. Ligt volgens mij aan de conga's/bongo's die offbeat-vibe. Vind het ietwat rommelig klinken. Verder sluit ik me ook bij Apro aan.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 20-05-2008 om 15:21:44
Quote:
En de synth vind ik geen geheel met de gitaar.


verder erg dope sound!
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op dinsdag 20-05-2008 om 16:12:13
sjaw BC: die gedistorte wah gitaar (regelmatig op de 1e tel van de maat) geeft de indruk dat de boel redelijk aan het clippen is, ook geef ik chester gelijk dat dat gitaarloopje op een bepaald punt irritant wordt, hij zit teveel op de voorgrond hoe dan ook.
----------------------------------------
myspace
Fikkie
fikkie beats !
Gepost door Fikkie op woensdag 21-05-2008 om 17:31:34
En JIJ durft in MIJN topic stoer te doen? Kom op man praten over dat je zoveel hebt bereikt. Mijn welgetrainde speurneus kwam er achter dat jij gigantisch veel studio-apparatuur hebt en gebruikt.. Zo klinkt het NIET.

Ik heb nog nooit iemand zo'n slechte productie af zien leveren met zo veel apparatuur tot z'n beschikking. Waar gebruik je die shit eigenlijk wél voor als ik vragen mag? Maar goed blijven oefenen misschien mag je ooit nog eens beats maken voor een grote rapper.
----------------------------------------
fikkie beats !
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 21-05-2008 om 17:34:48
Quote:
dobleye schreef op 20-05-2008 @ 15:10
(...)

Mee eens. Ligt volgens mij aan de conga's/bongo's die offbeat-vibe. Vind het ietwat rommelig klinken. Verder sluit ik me ook bij Apro aan.


Die bassdrum (of iets wat eronder gelayerd zit) doet pijn aan m'n oren.

Vind andere beats van je beter, mayne
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op woensdag 21-05-2008 om 17:40:07
Quote:
Fikkie schreef op 21-05-2008 @ 17:31
En JIJ durft in MIJN topic stoer te doen? Kom op man praten over dat je zoveel hebt bereikt. Mijn welgetrainde speurneus kwam er achter dat jij gigantisch veel studio-apparatuur hebt en gebruikt.. Zo klinkt het NIET.

Ik heb nog nooit iemand zo'n slechte productie af zien leveren met zo veel apparatuur tot z'n beschikking. Waar gebruik je die shit eigenlijk wél voor als ik vragen mag? Maar goed blijven oefenen misschien mag je ooit nog eens beats maken voor een grote rapper.


haha... mannetje komt praten.. leuk dat je zo'n heerlijke hater bent zal je t erg ver mee schoppen in deze scene. Verder ga ik hier echt niet op in.. sta boven gespuis zoals jij bent

Fikkie
fikkie beats !
Gepost door Fikkie op woensdag 21-05-2008 om 17:44:07
Hahahaha ja wil je kijken wie het het verst gaat schoppen in de scene?
----------------------------------------
fikkie beats !
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op woensdag 21-05-2008 om 17:56:48
ben wel in voor een uitdaging meneer.. wilde je tegen mij.. deadline morgenavond?
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op woensdag 21-05-2008 om 17:57:38
ik ben scheids, samen met swike.
----------------------------------------
myspace
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 21-05-2008 om 17:58:46
Irritante beat, ook niet echt hip hop eigenlijk.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op woensdag 21-05-2008 om 18:00:11
ah chill dan.. beetje verkeerde topic dit.. maar t zij zo..
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 21-05-2008 om 18:01:29
chieloz ... zijn beat is nog nepper dan zijn avatar en anders wel z'n naam, laat je niet zo kennen, hij zit je gewoon te bashe, let it beeee

ontopic, vind de beat/intru niet zo, gitaarloopje gaat best wel irrieteren ja, maar mischien komt dat omdat ik de reacties eerst las en toen de beat ging luisteren
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op woensdag 21-05-2008 om 18:14:45
Quote:
-pascool- schreef op 21-05-2008 @ 18:01
chieloz ... zijn beat is nog nepper dan zijn avatar en anders wel z'n naam, laat je niet zo kennen, hij zit je gewoon te bashe, let it beeee

ontopic, vind de beat/intru niet zo, gitaarloopje gaat best wel irrieteren ja, maar mischien komt dat omdat ik de reacties eerst las en toen de beat ging luisteren


Luister Pascal, ook al loopt die gast me te bashen.. who cares.. kep al heel lang geen "uitdagingen" meer gehad.. misschien ligt het daaraan.. + manneke moet goed weten wie zn hondenriem vastheeft of ophouden met mieren

Topic is ook aangemaakt..

Mag t dan nu weer ontopic... voor zover mogelijk..
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 21-05-2008 om 18:19:40
Rustig maar ik bash je niet, daag dan iemand van kaliber uit , vent of swike of als je niemand kan vinden brandt, mja alvast gefeliciteerd met je winst dan maar he

ontopic, .... appeltaartjes op een zwoele zomerse avond met vanille ijs
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.